Szukaj

Informacje o Volvo V70 II 2.5 TDI 140KM 103kW 2000-2007

Lata produkcji: 2000 – 2007
Segment: Wyższa klasa średnia
Druga generacja modelu została wprowadzona na rynek w 2000 roku (rok później w Ameryce Północnej). V70 II zbudowano na platformie podłogowej P2 opracowanej wspólnie z Fordem. Stylistycznie samochód stanowił kontynuację koncepcji zastosowanej w poprzednim modelu. Nadwozie V70 II zostało jeszcze bardziej zaokrąglone, z sylwetki zupełnie zniknęły prostokątne kształty. Uterenowiona wersja modelu została zmieniona na XC70, a usportowioną oznaczono symbolem R. W 2005 roku V70 II przeszedł drobny face-lifting. Dwa lata później został zastąpiony przez model trzeciej generacji.
czytaj więcej
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 290 Nm przy 1900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 10
Stopień sprężania 21,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena
Åšrednie spalanie dla Volvo V70 II 2.5 TDI 140KM 103kW 2000-2007
7,2
l/100 km
5,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,4
Volvo V70 II
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Auto bardzo ekonomiczne najmniej ile mi się udało osiągnąć to 4,9 na trasie z francji do polski. Z Calais do Zgorzelca na jednym baku. Prędkość około 110km/h. W mieście mi pali około 6l/100km natomiast najwięcej ile spalił to 8.1l/100km z przyczepka i ciezarem ponad 0,5t. Mam przebieg w tym momencie 596tyś km i nadal nie brakuje mu siły. Auto mało awaryjne i godne polecenia.
7,4
Volvo V70 II
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Jeśli chodzi o zużycie paliwa to jest ono bardzo niskie jak na gabaryty samochodu i pojemność silnika. Ceny przeglądów i napraw oczywiście zależą od rodzaju usterki i danego serwisu. Z mojego doświadczenia usterek jest niewiele (przy przebiegu 245 000km) i oprócz autoryzowanego serwisu istnieje wiele serwisów alternatywnych, zajmujących się Volvo. Części można kupić wszędzie a ceny zamienników oryginalnych części są przystępne.
6,6
Volvo V70 II
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
po kolei. zuzycie paliwa w miescie moze byc, na krotkich odcinkach robi sie juz gorzej :/ trasa rewelka do 120-130 km/h mozna zejsc nawet ponizej 6l/100km. przeglady w cenie identycznych jak inne samochody a serwis ? hmmm robi sie juz mniej ciekawie. robocizna OK ale czesci bardzo podwyzszaja cene (ale to szwed wiec trzeba sie z tym liczyc niestety)

Usterki Volvo V70 II

Liczba wpisów: 17
skrzynia automatyczna zrywa
  • Volvo V70 II 2.4 140KM 103kW 2000-2007
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
kupilem volvo z wada skrzyni,wiec kupilem druga skrzynie jezdzaca przed wyjeciem i zamontowalem wlacznie z konwerterem po 2m-cach lezenia w garazu.co jest dziwne mam dalej ten sam problem jak w poprzedniej czyli po wlaczeniu biegu D bum lekko i przy R klik lekko.poza tym przy chamowaniu z 50km/h lub wiecej do okolo 30-35km/h brak biegu i bum mocne na redukcji(obrotomierz na 3000rpm i zaraz bum na bieg i okolo 2000rpm) test skrzyni wykazal solenoid S-3,jednak sprobowalem na wlasna reke i testowalem dalej czujniki predkosci konwertera i dyferencjalu(byly dobre).nastepnie z tylu w gornej czesci skrzyni jest tlok cisnienia zwrotnego (tzw. B-4)ktory wyjalem i wymienilem(dojscie od zewnatrz skrzyni)co dalo lekko poprawe lecz dalej jeszcze nie to,wiec teraz kieruje na nowy update w servisie(cena kosmiczna i brak gwarancji na poprawe),wiec rezygnuje z powodu braku finansow i prosze o podpowiedz na mail:davidmonic@op.pl.szkoda sprzedac za bezcen a moje finanse napraw wyniosly 35%wartosci auta i brak rezultatu.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
wyłączająca się klimatyzacja..
  • Volvo V70 II 2.4 D5 163KM 120kW 2005-2007
  • inne
witam , mam pytanie; czy ktoś miał juz taki problem i wie jak się zabrać za temat; mam nabitą szczelną klimatyzację , chłodzi idealnie ale po mniej więcej 10 minutach wyłącza się zupełnie . po wyłączeniu auta mniej więcej po 15 minutach postoju przy ponownym odpaleniu znowu się załącza , ale z takim samym skutkiem - czyli kilka min pracuje i znowu się wyłącza... czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi pomóc ? dzieki
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
brak mocy
  • Volvo V70 II 2.4 D5 163KM 120kW 2005-2007
  • silnik
witam, mój "wiking" podczas przyspieszania pokazuje komunikat: "usługa w silniku". podczas jazdy dochodzi do 2500 obr. i traci moc, na postoju, jak mu wcisnę gaz dochodzi do 3000 obr. i ani grama więcej.co to może być? ? ?
Problem rozwiÄ…zany
3 komentarze
Volvo V70 II