Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift VI (26) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Sagitt_94
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Jakie wyciszenie? Praktycznie go nie ma (skądś wszak bierze się niska masa), zarówno gdy mówimy o drzwiach, dachu czy podwoziu. Właśnie stąd ciśnie się na usta stwierdzenie o aucie z bambusa. Jadąc z prędkościami powyżej 120 km/h w środku jest już głośno, słychać ryk silnika i szum opływającego powietrza. Radio trzeba wówczas mocno pogłaśniać, by cokolwiek zeń słyszeć, ale z pasażerem można rozmawiać jeszcze względnie do siebie nie wrzeszcząc....
4,0
~neon
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
jak na samochód typowo miejski do 50 km/h rewelacyjnie prawie nie słychać silnika, do 120km/h jak dla mnie jest dobrze, tylko słychać troche silnik i szum powietrza z lusterek. ale kto po mieście jeździ szybciej niż 120 ;) wiec nie powinno nikomu przeszkadzać :) w mojej ocenie wszystko w granicach normy
4,0
~Łukasz
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Nie spodziewałem się cudów mimo wszystko jest raczej ok. Powyżej 120 robi się trochę głośniej ale zauważyłem, że jak zmieniłem opony na całkiem dobre zimówki to zrobiło się ciszej. Więc wbrew opiniom - jestem zadowolony. Nie planuje raczej jeździć tym więcej niż 140 :)
5,0
~Tomasz
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Biorąc pod uwagę masę auta, jego segment i dość prostą budowę zaskoczyła mnie cisza w środku. Myślałem ze będzie o wiele głośniej. Słychać trochę silniczek i podmuchy powyżej 120 km/h ale to nawet w skodzie słyszałem ;)
3,0
~Hamerling
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Słaby punkt auta, jak każdego Japończyka. Tak do 100-120 jest OK, od 140 robi się bardzo głośno. Szczególnie głośno słychać szum dobiegający z tylnej części auta. Powietrze opływające nadwozie z przodu i silnik nawet nie tak bardzo.
1,0
~roman.kuty
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
BRAK. Samodzielnie wyciszyłem: podłoga, wszystkie drzwi, nadkola, bagażnik, dach i komora silnika. Dopiero po tym jest lepiej - koszt ok 2000 zł /materiały/
4,0
~Robert
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Wyciszenie to wada Swifta, jak chyba większości japońskich aut w tym segmencie. Tak do 110 km/h jest OK, powyżej robi się dosyć głośno. Ale dramatu nie ma.
3,0
~kaz
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Przy prędkościach autostradowych jest już zbyt głośno. W dodatku mocno słychać popiskiwanie uszczelek w przednich drzwiach na nierównościach.
3,0
~DasBoot
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
To wada Swifta, w środku jest dość głośno, szczególnie powyżej 130 km/h. Ale poprawiłem to na własną rękę matami wygłuszającymi i jest teraz bardzo dobrze.
Dziennik kosztów dla Suzuki Swift VI
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~tomek
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Mam wrażenie, że wyciszenie nie istnieje. Chcieli zrobić lekki samochód więc zrezygnowali m.in. z dobrego wyciszenia.
Suzuki Swift VI