Szukaj
Honda
Honda
4,3 (9 052 oceny)
Wybierz inną markę
Polecamy
Honda w pigułce

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT 2008

Ogólne dane auta
Klasa Duże auta rodzinne
Nadwozie 4-drzwiowy sedan
Masa 1477 kg
Uśrednione wyniki testu
Bezpieczeństwo dorosłego
Potrącenie pieszego
Bezpieczeństwo dziecka

Ochrona przy uderzeniach

Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie testu. Pomiary obciążeniowe świadczą o dobrej ochronie kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Honda wykazała również taki sam poziom bezpieczeństwa kierowcy różnych rozmiarów i w różnych pozycjach. Klatka piersiowa pasażera była bardziej obciążona niż kierowcy, co spowodowało obniżenie oceny.

Ochrona kierowcy

zderzenie czołowe
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba

Ochrona pasażera

zderzenie czołowe
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba

Honda uzyskała maksymalną liczbę punktów za ochronę 3-latka, na podstawie pomiarów obciążenia manekina. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Etykiety ostrzegają o niebezpieczeństwie umieszczania fotelika w ten właśnie sposób, ale nie są dostępne we wszystkich europejskich językach. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach również niewystarczająco oznaczona.

Ochrona kierowcy

zderzenie boczne
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba

Ochrona pieszego

dobra
wystarczająca
marginalna
Szczegóły testu
Zderzenie czołowe 14 pkt (88%)
Zderzenie boczne 15 pkt (94%)
Pasy bezpieczeństwa 3 pkt (100%)
Zderzenie ze słupem 2 pkt (100%)
Potrącenie pieszego 19 pkt (68%)
Bezpieczeństwo dziecka 39 pkt (91%)
Uśredniony wynik zderzeniowy 85 %
Wyposażenie samochodu
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa
Przednia poduszka powietrzna kierowcy
Przednia poduszka powietrzna pasażera
Boczne poduszki powietrzne na ciało
Boczne poduszki powietrzne na głowę
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy
ISOfix przednie
ISOfix tylne
Zabezpieczenie dziecka

Zderzak uzyskał maksimum punktów za ochronę nóg pieszego. Jednak dodatkowe testy wykazały pewne słabe punkty w centralnej jego części. Większość testowanych krytycznych dla głowy dziecka pól również na tym poziomie. Tylko przednia krawędź spisała się bardzo słabo.

1,5 - letniego Britax Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy
3,0 - letniego Britax Roemer Duotyłem do kierunku jazdy

Zdjęcia

Honda Accord 2.2 i-DTEC, ES-GT