Chyba każdy znajdzie coÅ› dla siebie. JesteÅ› spokojnym kierowcÄ…? Postaw na diesla 2.0 D3 150KM. Może i nie jest mistrzem prostej, ale zachowuje dynamikÄ™ i jest oszczÄ™dny. Zdecydowanie wiÄ™cej emocji w poÅ‚Ä…czeniu z niezbyt czÄ™stym odwiedzaniem stacji paliw zapewniÄ… mocniejsze wersje o mocach 190- i 235KM. Z kolei motory benzynowe można polecić koneserom – to maÅ‚e rakiety. NajsÅ‚abszy wariant ma 254KM, ale sÅ‚owo „najsÅ‚abszy” i tak brzmi tu zabawnie, bo motor chÄ™tnie wkrÄ™ca siÄ™ aż do odciÄ™cia, posiada odczuwalna nadwyżkÄ™ mocy i sprawia mnóstwo frajdy „za kóÅ‚kiem”. A to jeszcze nie koniec, bo do wyboru jest jeszcze opcja 320-konna oraz bagatela 407-konna hybryda. Szkoda, że wszystkie jednostki sÄ… 4-cylindrowe i próżno liczyć na rasowy dźwiÄ™k ukÅ‚adu widlastego, ale cóż – witamy w XXI wieku.
Po premierze S90 wiadomo byÅ‚o, czego spodziewać siÄ™ po jego kombi-bliźniaku. Efekt tych oczekiwaÅ„ jest oczywiÅ›cie kapitalny, tym niemniej dziÅ› pytanie brzmi: czy V90 jest w stanie pÅ‚ynąć na wysokiej fali popularnoÅ›ci SUV-ów? Szczególnie w USA? Oby.
Chińczykom zawdzięczamy papier, proch, ramen i najlepiej zarabiających piłkarzy w historii futbolu (Carlos Tevez. Tak, Tevez!). Teraz moje uszanowanie za kolejne piękne Volvo. Człowiek nigdy tak nie marzył o kombi.
~Luzacjusz