Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d (358) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 164 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Machu
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Świetnie, że jest 6 biegów, co dalej nie jest standardem w tych latach. Skrzynia bardzo fajnie działa, pod warunkiem zmiany oleju i płynu wysprzęglika. Wtedy każdy bieg wchodzi gładko. Zestopniowanie raczej pod trasy - minimalna prędkość na 1 biegu to 7km/h i w dodatku wtedy auto nie ma totalnie siły jechać, a więc w miejskich korkach sprawdza się słabo.
5,0
~kliczek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Manualna 6b. Nie mam zastrzeżeń, Jest taka jak lubię. Może trochę długie przełożenia, ale moment diesla 2.2 rozwiązuje problem z łatwością. Niestety położenie biegu wstecznego realizowane jest za szóstką. Trochę daleko. Ja wolę wsteczny po niemiecku czyli z przesuwką w górę jak jedynka. Jedyny istotny minus - ta wersja silnikowa jest tylko w manualu.
5,0
~kopi1985
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
I-shift hmm skrzynia 6cio biegowa bardzo fajna troche sie boje ze jak sie posypie bedzie koosztowac fortune, ale jak narazie 0 problemow. jest jak manual bez sprzegla. Pady do zmiany biegow przy kierownicy-swietny gadget, w kazdej chwili mozna zmienic z auto na manual. Moj pierwszy automat(mile zaskoczenie) bedzie mi sie z nim zal rozstac
5,0
~Alix
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Sama skrzynia jest bardzo dobra a biegi wchodzą bezproblemowo. Przełożenia raczej nastawione na ekonomię, nie pogniewałbym się, gdyby 1,2,3 były zdecydowanie krótsze - przyjemność z wkręcania na obroty tego silnika sprawia, że zwykle jeżdżę w sekwencji 1-2-6... Ale to kwestia gustu. Dzisiaj natomiast rządzą nie gusta, ale cholerne normy CO2.
3,0
~volk3r
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tutaj jest średnio, dwójka czasem nie chce wchodzić i trzeba ją zmuszać mocniejszym ruchem ręki.. Trójka jak dla mnie dziwnie wypozycjonowana, wymaga to przyzwyczajenie aby płynnie przechodzić z dwójki na trójkę. Wcześniej śmigałem opel corsa C i nigdy nie było problemów ze zmianą biegów poza wstecznym, który był dość głośny - zgrzyt przy wrzuceniu :)
2,0
~Marcin
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tutaj tragedia, kupiłem automat, tzw i-shift, skrzynia bardzo wolna, przeciąga, na plus możliwość zmiany łopatkami i drążkiem, w mieście przy spokojnej jeździe ok. Jest to zwykła skrzynia manualna 6-biegowa z dołożoną robotyką Boscha, jednak zmiana jest dość długa, plus że to zwykłe sprzęgło. 6 bieg to raczej nadbieg.
4,0
~Mobilfun
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Fajne przełożenia, biegi wchodzą na kliknięcie, jedynie w mroźne dni biegi ciężko wchodzą ale to standard, czasem problem z wbiciem wstecznego ale tak to bywa w Hondach. Mimo różnych czytanych opinii o wadliwych wysprzęglikach i łożyskach w skrzyni u mnie bez awaryjnie. Ale warto sprawdzić działanie przed zakupem
4,0
~grz3hoo
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Działa prawidłowo, biegi wchodzą dobrze. Tylko nie rozumiem dlaczego tak ją zestopniowano. Na VI biegu można jechać od 50 km/h do max. prędkości a przy 130 jest już 3500 obr./min i zaczyna być głośno. Mogłyby być trochę inne przełożenia, byłoby idealnie. Z drugiej strony, super bo na II biegu dociąga się do 100 km/h.
5,0
~Łukasz
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bezbłędna. Świetnie zestopniowana, dzięki \"długiemu\" silniowi na 2. osiągniemy 102km/h! Niestety przełożenia choć są blisko zestopniowane to główne mogłoby być krótsze (nastawienie na ekonomikę, ech...) - za jakieś 0,5 litra spalania dałoby to więcej pary układowi napędowemu - ale jak ktoś chce sportu niech sięgnie po TypeR!
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,4
l/100km
7,9
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bartek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Szósty bieg to bardzo fajne rozwiązanie. Biegi wchodzą precyzyjnie. Rzeczywiście trzeba trochę \"pomieszać\" gałką, ale jestem bardzo zadowolony. Wygodnie umiejscowiony drążek zmiany biegów. Oczywiście na trójce możemy sobie spokojnie po mieście jeździć praktycznie bez zmiany, ale oczywiście na stacji za to zapłacimy...
Honda Civic VIII Hatchback 5d