Szukaj

Informacje o Volvo XC90 II SUV Facelifting

Lata produkcji: 2019 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. Debiut XC 90 II poprzedziła prezentacja prototypu, na którym został oparty – XC Coupe, przedstawionego w styczniu 2014 roku. Projektantem wersji koncepcyjnej i produkcyjnej jest Thomas Ingenlath. XC 90 II został odmieniony stylistycznie, jest zupełnie nową konstrukcją, pierwszym autem marki zbudowanym na nowej platformie podłogowej: Volvo Scalable Product Platform. Model dostępny również w wersji hybrydowej.

czytaj więcej
Powagosław
Znakomicie wyglądająca alternatywa wobec krzykliwych, często udziwnionych stylistycznie SUV-ów. Volvo nie musiało wymyślać niczego nowego, wystarczyło sięgnąć do tradycji wzornictwa skandynawskiego minimalizmu. To zawsze dobry sposób na ponadczasową elegancję. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie mów, co Ty możesz zrobić dla Szwecji, pomyśl, co Szwecja może zrobić dla Ciebie. A przepraszam, właśnie dała nam czystą formę nowego Volvo. To lepsze niż nowy katalog Ikei, Zlatan Ibrahimović, a nawet wąsy chłopaków z Abby. ~Luzacjusz

Volvo XC90 II SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,1 m
Długość 4950 mm
Szerokość 1923 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2140 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 2008 mm
Wysokość 1776 mm
Rozstaw osi 2984 mm
Rozstaw kół - przód 1665 mm
Rozstaw kół - tył 1667 mm
Zwis przedni 887 mm
Zwis tylny 1079 mm
Prześwit 238 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1051 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 997 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1868 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 314 l
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Volvo XC90 II SUV Facelifting
9,2 – 12,8
l/100 km
8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,4
Liczba komentarzy: 1
Volvo XC90 II
SUV Facelifting 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW
Po przejechaniu 15 tyś średnie zużycie paliwa wynosi 6,8 l/100km, auto najwięcej pali zimą. Duży wpływ ma masa auta i wielkość wnętrza które silnik musi ogrzać. Latem na drodze krajowej (90) i szybkiego ruchu (120) średnie spalanie po przejechaniu 160km w trybie Eco z autopilotem wynosi 5,5-5,8l/100km w zależności od intensywności ruchu. Zima na tej samej trasie wzrasta do 6,5-6,8l/100km. W oszczędności paliwa bardzo pomaga tryb żeglowania (Eco coast), działa tylko w trybie ECO. Niestety jeżeli się mocniej depnie spalanie znacznie wzrasta.
7,5
Volvo XC90 II
SUV Facelifting 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW
Max spalanie przy prędkościach 140 km/h jazda autostradą, min spalanie codzienne dojazdy do pracy nie przekraczając 110 km/h jeździłem kilkoma samochodami i spalania przy tym samym stylu jazdy były różne byla tez jazda gdzie ciężko przy bardzo spokojnej jezdzie bylo osiągnąć wynik ponizej 10 L nie wiem od czego to zależy
11,0
Volvo XC90 II
SUV Facelifting 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW
Fajny silnik, mimo ogromnej masy auta żwawo się zbiera i nie brakuje mu mocy, ale jeżdżąc sporo po mieście nie ma co liczyć na wynik poniżej 10l. Natomiast w trasie spokojnie zrobi 1000km na baku przy oszczędnej jeździe.

Usterki Volvo XC90 II

Liczba wpisów: 23
uszczelka pod głowicą
  • Volvo XC90 II SUV 2.0 D5 235KM 173kW 2016-2018
  • silnik
  • 256 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 1
Komunikat z komputera pokładowego zatrzymaj pojazd i dolej płynu chłodniczego. Po dolaniu płynu problem zniknął. Serwis ustalił że padła uszczelka pod głowicą i zaproponował wymianę silnika(sic!). Z racji tego udałem się do niezależnych serwisów (3 różnych) naprawiających silniki i usłyszałem ze to typowa wada tego silnika, przy uszkodzeniu uszczelki ulega deformacji z powodu przegrzania cylinder a w skrajnym przypadku cały blok silnika i wymiana uszczelki niczego nie da albo naprawi na bardzo krótko. Usłyszałem ponadto że zwykle usterka ta występuje przy przebiegu około 200tys. Świetne auto ale przy dużej usterce drogie w naprawie. Na pocieszenie Volvo daje gwarancje na dożywotnią na nowy silnik do czasu zmiany właściciela
1 komentarz
Błąd krytyczny ładowania akumulatora 12V, błąd hybrydy.
  • Volvo XC90 II SUV Facelifting 2.0 B5 Diesel Mild Hybrid 249KM 183kW 2019-2024
  • instalacja elektryczna
  • 33 tys. km
Błąd wyskoczył podczas jazdy. Najpierw pokazało błąd ładowania akumulatora 12V, po czym po 3-4 minutach pokazało błąd układu hybrydowego, auto przeszło w tryb awaryjny, ograniczenie do 50km/h i nakazało zatrzymanie. Laweta - serwis. Czekam na info z serwisu. Chyba pechowe to Volvo lub jakieś chińskie :) bo to już kolejna usterka. Do tego Volvo assistance w ramach auta zastępczego podstawia notorycznie segment D choć oddając auto serii 90 przysługuje auto z segmentu E - 4 raz wiozłem na lawecie do serwisu i zawsze ta sama gadka, że akurat wypożyczalnia nie ma. I z każdym kolejnym razem coraz gorsze fury. Boję się że przy następnej dostanę matiza.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Zawieszenie pneumatyczne nie podnosi się czy to jest związane z wielkim mrozem wczoraj działało wszystko
  • Volvo XC90 II
  • zawieszenie
  • 103 tys. km
Zawieszenie pneumatyczne nie działa słychać trzaski a niechce się podnieść czy to normalne podczas mrozu -16 wczoraj działało bez zarzutów co zrobić jaka może być przyczyna muszę coś wyczyścić czy postawić w ciepłym pomieszczeniu
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Volvo XC90 II SUV Facelifting