Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 III (85) - Silnik

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartol_kbk
Hyundai i30 III
Fastback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Praca silnika i innych podzespołów różni się w zależności od trybu jazdy. W trybie normal , jak sama nazwa wskazuje mamy normalny mocniejszy kompakt. W codziennej eksploatacji wystarczy lekko wciskać gaż , a auto sprawnie nabiera prędkości. Duży plus za bardzo dobrą elastyczność silnika. " Ciągnie" już od samego dołu i nie trzeba go kręcić powyżej 3 tyś obrotów w normalnej eksploatacji. Dzięki temu spalanie nie rośnie zbyt absurdalnie :-) W...
4,0
~Jacek
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, silnik jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Dobrze sprawdza się zarówno w mieście jak i w trasie. W mieście jest całkiem ekonomiczny - spalanie ok. 7l/100km (przy dość żwawym ruszaniu spod świateł, itd.). W trasie całkiem zgrabnie zbiera się od ok 70-80 do 120-130 km/h więc bez większych problemów da się wyprzedzać np. TIRy na drogach jednojezdniowych (poprzedni samochód - Seat Leon 1M 1.9 TDI 110 KM miał tutaj...
4,0
~PiotrS
Hyundai i30 III
Wagon 1.0 T-GDi 120KM 88kW
Moc wystarczająca do codziennego użytku. Jest to demon szybkości, ale przy takiej mocy, nikt nie oczekuje sportowych wrażeń. Mimo, że jest to silnik 3 cylindrowy, pracuje równo, bez wibracji. Bez problemu wkręca się na wyższe obroty. Jedynie przy wyższych obrotach (pow. 4 tys.) słychać charakterystyczny dźwięk silników 3 cylindrowych. Spalanie przy spokojnej jeździe nieprzekraczającej 100 km/h wychodzi ok 5,5-5,7 km/h. Przy ok. 140 km/h jest...
5,0
~Chudini71
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
Jak na swoje 100KM daje radę, lecz jazda wymaga przyzwyczajenia, za sprawą zestrojenia 6-cio biegowej skrzyni biegów. Demonem szybkości i30 napewno nie jest, lecz dojazd 700km nad morze pełnym samochodem (rodzina 2+2 pełny bagażnik oraz boks na dachu) nie nastręcza problemów, a przy okazji jest wygodnie i ekonomicznie bo spalanie to ok. 7l/100km. Jeśli chodzi o codzienną jazdę wokół tzw. komuna też w zupełnosci wystarcza.
5,0
~ja?
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 T-GDi 140KM 103kW
Silnik posiada nieprzyzwoicie wysoki moment obrotowy, charakterystyka bardziej przypomina diesla, niż turbo-benzynę. Dzięki temu jazda jest bardzo przyjemna, auto jest dynamiczne, pomimo niskiego poziomu hałasu przy niskich obrotach. Natomiast po wciśnięciu gazu do podłogi, okazuje się, że auto ma jednak tylko 140KM i przyspiesza, ale nie tak, jak obiecywało w niskim zakresie obrotów.
5,0
~Wojciech
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Do spokojnej i codziennej jazdy ma w zupełności wystarczający i mocny dół, a na torze gdy nie schodzisz poniżej 4 tys. obrotów pokazuje swoje sportowe oblicze. Oczywiście nie można tutaj pominąć tego, jaki dźwięk za sobą zostawia. Jest to prawdopodobnie jedyne auto na rynku, w którym wymiana wydechu nie ma najmniejszego sensu. No i nie nudzi się, po prostu.
3,0
~Paweł
Hyundai i30 III
Wagon 1.4 MPi 100KM 74kW
Słabiej rusza na jedynce, musi wejść powyżej 2 tys obrotów, żeby było czym jechać, ale za to nadspodziewanie dobrze jak na 100 koni i ok 130 momentu idzie na 4,5 i 6. Moim zdaniem stopniowaniem skrzyni i programem wyciągnęli co mogli z tego silnika. Jest dobrze i wystarcza, nie jest sie zawalidrogą, wystarczy do płynięcia z prądem, wrażeń nie ma jednak żadnych.
5,0
~Tomek
Hyundai i30 III
Hatchback 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Silnik w porządku. Żeby dynamicznie jechać trzeba mieć minimum 2000 obr/min. Jak temperatury na zewnątrz są na minusie to auto rozgrzewa się długo. Przykładowo tak dla -5 stopni, ciepło zaczyna dmuchać mniej więcej po 5 minutach, ale temperatura silnika osiąga swoje optimum tak po 15 minutach. Im chłodniej tym dłużej to trwa.
4,0
~Karol
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Czuć moc ale niestety turbina jest jedna i turbodziura jest znaczna. Dopiero przy dynamicznej jeździe ze strzałami wydechu turbo w miarę ciągnie po zmianie biegów. Brakuje drugiej turbiny albo chodziąć twinscroll. Z tego samego powodu silnik nie potrafi jechać ekonomicznie ale przy tym nie pali dużej podczas dynamicznej jazdy.
5,0
~h_i30
Hyundai i30 III
Hatchback 1.6 CRDI DPF 110KM 81kW
Silnik to fajny kompromis między "kopem", a oszczędną jazdą. Najmniej jak udało się zejść to 4.2L od zimnego startu i na dystansie 100km na 16 calowych felgach. Najwięcej 7L przy dużym obciążeniu i sportowej jeździe. Normalna jazda to mniej więcej 5 - 6L na setkę. Do Vmax 190km/h idzie bez problemu i ma 3300 obr/min.
Hyundai i30 III