Szukaj

Informacje o Volvo XC70 II

Lata produkcji: 2007 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model typu crossover o nadwoziu kombi (segment I), uterenowiona wersja Volvo V70. Jego produkcja rozpoczęła się w 1997 roku. Początkowo XC70, podobnie jak bazowy model, korzystał z rozwiązań Volvo 850. Zupełnie nową konstrukcją była druga generacja auta, której debiut przypadł na rok 2000. Od 2007 roku oferowany jest XC70 trzeciej generacji zbudowany na pycie podłogowej Y20 Forda, którą dzieli m.in. z Fordem Mondeo i Land Roverem Freelanderem. XC to zmodyfikowany skrót od Cross Country (co w jęz. angielskim oznacza mniej więcej tyle samo, co off-road).
czytaj więcej
Powagosław
Niekrzykliwe auto dla mężczyzny, który nie musi obnosić się swoją ekstrawagancją, by zwrócić na siebie uwagę. XC70 jest stonowane i nie próbuje prowokować jak prześcigające się w designerskich pstrokaciznach SUV-y. Za to warto lubić ten model. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie jestem fanem kombi (może jestem uprzedzony przez zespół, który się tak nazywa), a kombi terenowe to już zbrodnia na sylwetce każdego, nawet najbrzydszego samochodu. XC70 wygląda właśnie tak groteskowo – jak sweter Jasia Fasoli z łatami na łokciach. Zdaje się, że to dobrze. Ups… ~Luzacjusz

Volvo XC70 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Volvo XC70 II

Liczba ocen: 60
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~adam---
Volvo XC70 II
Kombi 3.2 238KM 175kW
Wygodny pojazd, dobrze jeździ, słucha się kierownicy, rewelacyjnie hamuje. Wygląda może trochę retro ale ja też już 50 plus zatem pasuje. Nie boi się śniegu, błota ani dziur. Pokonuje krawężniki bez stresu czy czegoś nie stuknie dołem. Na zatłoczonych parkingach trochę mało skrętny jak na mój gust czyli trzeba myśleć a wjedziesz praktycznie wszędzie. Kombi wewnątrz niezbyt wysokie, ale to nie bus tylko kombi. Zrobiłem nim 25tkm i nadal mnie cieszy. Po spodem napisałem, że bym tego modelu już nie kupił następny raz. Dlaczego? Samochód mi się bardzo podoba. Jeżeli tylko będę mógł to będę tym egzemplarzem jeździł dłuższy czas. A potem? Jest tyle samochodów których jeszcze nie miałem....
4,6
~Jalu
Volvo XC70 II
Kombi Facelifting 2.4 D4 181KM 133kW
po 30 tysięcy ( na gwarancji) wysiadła sonda lambda, pojawiają się różne drobne mankamenty - informacje o awarii przeważnie w układzie elektrycznym; po wyłączeniu "stacyjki" i ponownym uruchomieniu auta wszystko znika. Po 180 tysiącach pojawił się komunikat o zapchanym DPF'ie - po wlaniu środka czyszczącego - kilkukrotnym - i zresetowaniu pamięci , problem ustąpił; Zużycie paliwa; trasa przy 80- 90 km/h - poniżej 6 litrów przy monotonnej jeździe, autostrada przy 140 km/h - 8,2/100 km, przy 160 km/h - 9,0 l/100km, przy 200 km/h - 12 l/100km.
4,7
~Andrzej
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Ostatni Szwedzki Czołg, samochód sprawiający wrażenie i będący bardzo wytrzymałym, podniesiony prześwit o 7cm do 21cm pozwala na zjechanie z drogi a stały napęd na 4 koła dobrze radzi sobie w terenie. Miałem wcześniej poprzedni model I generacji z którego byłem zadowolony ale miał kilka wad które w nowym zostały usunięte; lepsza kultura pracy silnika, dużo lepsze właściwości jezdne, zastosowane wyższej jakości materiały we wnętrzu, więcej miejsca w kabinie i bagażniku oraz przede wszystkim wygląd zewnętrzny który w przeciwieństwie do poprzedniej wersji nadwozia podoba się również kobietom. Jeżdżąc nim czuć że nie jest to plastikowa zabawka jak wszystkie nowoczesne samochody tylko porządna, ciężka konstrukcja która przejedzie milion kilometrów i będzie służyć dalej. Świadczy o tym chociażby cena, Passat z tego samego rocznika kosztuje kilka razy mniej… Mam wersję „Summer Indywidual” z manualna skrzynią biegów, szukałem go przez półtora roku i szczerze Polecam! Dodatkowo ta sama buda była produkowana przez 9 lat bez zmian i naprawdę musi ktoś wiedzieć na co patrzeć żeby wiedzieć który jest rok produkcji przez co widząc go na mieście nikt nie wie czy dany model wart jest 40 czy 100tys zł
Średnie spalanie dla Volvo XC70 II
8,9 – 12,7
l/100 km
6,5 – 12,7
l/100 km
12,7 – 17,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Volvo XC70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
mam to auto od niedawna, spodziewałem się dużego spalania, w końcu to spora masa, silnik też spory... a tu miłe zaskoczenie - trasa Skierniewice - Łeba, autostrada cały czas 140-150 (tempomat) dość wietrzny dzień a wiatr boczno-czołowy, potem obwodnica 3city 120-130, potem już wiadomo, Wejherowo i potem już wioski.. wynik na koniec - 7,7l/100 dołożyłem wycieczkę do Słupska - całość 7,5 litra /100 ... na trasach pomiędzy miastami, bez autostrady tylko zwykłymi wojewódzkimi nie przekraczając 110-120 poniżej 7 ... Jedynie w mieście, w korkach spalanie ok 10litrów, ale to zdecydowanie nie auto do miasta. Na trasy, dla dużej rodziny - Idealne :)
21,0
Volvo XC70 II
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Wiedziałem że będzie dużo palił ale nie sądziłem że aż tyle. Montaż lpg obowiązkowy bo inaczej można zbankrutować na paliwie i serwisie. Autostrada spalanie 18l lpg 140-160km/h Autostrada Niemcy 25-30litów LPG 200km/+ Krajówki 15litrów LPG Po mieście mam inne auto więc za wiele nie jeżdżę wołowiną ale trzeba liczyć minimum 20litrów lpg Serwis tego auta to też są duże wydatki, nie jest to auto klasy premium a wydatki są jak za serwis bmw albo mercedesa. Auto może nie bardzo awaryjne ale kosztowne w doprowadzeniu do ładu po poprzednim właścicielu. skrzynia, przekładnia kątowa, wał , półośki, koło zmiennych faz wszystko musiałem robić po zakupie ale warto jeździ się wygodnie i szybko . W serwis po zakupie 35tyś włożone ale wiem co mam. Szybkiej jazdy po zakrętach nie polecam było kilka razy blisko wypadnięcia z drogi, auto jest za miękkie!!!!. Autostrada to jego naturalne środowisko 200-240km/h żaden problem.
9,5
Volvo XC70 II
Kombi Facelifting 2.4 D5 220KM 162kW
Silnik to fabryczne 2.4 D4 181 KM AWD z automatem 6b i Euro 6, ale na liście był tylko euro 5. Od roku ma wirusa od RICA Engineering - JK Racing Tychy - 240KM 540 Nm. Jeżdżę dość dynamicznie, nierzadko wykorzystuję moc do wystrzelenia jak z procy przy wyprzedzaniu - ale nie pałuję go cały dzień na zasadzie w p*zdę i po heblach. Przy jeździe 95% miasto - nie spalanie przekracza 11l. W trasie można faktycznie zejść nawet do 6, ale to już nie jest jazda. Realne 7,5 jadąc do 120-130 km/h. Im szybciej tym więcej pali - jadąc do Tychów na strojenie ze średnią z trasy 119 km/h spalił 9,1L/100km - wracając po strojeniu (deptałem zdecydowanie częściej :-) ) spalił mi dokładnie tyle samo choć trasę zrobiłem godzinę szybciej... Na marginesie - posiadaczom Volvo i nie tylko - polecam odwiedzić JK Racing w Tychach.
Volvo XC70 II