Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 III (79) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartol_kbk
Hyundai i30 III
Fastback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Prowadzenie auta jest wyśmienite . Mamy do wyboru różne tryby jazdy, każdy z nich znacząco zmienia nastawy podzespołów auta. Głównie korzystam z trybu normal, w którym auto zachowuje się jak zwykły kompakt. zawieszenie daje radę nawet na nierównościach ( pomimo niskiego profilu opon), kontrola trakcji szybko reaguje przy utracie przyczepności ( jak w zwykłym aucie) . Jedynie przy szybszej jeździe ( 120-140 km/h) czułość układu kierowniczego...
4,0
~Jacek
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Układ jezdny działa poprawnie, jednak np. na szybkich łukach, zjazdach z autostrad, itp. czuć, że pomiędzy kierownicą a kołami występuje jakaś ingerencja elektroniki. We wspomnianym Seacie Leonie czucie drogi w takich sytuacjach było lepsze. Można się oczywiście do tego przyzwyczaić i po pewnym czasie zachowanie samochodu przestaje dziwić, ale mimo wszystko wolę lepiej czuć drogę. Pomijając to, wszystko w najlepszym porządku. Dobre wybieranie...
5,0
~balabushka
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Trzyma się drogi jak przyklejony, a jeżdżę w tym momencie na oponach zimowych przy temperaturach oscylujących wokół zera. Samochód reaguje na każdą reakcję kierownicą, jednocześnie bez okazania nerwowości. Zawieszenie adaptacyjne z 3ma trybami: normal, sport, sport+. Powiem tak - sport+ jest naprawdę twarde i w kabinie czuć każdą najmniejszą nierówność. Zdecydowanie nie nadaje się do użytku codziennego, chyba że ktoś lubi. Dla mnie najlepszy...
5,0
~Wojciech
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Chyba najlepsza strona auta. W trybie normalnym jeździ tak jak ma jeździć Hot Hatch za 150 tys. zł na 19 calowych felgach. Jest twardo i trzeba być wyrozumiałym. Jednakże nie na tyle twardo, żeby nie móc jeździć jak każdym innym autem. W trybie "N" natomiast dzieje się magia i jednym przyciskiem na kierownicy otrzymujemy auto torowe, jadące dokładnie tam gdzie chcesz. Zapominasz o czymś takim jak kierowanie jedną ręka, bo układ kierownicy jest...
5,0
~Tomek
Hyundai i30 III
Hatchback 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Wiele zależy od rozmiaru kół i wysokości profilu opony. Letnie mam 17" i niska wysokość profilu. Autko prowadzi się perfekcyjnie, jest bardzo zwinne niemal jak gokart, słucha się kierowcy w niespotykany sposób cały czas będąc wystarczająco sprężystym i komfortowym. Natomiast zimowe to 15" wysoki profil. Auto dużo traci na zwinności i pewności prowadzenia przy gwałtownych manewrach. Staje się nadsterowne. zawieszenie trwałe, na ten moment...
5,0
~ja?
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Główny powód, dla którego wybrałem ten samochód. A planowałem zakup używanego samochodu o półkę (lub 2) wyżej. Niestety okazało się, że samochody straciły swoją bezpośredniość, do której przywykłem w starszych Audi, nowsze auta nie dawały tego uczucia czytania drogi na kierownicy. Okazało się, że w tym aucie to odnalazłem, czuję cały czas co się dzieje z autem, jak dawniej. Zawieszenie dość komfortowe, jeżeli ktoś szuka sportowych wrażeń, to...
3,0
~Michał
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Auto wyjątkowo dobrze trzyma sie w drodze, bardzo pewnie pokonuje zakręty. Samo resorowanie nie jest zbyt komfortowe - auto twardsze w stosunku do starszych modeli pojazdów które lepiej wybierały nierówności. Jest to powszechny trend - ukłon współczesnych producentów w stronę bezpieczeństwa, kosztem komfortu. Spoglądając wstecz w trakcie jazdy po gorszych drogach w lusterku wstecznym czasem widać nieostrą tylną szybę co obiektywnie wskazuje...
1,0
~Nanuś
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI 115KM 85kW
układ jezdny to porażka, zawieszenie miękkie nie trzyma się w zakrętach, auto przy dynamicznym pokonywaniu zakrętów zachowuje się nie pewnie, przy gwałtownym omijaniu przeszkody ucieka tył i to bardzo, powyżej 160 km/h (niemiecka autostrada) auto już powoli zaczyna pływać po drodze im większa prędkość tym jest co raz gorzej, bardzo wrażliwe na podmuchy na autostradzie.
5,0
~Grzegorz
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 T-GDI 140KM 103kW
Świetnie tłumi nierówności, jest cicho, z tyłu jest układ wielowahaczowy z podwójnym wahaczem dolnym. Zawieszenie dość jędrne, ale jeszcze komfortowe, nie ma bujania się w trakcie jazdy. Podczas szybkiej jazdy po zakrętach nie występuje nad i podsterowność, auto zachowuje się neutralnie. Świetnie trzyma się drogi.
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III
Średni koszt przejechania 100 km
32,25 zł
6,2
l/100km
8,3
l/100km
7,1
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Piotr i Kinga
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Jest ok. Dość precyzyjny i naturalny. Wspomaganie dobrze dostrojone. Brak awarii. Układ hamulcowy dobrze hamuje lecz jego trwałość na tragicznym poziomie!!! Po 8 tys. km zgłosiłem się z reklamacją, lecz ASO Hyundai twierdz, że to część eksploatacyjna i koniec. Nie ma szans, że to marna klocki i tarcze .
Hyundai i30 III