Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1995 roku. Początkowo dostępny tylko w wersji coupe i kabrio, jako że pierwsza generacja Sebringa zastąpiła model LeBaron. Od debiutu Sebringa II w 2001 roku, auto oferowane jest też jako sedan, który w ofercie marki zastąpił Chryslera Cirrusa oraz Plymoutha Breeze. Do 2000 roku bliźniaczym modelem Sebringa był Dodge Stratus. Obecnie produkowana jest trzecia generacja auta, oparta na prototypie Airflite. Część elementów dzieli z Chryslerem Crossfire. W Rosji Sebring II powstaje na licencji jako Wołga Siber.
czytaj więcej
Dzięki Sebringowi Chrysler próbuje włączyć się do walki o klientów w klasie średniej (samochodów, nie klientów). Z jakim skutkiem? Sebring jest przede wszystkim za drogi. Za mniejsze pieniądze można mieć Passata lub Mondeo. Na dodatek, oba auta są od Sebringa ładniejsze.
~Powagosław
Moja babcia piekła zawsze takie ciasta, że dr. Oetker mógłby jej foremki czyścić. Aż kiedyś na święta wyszedł jej zakalec. Cóż, nikt nie jest doskonały. Chrysler też.
~Luzacjusz