Szukaj

Informacje o BMW Seria 1 F40 Hatchback 1.5 118i 136KM 100kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model należący do niższej klasy średniej (segment C), klasyfikowany w grupie premium, produkowany od 2004 roku. Pierwszy samochód BMW w tym segmencie i najmniejsze auto marki od czasów modelu 700 z przełomu lat 50. i 60. Technicznie spokrewniony z BMW Serii 3. „Jedynka” debiutowała jako pięciodrzwiowy hatchback, od 2007 roku dostępny również w wersjach coupe oraz kabriolet. Model szybko osiągnął rynkowy sukces – dziś jest drugim najpopularniejszym autem BMW, który wyprodukowano już w liczbie ponad miliona egzemplarzy. Od 2011 roku dostępna jest druga generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Nie spodziewałem się rewolucji i nowa Seria 1 jest naturalną konsekwencją modelu pierwszej generacji. Jest przy tym bardziej zadziorna i chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna. Ale dzięki temu chyba żaden kompakt tak mocno nie odróżnia się od konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Dziękuję BMW Serii 1 za to, że jest. Dzięki niej, utwierdzam się w przekonaniu, że wciąż rozumiem i nadążam za uciekającym światem. Słońce wciąż wstaje, zimą jest zimno, Seria 1 wciąż jest brzydka. ~Luzacjusz
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 1499 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 1500-4100 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 94,6 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~S.R
BMW Seria 1 F40
Hatchback 1.5 118i 136KM 100kW
Samochód zakupiłem w bardzo dobrej ofercie z 2 kwartału 2021 r. Był to doskonały ruch nie tylko ze względu na galopującą inflację. Do słynnych "drgań silnika" szybko można się przyzwyczaić a kultura pracy jest lepsza niż się spodziewałem. Ceny serwisu (jeżeli korzystamy z własnych filtrów, olejow i podzespołów) nie przekraczają ceń w oplu. Jakość materiałów użyta do wykonania tego samochodu jest z górnej półki, przy czym zestawienie cen z konkurencją i ich jakością (nawet kiedy mowa o nowym golfie 8 w wersji r line bo takiego też brałem pod uwagę) nie ma większego sensu bo ten samochód po prostu tą konkurencję deklasuje. Mam 187 cm wzrostu, fotele są wygodne (nie jak w audi a6, superbie czy bmw serii 5) ale w tej klasie w zupełności wystarczające szczególnie z podparciem ledzwiowym. Spalanie auta przy wykorzystaniu trybu żeglowania również nie jest źle. W trybie mieszanym to 6-7,5 )
4,9
~dynybol
BMW Seria 1 F40
Hatchback 1.5 118i 136KM 100kW
Bardzo udane auto. Trzeba tylko uważać jaką wersje się kupuje. Ja mam wersje sport. Bardzo wygodne fotele z podparciem lędźwiowym i sterowaniem elektrycznym. W uboższych są inne fotele, dużo mniej wygodne. Auto dla mnie w sam raz. Można spokojnie się nim kręcić po mieście i łatwo parkować jak i pojechać w trasę komfortowo. W trasie mało pali mój wynik to 5l/100km na odcinku 60km. W mieście dużo, szczególnie na krótkich odcinkach wychodzi 8-11l/100km. Ogólnie po 4000 km średnie spalanie to 6,7l. Bardzo dobra kamera cofania. Dobra jakość materiałów, wszystko miękkie i nic nie trzeszczy. No i wisienka na torcie czyli coś co mnie bardzo się podoba i przydaje, gdyż często jeżdżę poza miastem: światła adaptacyjne. Bardzo dobrze się sprawdzają, nie wyobrażam już sobie auta bez nich.
4,4
~Kamil
BMW Seria 1 F40
Hatchback 1.5 118i 136KM 100kW
Auto dość ciekawe w jak najbardziej niemieckim stylu.
BMW Seria 1 F40 Hatchback