Szukaj

Informacje o Audi Q7 II SUV Facelifting

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 II SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,5 m
Promień skrętu 6,25 m
Długość 5063 mm
Szerokość 1970 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2212 mm
Wysokość 1741 mm
Rozstaw osi 2995 mm
Rozstaw kół - przód 1679 mm
Rozstaw kół - tył 1690 mm
Zwis przedni 977 mm
Zwis tylny 1091 mm
Prześwit 205 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1071 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1016 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1571 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1561 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1512 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1485 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1975 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 865 l
Szerokość bagażnika 1219 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1179 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2031 mm
Wysokość progu załadowczego 788 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~Paul
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Fenomenalny samochod ale po kolei: - silnik mocno zdławiony chociaż przy 231km i masie 2,2 tony jeździ zaskakująco dobrze, 7,3 sek do 100 jest dobrym wynikiem przy tych parametrach - zawieszenie - pneumatyka robi mega robotę, automatyczne utwardzanie i obniżanie przy dużych prędkościach, możliwość podniesienia w terenie, wybieranie nierówności, wszystko na bardzo wysokim poziomie, - prowadzenie: samochód trzyma się drogi jak przyklejony. Przechyły jak na masę zupełnie akceptowalne. Jedyna rzecz do której można się przyczepić to dożywałam masa przy hamowaniu. Średnica zawracania przy 4 kołach skrętnych jak w kompakcie. - komfort - moim zdaniem ciężko o lepiej.
4,6
~Łukasz
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Ogólnie dobrze, świetny samochód. Wcześniej jeździłem BMW 5 xDrive więc też takiego przeskoku nie było - premium Jeśli ktoś nie rozumie różnicy to znaczy, że nie miał porównania:) Nie jestem zblazowany, takie są moje subiektywne odczucia. Mamy też nowego Peugeota 5008 GT Pack, kosztował 214 tys - ma wszystko niby, zupełnie inna jakość, niby tylko szczegóły, ale jak się przesiadam z jednego do drugiego to za każdym razem tak samo mnie to dziwi. Całolształt - wielki, choć nie czuć tego na codzień. Silnik ładnie pracuje, ma laga - to wkurza, ale się przyzwyczaiłem. Peugeot też ma laga:)
4,9
~Mariusz
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Mega komfortowy samochód. Przesiadłem się z A6. SUV pełną parą. Zawieszenie pięknie zbiera nierówności na drodze. Auto duże gabarytowo ale środek idealnie spasowany pod kierowcę, nie czuje się gabarytów samochodu. Jakość wykończenia na najwyższym poziomie. W środku czuć klasę premium. Moja wersja jest 7 osobowa i to duży plus przy podróżowaniu na dwie rodzinki w 6 osób (niestety wtedy bagażnika ubywa ale to nie wyprawa wtedy na tydzień :)). Spalanie średnie ok. 9 litrów. Silnik bardzo dynamiczny, szybko wkręcający się w obroty. Funkcje jak aktywny tempomat, asystent pasa ruchu, pomoc w ruchu miejskim działają bez zarzutów. Światła Matrix też świecą niesamowicie, szczególnie w nocy oświetlają drogę jakby był dzień. Na razie oprócz jakiś kosmetycznych problemów z błędem w postaci zapłonu, który zniknął i już się nie pojawił oraz brakiem internetu w aucie przez ponad tydzień z powodu wichur auto spisuje się wyśmienicie.
Średnie spalanie dla Audi Q7 II SUV Facelifting
12,8
l/100 km
8,7 – 9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto z salonu odebrane w lipcu 2023 do tej pory przejechane 33k km Średnie spalanie z 33k km to 9,7l/100km Nie wiem jak inni są w stanie zejść niżej chyba że nie lubią jeździć tym autem i się wloką. W trasie jak robię po 500/600km średnie spalanie ok 10l Auto przeważnie 5osob i bagaże, prędkość zawsze 140++ W mieście 10/12l Żądło jeżdżę krotkie odcinki podmiejskie z prędkościami do 100km - jak się zdarzy to spalanie potrafi zaskoczyć in plus. Ale umówmy się jak na dużego SUVa z mocnym i dynamicznym silnikiem to średnie spalanie ok 10l nie jest nadal złe Żona w BMW 118i ma średnie 8,3l/100 a trudno porównywać te dwa auta. Z samochodu jesteśmy zadowoleni, w przyszłym roku biorę nowy na wynajem i zastanawiam się tylko nad 55TFSIe , ale wszystko zależy jak tam będzie ze spalaniem w trasach bo tego się trochę boję przy mojej nodze :) Ogólnie polecam - u nas przy 5osobowej rodzinie nie ma lepszego wyboru (bo ani X7 ani GLS nie mają tylnej kanapy z 3 osobnymi fotelami)
8,0
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Najmniej pali na trasie podmiejskiej, kiedy jedzie się "w zaprzęgu" 60-70 km/h, niekiedy nawet poniżej 7 litrów. Miejska szarpanina podbija wynik do ok. 11, w porywach 12. Trasa daleka (z prędkością autostradową) to ok. 8,0-8,5. Ogólnie różnice nieduże, nie jak w benzynie. Używanie tempomatu predykcyjnego obniża spalanie o ok. 1-2 litry.
8,3
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Tak, to są prawdziwe wyniki. Jeżdżę mega spokojnie, raczej krótkie trasy, koła 20cali 285 szerokie, więc pewnie można na innych spalić mniej. Zasadniczo to cud, że tak mało potrzebuje, oczywiście szybko spalanie może się podwoić, ale przy normalnej jezdzie trasa i trochę miasta to ok 8.5 l. Czasami 8
Audi Q7 II SUV Facelifting