Szukaj

Informacje o Volvo XC70 II Kombi

Lata produkcji: 2007 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model typu crossover o nadwoziu kombi (segment I), uterenowiona wersja Volvo V70. Jego produkcja rozpoczęła się w 1997 roku. Początkowo XC70, podobnie jak bazowy model, korzystał z rozwiązań Volvo 850. Zupełnie nową konstrukcją była druga generacja auta, której debiut przypadł na rok 2000. Od 2007 roku oferowany jest XC70 trzeciej generacji zbudowany na pycie podłogowej Y20 Forda, którą dzieli m.in. z Fordem Mondeo i Land Roverem Freelanderem. XC to zmodyfikowany skrót od Cross Country (co w jęz. angielskim oznacza mniej więcej tyle samo, co off-road).
czytaj więcej
Powagosław
Niekrzykliwe auto dla mężczyzny, który nie musi obnosić się swoją ekstrawagancją, by zwrócić na siebie uwagę. XC70 jest stonowane i nie próbuje prowokować jak prześcigające się w designerskich pstrokaciznach SUV-y. Za to warto lubić ten model. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie jestem fanem kombi (może jestem uprzedzony przez zespół, który się tak nazywa), a kombi terenowe to już zbrodnia na sylwetce każdego, nawet najbrzydszego samochodu. XC70 wygląda właśnie tak groteskowo – jak sweter Jasia Fasoli z łatami na łokciach. Zdaje się, że to dobrze. Ups… ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12 m
Promień skrętu 6 m
Długość 4838 mm
Szerokość 1870 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2119 mm
Wysokość 1604 mm
Rozstaw osi 2815 mm
Rozstaw kół - przód 1614 mm
Rozstaw kół - tył 1580 mm
Zwis przedni 979 mm
Zwis tylny 1045 mm
Prześwit 210 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1064 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 985 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 981 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1457 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1434 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1600 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 575 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1223 mm
Wysokość bagażnika 724 mm
Szerokość bagażnika 1580 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1089 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1878 mm
Wysokość progu załadowczego 697 mm
Kąt natarcia 19,2 stopnie
Kąt rampowy 19,8 stopnie
Kąt zejścia 24 stopnie
Głębokość brodzenia 300 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Silnik + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Kacper
Volvo XC70 II
Kombi 3.2 238KM 175kW
Nie wiem skąd takie niskie opinie dot. tego auta, jednak patrząc na nie aż musiałem sam wystawić swoją opinię. Auto kupiłem w ciemno, ale jest to jedno z aut, które robi wrażenie. Jak na swój rok prezentuje się bardzo ładnie. Silnik pracuje bardzo cicho a skrzynia idealnie współgra z nim. Auto bardzo komfortowe, używam je na autostrady i sprawuje się rewelka. Ma mega przyspieszenie, mega elastyczność. Nie jest to zabawka na tor, ani auto do miasta chociaż wszędzie się dogra. Auto jak na swoją wagę sprawuje się bardzo przewidywalnie, nie robi problemów. Czy częsci drogie? Uważam, że bardzo mało jest wad które powodują, że to auto jest nie opłacalne. Silnik to legendarne 3.2, nagłośnienei premium, wyciszenie perfekcyjne. Na pewno są lepsze auta, jednak w cenie do 40k uważam, że jak na swój rok - te auto rekompensuje wszystkie braki. Nie żałuję zakupu, jest to moje pierwsze takie auto - zobaczymy jak długo będę zadowolony. Problem jest czasami z elektroniką, która lubi coś się zastanawiać jak działać... Auto na prawdę fajne, dobre opony letnie i w lecie schodzę do spalania rzędu 8L/100 ... jak na 2 tony i 3.2 ? Chyba wynik bardzo dobry. Polecam wszystkim zastanawiającym się. Auto kupione z polskiego salonu (import kanada), który nim się opiekował.
4,1
~adam---
Volvo XC70 II
Kombi 3.2 238KM 175kW
Wygodny pojazd, dobrze jeździ, słucha się kierownicy, rewelacyjnie hamuje. Wygląda może trochę retro ale ja też już 50 plus zatem pasuje. Nie boi się śniegu, błota ani dziur. Pokonuje krawężniki bez stresu czy czegoś nie stuknie dołem. Na zatłoczonych parkingach trochę mało skrętny jak na mój gust czyli trzeba myśleć a wjedziesz praktycznie wszędzie. Kombi wewnątrz niezbyt wysokie, ale to nie bus tylko kombi. Zrobiłem nim 25tkm i nadal mnie cieszy. Po spodem napisałem, że bym tego modelu już nie kupił następny raz. Dlaczego? Samochód mi się bardzo podoba. Jeżeli tylko będę mógł to będę tym egzemplarzem jeździł dłuższy czas. A potem? Jest tyle samochodów których jeszcze nie miałem....
4,7
~Andrzej
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Ostatni Szwedzki Czołg, samochód sprawiający wrażenie i będący bardzo wytrzymałym, podniesiony prześwit o 7cm do 21cm pozwala na zjechanie z drogi a stały napęd na 4 koła dobrze radzi sobie w terenie. Miałem wcześniej poprzedni model I generacji z którego byłem zadowolony ale miał kilka wad które w nowym zostały usunięte; lepsza kultura pracy silnika, dużo lepsze właściwości jezdne, zastosowane wyższej jakości materiały we wnętrzu, więcej miejsca w kabinie i bagażniku oraz przede wszystkim wygląd zewnętrzny który w przeciwieństwie do poprzedniej wersji nadwozia podoba się również kobietom. Jeżdżąc nim czuć że nie jest to plastikowa zabawka jak wszystkie nowoczesne samochody tylko porządna, ciężka konstrukcja która przejedzie milion kilometrów i będzie służyć dalej. Świadczy o tym chociażby cena, Passat z tego samego rocznika kosztuje kilka razy mniej… Mam wersję „Summer Indywidual” z manualna skrzynią biegów, szukałem go przez półtora roku i szczerze Polecam! Dodatkowo ta sama buda była produkowana przez 9 lat bez zmian i naprawdę musi ktoś wiedzieć na co patrzeć żeby wiedzieć który jest rok produkcji przez co widząc go na mieście nikt nie wie czy dany model wart jest 40 czy 100tys zł
Średnie spalanie dla Volvo XC70 II Kombi
11,9 – 12,3
l/100 km
7,3 – 9,1
l/100 km
16,6 – 17,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
mam to auto od niedawna, spodziewałem się dużego spalania, w końcu to spora masa, silnik też spory... a tu miłe zaskoczenie - trasa Skierniewice - Łeba, autostrada cały czas 140-150 (tempomat) dość wietrzny dzień a wiatr boczno-czołowy, potem obwodnica 3city 120-130, potem już wiadomo, Wejherowo i potem już wioski.. wynik na koniec - 7,7l/100 dołożyłem wycieczkę do Słupska - całość 7,5 litra /100 ... na trasach pomiędzy miastami, bez autostrady tylko zwykłymi wojewódzkimi nie przekraczając 110-120 poniżej 7 ... Jedynie w mieście, w korkach spalanie ok 10litrów, ale to zdecydowanie nie auto do miasta. Na trasy, dla dużej rodziny - Idealne :)
21,0
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Wiedziałem że będzie dużo palił ale nie sądziłem że aż tyle. Montaż lpg obowiązkowy bo inaczej można zbankrutować na paliwie i serwisie. Autostrada spalanie 18l lpg 140-160km/h Autostrada Niemcy 25-30litów LPG 200km/+ Krajówki 15litrów LPG Po mieście mam inne auto więc za wiele nie jeżdżę wołowiną ale trzeba liczyć minimum 20litrów lpg Serwis tego auta to też są duże wydatki, nie jest to auto klasy premium a wydatki są jak za serwis bmw albo mercedesa. Auto może nie bardzo awaryjne ale kosztowne w doprowadzeniu do ładu po poprzednim właścicielu. skrzynia, przekładnia kątowa, wał , półośki, koło zmiennych faz wszystko musiałem robić po zakupie ale warto jeździ się wygodnie i szybko . W serwis po zakupie 35tyś włożone ale wiem co mam. Szybkiej jazdy po zakrętach nie polecam było kilka razy blisko wypadnięcia z drogi, auto jest za miękkie!!!!. Autostrada to jego naturalne środowisko 200-240km/h żaden problem.
10,4
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Ja nie wiem jak komuś to auto może mniej palić, normalna dynamiczna (nie sportowa) jazda po mieście średniej wielkości to 12litrów na 100km w dużym mieście jak Warszawa , Kraków będzie odpowiednio więcej. Auto jest duże i ciężkie przez to potrzebuje więcej wypić alby jechało. Na autostradach i po za miastem spala około 10litrów -dynamiczna jazda , najniższe spalanie poza miastem jakie uzyskałem to około 8-8.2litra niżej nie da 70/80/90km/h na autostradzie i ekspresówce. Na ostatnim wyjeździe wakacyjnym do północnej Francji (Normandia) spalał śr 11-13l na autostradach, kolega który jechał za mną passatem 2.0tdi chip na 200koni miał spalanie o 2litry niższe zależy jaka prędkość cały czas ponad 140+
Volvo XC70 II Kombi