Zawieszenie
: Auto płynie. (Dla mnie jest to duża zaleta, u niektórych zbyt płynna jazda bez odczucia "dziurawych dróg" może spowodować chorobę lokomocyjną)
5,0
Całokształt
Posiadam Chrysler'a Sebring III Sedan w wersji Limited. Muszę przyznać, że na początku sceptycznie podchodziłem do tego samochodu zważywszy na podejrzanie dobrą cenę aut na rynku wtórnym. Jest to mój pierwszy Chrysler i od razu się w nim zakochałem. Auto zdecydowanie zbudowane jest w celu tzw. 'cruisingu' a nie szaleńczej jazdy po ostrych zakrętach. Miałem okazję testować inne podobne auta (Ford Mondeo MK4, Skoda Superb III) i muszę powiedzieć, że Sebring wypada na ich tle znakomicie. Spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie średnio 9L/100KM przy normalnej jeździe (silnik 2.0 156KM benzyna), klimatyzacja automatyczna bez zarzutu no i świetny aczkolwiek nie doceniony na europejskim rynku zestaw audio BOSTON PREMIUM, który w moim odczuciu jest o klasę lepszy od słynnego BOSE.
Do wad zalicza się na pewno dość duża grubość słupków przedniej szyby oraz to że znalezienie europejskiej wersji tego auta z czujnikami cofania jest bardzo trudne (istnieje możliwość instalacji takich czujników na własną rękę lub w wyspecjalizowanym serwisie), a z racji tego, że auto jest dosyć duże warto zaopatrzyć się w takie rozwiązanie lub nawet kamerkę cofania by uniknąć 'przycierek' parkingowych.
Podsumowując: Dla osób szukających auta na co-dzień jak i w dłuższą trasę - SZCZERZE POLECAM!
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Manualna 5-biegowa, należy dociskać mocno sprzęgło gdyż w innym wypadku zdarza się, że pierwszy bieg 'wyskakuje'.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Brak oznak rdzy w aucie z 2007r.
Komfort
3,0
Widoczność
Dość szerokie słupki przedniej szyby.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Porównywalna do sedanów z auto-segmentu E.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy zakupie wersji europejskiej części nie straszą ceną.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy takim aucie należy pamiętać przede wszystkim o regularnej kontroli układu hamulcowego. Klocki nawet renomowanych producentów potrafią zużywać się dość szybko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 156KM 115kW
[l/100km]