Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift VI (25) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Sagitt_94
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Układ jezdny jest dość responsywny, samochód prowadzi się dobrze, zwłaszcza w porównaniu do większych i cięższych aut. Rzeczywiście, taki mały gokart, co można odczuć podczas wchodzenia w zakręty – trzyma się linii jazdy i utrzymuje dobrą przyczepność (używam opon całorocznych). Choć przyznam, że czytając inne entuzjastyczne opinie spodziewałem się czegoś więcej. Mimo to jestem bardziej niż zadowolony. Auto jest faktycznie bardzo zwinne, jak...
5,0
~Robert
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Zawieszenie jest dosyć sztywne, ale bez przesady - nie jest betonowo twarde, jak to bywa w innych autach tego segmentu. Dziury wybiera dobrze, trochę słychać pracę zawieszenia. Jednocześnie można bez problemu brać zakręty z dużą prędkością z racji nieco gokartowego prowadzenia. Prowadzenie jest precyzyjne niczym brzytwa, wcześniej miałem Fiestę, ale Swift jest po prostu bardziej przewidywalny i pozwala na więcej. Trochę trudno to opisać, ale...
5,0
~DasBoot
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Chyba najlepsza rzecz w tym aucie. Zawieszenie znacznie wyprzedza możliwości silnika. Swift na krętej drodze raczej nie będzie miał sobie równych. Przegoniłem go zimą wracając z nart na drogach wokół Szczyrku. Suchy asfalt, mroźno, opony zimowe, a tymczasem auto zasuwa aż miło. W wielu przypadkach wydawało mi się, że teraz to już przesadziłem i trzeba będzie się ratować, a tu pudło - nawet opony nie zapiszczały. Auto idealnie wyważone,...
5,0
~Onkel Pyjter
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Nokaut. Auto waży poniżej 900 kg a to zapewnia fantastyczne zachowanie w zakrętach. Początkowo, mając nawyki z poprzedniego auta (cee'd kombi, około 1400kg) zwalniałem przed co bardziej krętymi łukami. Swift tego nie wymaga. Ma tak małą bezwładność, że zupełnie nie robi na nim wrażenia to co z nim można robić. Typowe niewielkie ronda można przejeżdżać na trójce, prędkość ponad 40km/h i nie dzieje się zupełnie nic. Niesamowite. Kia nie dawała...
2,0
~Kuba
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Zawieszenie z przodu jest miękkie jak przyspieszamy to czuć że przód się trochę podnosi. Do przodu nie mam zastrzeżeń. Natomiast z tyłu mamy belkę i na równej drodze jedzie się w miarę komfortowo i cicho. Na dziurach czyt. kocich łbach zawieszenie z tylu słychać, a z dodatkiem obciążenia potrafi dobić. Wydaje mi się, że np. mazda ma bardziej sprężyste zawieszenie. Hamulce brzytwa.
3,0
~youreks
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Prowadzi się genialnie co jest jedną z zalet, ale i największą wadą. Pokonywanie zakrętów jest niezwykle proste i bardzo łatwo nie poczuć prędkości, ponieważ nie ma tu mowy o choćby małych wychyłach. Samochód jest jednak niestety niesamowicie twardy i odczuwalne są wszystkie nierówności na drodze. Prawdą jest jednak, że wszystkie podskoki i drżenie odbywają się w całkowitej ciszy.
5,0
~Hamerling
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Prowadzenie - mistrzostwo świata. Auto spokojnie mogłoby mieć 200-250 KM, zawieszenie dałoby radę bez problemu. Co ciekawe - nie jest wcale twarde, ani sztywne. Przyjemnie sprężyste, rzadko dobija na dziurach. Rewelacja.
5,0
~roman.kuty
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
rewelacja, na zakrętach niska masa nie powoduje dużej siły odśrodkowej. Mieszkam w górach i lubię pokonywać zakręty szybko. Często beeemki nie mogą mnie wyprzedzić, chyba że im na to pozwolę...
5,0
~Jacek
Suzuki Swift VI
Sport 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Samochód o proporcjach gokarta więc trzyma się drogi fantastycznie, uwielbia zakręty. Zawieszenie Jest przyjemnie sprężyste, raczej bardziej komfortowe niż twarde
4,0
~neon23
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Auto prowadzi się jak dobry gokart - lekko i przyjemnie. Zestrojone sprężyście co daje o sobie znać na niektórych nierównościach terenu.
Suzuki Swift VI