Szukaj

Informacje o Volvo XC70 II Kombi 3.0 T6 304KM 224kW 2009-2013

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model typu crossover o nadwoziu kombi (segment I), uterenowiona wersja Volvo V70. Jego produkcja rozpoczęła się w 1997 roku. Początkowo XC70, podobnie jak bazowy model, korzystał z rozwiązań Volvo 850. Zupełnie nową konstrukcją była druga generacja auta, której debiut przypadł na rok 2000. Od 2007 roku oferowany jest XC70 trzeciej generacji zbudowany na pycie podłogowej Y20 Forda, którą dzieli m.in. z Fordem Mondeo i Land Roverem Freelanderem. XC to zmodyfikowany skrót od Cross Country (co w jęz. angielskim oznacza mniej więcej tyle samo, co off-road).
czytaj więcej
Powagosław
Niekrzykliwe auto dla mężczyzny, który nie musi obnosić się swoją ekstrawagancją, by zwrócić na siebie uwagę. XC70 jest stonowane i nie próbuje prowokować jak prześcigające się w designerskich pstrokaciznach SUV-y. Za to warto lubić ten model. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie jestem fanem kombi (może jestem uprzedzony przez zespół, który się tak nazywa), a kombi terenowe to już zbrodnia na sylwetce każdego, nawet najbrzydszego samochodu. XC70 wygląda właśnie tak groteskowo – jak sweter Jasia Fasoli z łatami na łokciach. Zdaje się, że to dobrze. Ups… ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2953 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 304 KM (224 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 2100-4200 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 93,2 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi) + Całokształt

Wady

- Układ jezdny - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Volvo XC70 II Kombi 3.0 T6 304KM 224kW 2009-2013
11,9
l/100 km
17,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

21,0
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Wiedziałem że będzie dużo palił ale nie sądziłem że aż tyle. Montaż lpg obowiązkowy bo inaczej można zbankrutować na paliwie i serwisie. Autostrada spalanie 18l lpg 140-160km/h Autostrada Niemcy 25-30litów LPG 200km/+ Krajówki 15litrów LPG Po mieście mam inne auto więc za wiele nie jeżdżę wołowiną ale trzeba liczyć minimum 20litrów lpg Serwis tego auta to też są duże wydatki, nie jest to auto klasy premium a wydatki są jak za serwis bmw albo mercedesa. Auto może nie bardzo awaryjne ale kosztowne w doprowadzeniu do ładu po poprzednim właścicielu. skrzynia, przekładnia kątowa, wał , półośki, koło zmiennych faz wszystko musiałem robić po zakupie ale warto jeździ się wygodnie i szybko . W serwis po zakupie 35tyś włożone ale wiem co mam. Szybkiej jazdy po zakrętach nie polecam było kilka razy blisko wypadnięcia z drogi, auto jest za miękkie!!!!. Autostrada to jego naturalne środowisko 200-240km/h żaden problem.
13,3
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Auto z silnikiem 3.0 T6, instalacja LPG BRC max, różnica w dynamice miedzy LPG i Pb nieodczuwalna. Przejechałem około 400 km w trasie i 1.500 km w cyklu mieszanym. Auto jest ciężkie ale przy tym silniku zupełnie się tego nie czuje. W trasie przy prędkości do 110 km/h spalanie LPG poniżej 10 litrów. W mieście trochę skrzyżowań i trochę ekspresówki (Wawa i okolice) przy spokojnej ale nie mulistej jeździe 14-16 litrów LPG. Po przeliczeniu na cenę Pb to 7,5 litra - na tak duże, ciężkie i komfortowe auto to doskonały wynik.
11,8
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Serwis dość drogi. Spalanie wysokie ale przyzwoite jak na taki silnik.
Volvo XC70 II Kombi