Szukaj

Informacje o Volvo V70 III Kombi 2.0 F 145KM 107kW 2007-2013

Lata produkcji: 2007 – 2013
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2007 roku. V70 III został zbudowany na platformie podłogowej Ford EUCD. Po zwiększeniu rozmiarów i poprawieniu materiałów we wnętrzu, model został przeniesiony do segmentu E. Stylistycznie V70 III stanowi kolejny krok do przodu w porównaniu ze swoimi poprzednikami. Jego sylwetka stała się jeszcze bardziej opływowa i nabrała sportowego charakteru. Uterenowiona wersja modelu nosi nazwę XC70. Zrezygnowano natomiast ze usportowionej odmiany R. Zamiast tego, wprowadzono jedynie sportowy pakiet nadwoziowy R-Design.
czytaj więcej
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 145 KM (107 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87,5 x 83,1 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik
Volvo V70 III Kombi