Szukaj

Oceny Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020

Podsumowanie 109 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,64
średnia ocena z 109 ocen
9% lepiej od średniej w segmencie
89%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020

4,9
~Jacek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda właśnie przeszła swój chrzest bojowy. Odbyła objazd po części Europy. W niespełna 3 tygodnie zrobiła 4027 km. Spisywała się świetnie. Średnie zużycie przez całą podróż, wg wskazań komputera - 7,4 l/100km. Podróżowały dwie osoby, ale bagażnik i tylne siedzenia były załadowane. Subiektywne odczucia: dobry komfort podróży, dobre wyciszenie, rozsądne zużycie paliwa. Jadąc przez Niemcy i gnając auto 150-160 km/h pokazywała zużycie 9,5...
4,9
~Jacek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mazda właśnie przeszła swój chrzest bojowy. Odbyła objazd po części Europy. W niespełna 3 tygodnie zrobiła 4027 km. Spisywała się świetnie. Średnie zużycie przez całą podróż, wg wskazań komputera - 7,4 l/100km. Podróżowały dwie osoby, ale bagażnik i tylne siedzenia były załadowane. Subiektywne odczucia: dobry komfort podróży, dobre wyciszenie, rozsądne zużycie paliwa. Jadąc przez Niemcy i gnając auto 150-160 km/h pokazywała zużycie 9,5...
3,6
~Mateusz Derek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto dostała żona z firmy, jest to któreś auto z kolei, które jest we flocie...i kolejny kupiony bubel na kołach. pierwsza rzecz to jakość wykonania wnętrza, szwy na kierownicy ...w sumie ich nie ma, zgłoszone do serwisu a serwis milczy, druga kwestia to silnik a raczej jego spalanie, przy normalnej jeździe w mieście nie ma możliwości zejścia poniżej 10/10.5 litrów na 100km w trasie przy 140 km/h spalanie sięga 11 litrów nawet 12...na...
4,1
~Michał Kwiatkowski
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Dałem słabe 4 gwiazdki ze względu na kiepską jak na 21wiek skrzynię manualną , jedynka się czasami zacina Mazda twierdzi że to normalka i trzeba się przyzwyczaić. Jazda 3 osoby dorosłe i dziecko pod wzniesienie tu trzeba o wysoko kręcić aby przyzwoicie jechał i z nikim się nie poscigasz no może z Fiatem125p bez przeróbek silnika. Nie wiem może auto się wyrobi na razie uskok asfaltu czy grubszy garb to nie dla Mazdy . Na plus minimalizm ,...
4,8
~Krzysztof
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto bardzo mi odpowiada, przesiadłem się z Mazdy CX 3 2019 r. Przy zakupie brałem jeszcze pod uwagę cx-5 ale cx-30 jest nowszą konstrukcją i posiada nowocześniejsze, bardziej dopracowane wnętrze i systemy. W porównaniu do poprzedniej mazdy CX-3 jest bardziej komfortowym, dużo lepiej wyciszonym samochodem. Automatyczna skrzynia sprawia, że samochód jeździ bardzo płynnie. Wnętrze jest świetnie wykonane i spasowane, użyte materiały sprawiają...
4,6
~Mariusz M.
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Szybki zakup, miłe doznania z jazdy i eksploatacji, ma wiele zalet, wygląd, wyposażenie , jakość, spalanie akceptowalne 8,5/100 miasto, bagażnik odrobinę za mały wg potrzeb, na razie jeden poważny minus to odbicie na szybie wskaźników na desce, koniecznie proszę przetestować przy jazdach próbnych szczególnie po zmroku, może bardzo przeszkadzać zależy od pozycji kierowcy, świetne światła (matrycowe) , wykończenie i wyposażenie prawie premium...
4,7
~Dorota
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Samochód super, doskonale się nim jeździ po mieście i na trasie. Elektronika wspomagająca jazdę daje duży komfort przy długich trasach. System nagłośnienia daje nie spotykane w innych autach odczucia. Człowiek ma wrażenie że zanurza się w miękkiej kanapie. Wszystkie dźwięki w aucie typu kierunkowskaz mają bardzo miękkie brzmienie. Do czego się można przyczepić: zbyt dużo alarmów piszczących w czasie jazdy, które ostrzegają o...
4,4
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Największe plusy - piękny wygląd, eleganckie wnętrze, klasyczna ergonomia wnętrza. Największy minus - system dezaktywacji cylindrów, który powoduje wibracje. Komputer robi wszystko, aby możliwie często jechać na 2 cylindrach co ma miejsce w sytuacjach nieadekwatnych np. przy obrotach w okolicach 1500 i/lub niewielkiej prędkości. W momencie dodania gazu, ale na tyle lekko, że nie wchodzi się w tryb 4 cylindrów, to wibracje są najbardziej...
4,3
~Maciej
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Mój samochód to wersja z ręczną skrzynią biegów w pełni wyposażona z wyjątkiem oferowanego ogrzewania postojowego, które zastąpiłem elektrycznym ogrzewaniem. Generalnie fajne auto z uciążliwymi mankamentami jak irytujące często źle działające systemy wspomagania kierowcy, których nie można wyciszyć na stałe czy pewne niedociągnięcia w ergonomii. Rzeczywiste spalanie benzyny i rzeczywista użytkowa wielkość bagażnika zdecydowanie niezgodne...
2,9
~Piotr
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Auto jest nowe, ma 2 miesiące i ma też skorodowane tylne drzwi, brawo! I zamiast wymienić element na nowy to Mazda podjęła decyzję i mają je polakierować, brawo! Lakierują nowe auto! Brawo! Więc jeśli ktoś chce kupić skorodowane nowe auto w salonie to zapraszam do Mazdy:)
Mazda CX-30