Szukaj

Informacje o Volvo V70 III Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW od 2013

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu debiutowała w 2007 roku. V70 III został zbudowany na platformie podłogowej Ford EUCD. Po zwiększeniu rozmiarów i poprawieniu materiałów we wnętrzu, model został przeniesiony do segmentu E. Stylistycznie V70 III stanowi kolejny krok do przodu w porównaniu ze swoimi poprzednikami. Jego sylwetka stała się jeszcze bardziej opływowa i nabrała sportowego charakteru. Uterenowiona wersja modelu nosi nazwę XC70. Zrezygnowano natomiast ze usportowionej odmiany R. Zamiast tego, wprowadzono jedynie sportowy pakiet nadwoziowy R-Design.
czytaj więcej
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 181 KM (133 kW) przy 4250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)
Średnie spalanie dla Volvo V70 III Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW od 2013
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Volvo V70 III
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Mam wersje euro 6, przy lekkim dociskaniu i dojazdach do pracy po eSce prędkość ok 130, zdecydowanie za dużo pali (zaznaczam że silnik igła z małym przebiegiem). Podejrzewam że Szwedzi robili pomiary spalania wg. swoich przepisów prawa co i tak jest idiotyczne bo przy 80 wrzuca 8 bieg i auto się meczy. auto kompletnie nie nadaje się do miasta, za to idealne na trasę mega komfortowe i bezpieczne. Ceny napraw i utrzymania powiedziałbym na przyzwoitym poziomie. Mercedes dla porównania 2x droższy e klasa z podobnego rocznika. Czekają go korekty softu i auto będzie ludzkie. Na Pewno kupię następcę jak tylko odłożę. Zdecydowanie polecam na trasy, w koło komina zdecydowanie nie!!! (Skrzynia biegów)
6,0
Volvo V70 III
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Spalanie zgodnie z oczekiwaniami - to duże i ciężkie auto, więc wynik w granicach 7 litrów wydaje mi się dobry. Co do stylu jazdy, to nie korzystam z trybu eco+ (jest taki przycisk) i mam cały czas włączoną klimatyzację. (Skrzynia biegów)
5,5
Volvo V70 III
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Samochód ciężki, mocny a mimo to niezwykle ekonomiczny. Po przejechaniu 13000 km bez zerowania komputera mam 6,0 średniego spalania (Skrzynia biegów)
Volvo V70 III Kombi Facelifting