Szukaj

Lista ocen Kia Stinger Liftback (21) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gregory84
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Bez konkurencji. Dziennikarze motoryzacyjni troche skrzywdzili to auto zachwycając się nim i porównując je do Audi A5 czy BMW4 Grandcoupe, które kosztują dwa razy tyle. W tym przedziale cenowym przy tym wyposażniu to powinno się porównywać to auto do VW passata, ( Arteon za drogi już), skody Superb, Mazdy 6 czy Toyoty Avensis, Insigni itp. wtedy otworzą wam się oczy jak zaje***te jest to auto. z Prewmium w tej cenie to co najwyżej BMW1 2.0...
5,0
~El Draque
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
W tej cenie nie da się kupić nic lepszego. Ale to co oferuje Stinger jest na wysokim, a czasami na bardzo wysokim poziomie względem konkurencji. Czasami coś zatrzeszczy, ale zdarza się to również w markach premium. Jeżeli dla kogoś 4+ to za mało, chce mieć 5 i jest w stanie dołożyć +50-80 tys. niech celuje w marki premium. Moim zdaniem różnica w jakości nie uzasadnia wydania tej kwoty. A żadne z nich nie będzie wyglądało tak dobrze jak Stinger.
4,0
~jrc
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Aktywny tempomat, android auto, kamera 360, wentylowane i podgrzewane fotele, tapicerka (eko)skórzana w kolorze innym niż nudny szaroczarnobógwiejaki, silnik 200+ koni, wygląd autentycznie odwracający głowy, ładowarka indukcyjna - wszystko za mniej niż 200k. Materiały są dobre i wygląd wnętrza również, ale spasowanie jest takie sobie i raczej przyzwyczajaj się do życia z poskrzypywaniem i pojękiwaniem czegoś to tu, to tam.
5,0
~Julian
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
Tutaj powinno być sześć gwiazdek. To nie jest samochód luksusowy ani jakieś wielkie niewiadomo co ale jak wcześniej pisałem nie ma w Europie drugiego samochodu który oferuje taki silnik, osiągi, wielkość, prowadzenie, wygląd, wykończenie i radość z jazdy za katalogowe 243 tysiące. W poszczególnych aspektach na pewno znajdą się w tych kwotach lepsi gracze ale żaden nie łączy wszystkich tych cech na raz.
5,0
~Dawid
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Ogólnie jeśli komuś nie zależy na topowej niemieckiej marce i wybiera między jakością i ceną, to uważam, że STINGER spełni jego wymagania. My wybieraliśmy pomiędzy BMW 430i gran coupé, Audi A5, VW Arteonem, a wybraliśmy Kię. To co oferuje KIA, za cenę jaką proponują jest adekwatne. Serwisowanie tez dużo tańsze niż np. W VW, mam służbowego.
5,0
~Marek
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Jak w chwili kupowania tak i teraz nie widzę auta za podobne pieniądze z podobnym poziomem wyposażenia, wykończenia, mocą i wyglądem. Wszystko co może byłoby trochę fajniejsze kosztuje 40-50% więcej, a auta w podobnej cenie albo segment niżej, albo nudne do bólu, albo dużo gorzej wyposażone, albo ze słabiutkim silnikiem.
5,0
~AN
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Tutaj objawia się największa zaleta tego samochodu. Mam wersję ze wszystkim z wyjątkiem szyberdachu i z takim wyposażeniem auto tańsze od A5 czy BMW4 o 100 tys. zł. Wiadomo nie ten prestiż, ale dla niektórych nie ma to znaczenia (szczególnie jak się odjedzie takiemu biednemu A5 ;-)
5,0
~szkoda, że to auto sprzedaje, muszę z powodu inwestycji, wiem że jak będę miał znowu gotówkę, to sobie go kupię:)
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
jest to najtańsze V6 na rynku, które jest koreańskie, kraje azjatyckie nigdy nie miały super wykończenia, ale tutaj jest dobre, nie narzeka się na plastiki, które nie trzeszczą, wszystko pięknie
5,0
~Pawel61
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
O ile nie jesteś fanem SUVów to nie kupisz nic lepszego za takie pieniądze. Zresztą SUVa tym bardziej nie kupisz lepszego niż to Gran Turismo za takie pieniądze.
2,0
~Michał
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Za taką cenę jestem rozczarowany. Mój poprzedni samochód Toyota Camry przejachała ponad 300 km i pomimo że nie miała takich osiągnięć była lepszym samochodem.
Kia Stinger Liftback