Szukaj

Informacje o Volvo V70 II 2.4 D5 185KM 136kW 2005-2007

Lata produkcji: 2005 – 2007
Segment: Wyższa klasa średnia
Druga generacja modelu została wprowadzona na rynek w 2000 roku (rok później w Ameryce Północnej). V70 II zbudowano na platformie podłogowej P2 opracowanej wspólnie z Fordem. Stylistycznie samochód stanowił kontynuację koncepcji zastosowanej w poprzednim modelu. Nadwozie V70 II zostało jeszcze bardziej zaokrąglone, z sylwetki zupełnie zniknęły prostokątne kształty. Uterenowiona wersja modelu została zmieniona na XC70, a usportowioną oznaczono symbolem R. W 2005 roku V70 II przeszedł drobny face-lifting. Dwa lata później został zastąpiony przez model trzeciej generacji.
czytaj więcej
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2401 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 185 KM (136 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,0
~Były Fan
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Samochód bardzo wygodny, wielka przestrzeń bagażowa, fantastyczne fotele. Świetny silnik - do jazdy pozamiejskiej. Rewelacyjna elastyczność i małe spalanie (poza miastem). Doskonałe rozwiązanie pt webasto - (na ropę nie elektryczne)Poza tym - jeżdżąca skarbonka. Aczkolwiek nigdy nie zawiódł . Zawsze zapala, zawsze dojedzie. Automat 6b mimo złych opinii u mnie działa bardzo dobrze. Niezbędna jest wymiana oleju co 50-60 tys. Czasem skrzynia się gubi, jest wolna ale to klasyczne hydrauliczne rozwiązanie.
4,0
~Volvofan na zakręcie
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
To moje 4 Volvo. Zachciało mi się "luksusów to mam..Generalnie samochód mnie rozczarował. Niewątpliwe zalety to to że jest bardzo wygodny, świetne fotele, silnik super - doskonała elastyczność. Wielki bardzo "ustawny" bagażnik. Świetny wynalazek pt fabryczne ogrzewanie postojowe. zima - rewelacja. Poza tym - wszechobecnie trzeszczące irytująco plastiki, elektryka żyjąca własnym życiem - samoopuszczające się szyby raz działające raz nie podświetlenie konsoli środkowej, mometami głupiejąca klimatyzacja. Duuużo wyższe koszty utrzymania niz V40.
4,9
~Dariusz
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Samochód może mieć każdy, ale Volvo mają wyjątkowi. I niech tak pozostanie :-) Zdecydowanie polecam ten silnik. Materiały wnętrza bardzo dobrej jakości, przy przebiegu 250 Tkm brak oznak zużycia, poza trzeszczącymi plastikami.

Usterki Volvo V70 II

Liczba wpisów: 18
skrzynia automatyczna zrywa
  • Volvo V70 II 2.4 140KM 103kW 2000-2007
  • układ napędowy
kupilem volvo z wada skrzyni,wiec kupilem druga skrzynie jezdzaca przed wyjeciem i zamontowalem wlacznie z konwerterem po 2m-cach lezenia w garazu.co jest dziwne mam dalej ten sam problem jak w poprzedniej czyli po wlaczeniu biegu D bum lekko i przy R klik lekko.poza tym przy chamowaniu z 50km/h lub wiecej do okolo 30-35km/h brak biegu i bum mocne na redukcji(obrotomierz na 3000rpm i zaraz bum na bieg i okolo 2000rpm) test skrzyni wykazal solenoid S-3,jednak sprobowalem na wlasna reke i testowalem dalej czujniki predkosci konwertera i dyferencjalu(byly dobre).nastepnie z tylu w gornej czesci skrzyni jest tlok cisnienia zwrotnego (tzw. B-4)ktory wyjalem i wymienilem(dojscie od zewnatrz skrzyni)co dalo lekko poprawe lecz dalej jeszcze nie to,wiec teraz kieruje na nowy update w servisie(cena kosmiczna i brak gwarancji na poprawe),wiec rezygnuje z powodu braku finansow i prosze o podpowiedz na mail:davidmonic@op.pl.szkoda sprzedac za bezcen a moje finanse napraw wyniosly 35%wartosci auta i brak rezultatu.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
wyłączająca się klimatyzacja..
  • Volvo V70 II 2.4 D5 163KM 120kW 2005-2007
  • inne
witam , mam pytanie; czy ktoś miał juz taki problem i wie jak się zabrać za temat; mam nabitą szczelną klimatyzację , chłodzi idealnie ale po mniej więcej 10 minutach wyłącza się zupełnie . po wyłączeniu auta mniej więcej po 15 minutach postoju przy ponownym odpaleniu znowu się załącza , ale z takim samym skutkiem - czyli kilka min pracuje i znowu się wyłącza... czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi pomóc ? dzieki
Problem rozwiązany
4 komentarze
brak mocy
  • Volvo V70 II 2.4 D5 163KM 120kW 2005-2007
  • silnik
witam, mój "wiking" podczas przyspieszania pokazuje komunikat: "usługa w silniku". podczas jazdy dochodzi do 2500 obr. i traci moc, na postoju, jak mu wcisnę gaz dochodzi do 3000 obr. i ani grama więcej.co to może być? ? ?
Problem rozwiązany
3 komentarze
Volvo V70 II