Szukaj

Lista ocen Kia Stinger Liftback (27) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Julian
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
V6, 510 niuta momentu i 366 koni - jedziesz 130 km/h i masz 1800 obrotów na minutę. Kiedy wciśniesz pedał gazu słyszysz dźwięk i czujesz moc które gdzie indziej możesz doznać tylko w samochodach które kosztują od 400 tysięcy złotych wzwyż. Elastyczność... Od 1300 obrotów czujesz że samochód idzie jak taran. Kultura pracy - nie jest to V8 ale żadne R4 nie ma do tego startu. Zużycie paliwa - jak ktoś umie jeździć samochodami z turbo, można bez...
5,0
~Pawel61
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Aksamitne tony, aksamitny dźwięk pracującego bez wysiłku motoru. Podbicie dźwięku przez głośniki brzmi bardzo naturalnie ale można go ustawić na minimum i moim zdaniem to jest najlepsza opcja. Dźwięk nawet przy ostrym przyspieszaniu nie jest natarczywy. A sam silnik ma zawsze tyle pary, że trzeba nauczyć się jeździć od nowa a właściwie to nauczyć się wcześniejszego hamowania bo choć silnik jest dwa razy mocniejszy od normalnego to hamulce są...
2,0
~Posejdon
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Silnik ma o wiele mniejsza moc niż deklaruje producent 229KM (wyniki na hamowni robione kilkukrotnie!!!). Ciągnie dopiero od ok.1600- 1700, pomimo tego tryb comfort, eko, smart trzyma b.niskie obroty (1250) przez co widoczna jest mała elastyczność i duże opóźnienie w reakcji na pedał. Szarpanie przy przyspieszaniu. Dźwięk jest bezbarwny, nijaki, zupełnie nie pasuje do tak rasowego wyglądu auta. Na plus - nieźle pracuje i przyspiesza na...
5,0
~jrc
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Niby 245, plus jeszcze ludzie piszą że realnie ma 230 - nie wiem, mi więcej nie trzeba. Na autostradzie w Polsce nawet jak jadę 160 i dobrze depnę to auto ma wciąż zapał i chętnie jedzie, a dużo dalej nie sprawdzałem. W mieście to jak wszystko co ma więcej niż 200 koni, z gazem ostrożnie. Zarazem nie trzeba przejmować się za bardzo tym że to napęd na tył bo auto jest ciężkie a systemy bezpieczeństwa dają radę.
4,0
~Gregory84
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Prosta konstrukcja, stara szkoła i łatwy dostęp do rozrządu powinien zwiastować tańszą naprawe/wymiane w przyszłości, cichy, elastyczny. Największy minus tego silnika to spalanie, szczególnie w mieście na krótkich odcinkach 12-14L.Konkurencja na trasie też pali 1-2litry mniej ,ale silniki ich są bardziej skomplikowane.
4,0
~MaRHE
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Bardzo fajna jednostka żwawa , cicha , Podczas pracy na zimno ma lekkie wahania wskazówki obrotomierza, ale gdy zejdzie do obrotów biegu jałowego wszystko jest ok. W każdym aucie 2.0 ostatnich lat które użytkowałem a były to nowe auta było podobnie.
4,0
~szkoda, że to auto sprzedaje, muszę z powodu inwestycji, wiem że jak będę miał znowu gotówkę, to sobie go kupię:)
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
silnik chodzi ogólnie super, daje radę we wszystkim i się nie męczy, szkoda że to 3.3 V6 nie brzmi jak v6, Kia mogła nad tym popracować, jak go kupowałem to miałem do niego obawy, bo jest nowy i nie wiadomo jak się mógł sprawdzić, ale jest dobrze :)
4,0
~Marek
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Cicha praca, ale trzeba się przyzwyczaić do podwyższonych obrotów przez pierwsze 10 sekund po odpaleniu na zimnym. Przez pierwszy rok problem z wypalaniem gpf-u, ale po wyczekanej aktualizacji oprogramowania silnika problem zniknął.
2,0
~AN
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Pierwsze egzemplarze mają nierozwiązaną do dzisiaj przypadłość dziwnego drżenia/szarpania przy spokojnym normalnym przyspieszaniu - takie wrażenie jakby palił na 3 cylindry. Niska kultura pracy na zimnym silniku.
3,0
~Michał
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
3.3 litra turbo, jeszcze bez żadnych filtrów cząstek stałych itp. Niby wszytko wporzadku ale nie jestem pewien czy ona ma te deklarowane 370 km. Z Golfem R czy Mercedesem CLS500 ma duże peroblemy na trasie.
Kia Stinger Liftback