Szukaj

Informacje o Volvo V70 II

Lata produkcji: 2000 – 2007
Segment: Wyższa klasa średnia
Druga generacja modelu została wprowadzona na rynek w 2000 roku (rok później w Ameryce Północnej). V70 II zbudowano na platformie podłogowej P2 opracowanej wspólnie z Fordem. Stylistycznie samochód stanowił kontynuację koncepcji zastosowanej w poprzednim modelu. Nadwozie V70 II zostało jeszcze bardziej zaokrąglone, z sylwetki zupełnie zniknęły prostokątne kształty. Uterenowiona wersja modelu została zmieniona na XC70, a usportowioną oznaczono symbolem R. W 2005 roku V70 II przeszedł drobny face-lifting. Dwa lata później został zastąpiony przez model trzeciej generacji.
czytaj więcej
Powagosław
Nowe V70 jest zwiewne i delikatne, a jego wnętrze to już klasa sama w sobie. Z drugiej strony, w kanciastości poprzednich Volvo była jakaś metoda i dziś patrzy się na nie z sentymentem. Tylko, czy ktoś o zdrowych zmysłach zamieniłby nowe na stare? ~Powagosław
Luzacjusz
Z tym autem jest jak z bardzo dobrze przyrządzonym karpiem. Na sam widok trochę się krzywię, ale raz w roku przejdzie mi przez gardło razem z upierdliwymi ościami. Głównym minusem V70 jest byciem autem kombi. Ale czasem i dla kombi jest wigilia. ~Luzacjusz

Oceny Volvo V70 II

Liczba ocen: 182
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

1,4
~Garbaty
Volvo V70 II
Kombi 2.4 140KM 103kW
Dziadostwo, psuje się notorycznie, przez 4 lata wjebałem 20 000zł (naprawa usterek), prowadzenie tego pontonu to katastrofa, krótka jedynka sprawia że w mieście trzeba się sporo namachać lewarkiem. Pękające plastiki, wymiana żarówek z tyłu lub z przodu to robota na pół dnia bo brak dostępu. Auto ciężkie, silnik 2.4 140KM jest za słaby, Często trzeba naprawiać w specjalistycznych warsztatach od volvo bo z niektórymi usterkami zwykły mechanik sobie nie poradzi (moduły z zapchaną pamięcią). Części drogie, NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ TEGO GÓWNA.
4,7
~Gucio
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Pierwsze wrażenia przy kupnie? Fotele- mega komfortowe. A tak po za tym autko komfortowe na trasy. w mieście gorzej wypada przez gabaryty i duży promień skrętu. Ale myślę że to logiczne że spore auto nie będzie zwinne jak "smart". Tak po za tym autko elastyczne i w miarę ciche (bez patrzenia na obrotomierz ciężko jest zgadnąć na którym biegu jedziemy bo silnika na niskich obrotach nie słychać) za to szum powietrza słychać przy prędkościach powyżej 120-130 km/h. Minusem jest też brak schowków i półeczek podręcznych. Kieszenie w drzwiach są małe, na pulpicie brak półeczki, na podsufitce też zero, jedynie schowki pomiędzy fotelami są. Jednak te małe niedogodności to tylko drobnostki bo autko pomimo przebiegu nie wykazuje przebiegu ponad 300 tyś. km. Wewnątrz jak autko prawie nowe, na zewnątrz po za drobnymi ryskami również.
4,0
~Były Fan
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Samochód bardzo wygodny, wielka przestrzeń bagażowa, fantastyczne fotele. Świetny silnik - do jazdy pozamiejskiej. Rewelacyjna elastyczność i małe spalanie (poza miastem). Doskonałe rozwiązanie pt webasto - (na ropę nie elektryczne)Poza tym - jeżdżąca skarbonka. Aczkolwiek nigdy nie zawiódł . Zawsze zapala, zawsze dojedzie. Automat 6b mimo złych opinii u mnie działa bardzo dobrze. Niezbędna jest wymiana oleju co 50-60 tys. Czasem skrzynia się gubi, jest wolna ale to klasyczne hydrauliczne rozwiązanie.

Raporty spalania Volvo V70 II

Liczba raportów: 254
Średnie spalanie dla Volvo V70 II
6,7 – 13,3
l/100 km
6,4 – 7,4
l/100 km
5,6 – 12,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,5
Volvo V70 II
Kombi 2.0 T 180KM 132kW
Dla mnie bomba! Świeża instalacja stag ale bez żadnych szaleństw- pospolite podzespoły. Spalanie średnie w jeździe mieszanej poniżej 10l, a na autostradzie 140km/h- do 11,5l i wcale nie oszczędzam jak mi się zechce, a moc jest! :D Umiem depnąć jak trzeba ale umiem też wytrzymać z wrzucaniem luzu przed skrzyżowaniami i w miarę umiem ocenić kiedy puścić nogę z gazu żeby nie dusić bez sensu hamulca tracąc przy tym paliwo zużyte wcześniej na rozpędzanie się- może stąd takie niskie spalanie ;) Fura klasa koń! Pozdrawiam! :D
8,0
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Mam volvo w automacie, przy spokojnej jeździe na trasie do 120km/h pali 6-6.3l/100km, na niemieckiej autostradzie 130-140 km troszkę więcej, ok 6.8 litrów. W mieście pali ok 10-11 litrów przy jednorazowych dystansach ok 7 km. MOŻE gdybym mieszkał na Prawobrzeżu (Szczecin) i jezdzilbym na drugi brzeg Odry do pracy to latem zeszloby do 9-9.5l/100. Odkąd go mam to wszystkie tankowania zapisuję w aplikacji i średnie spalanie to 8.5l/100km przy przejechanych 8700km. Także w mieście pali normalnie jak na duże auto w automacie, na trasie można spokojnie uznać je za oszczedne.
12,0
Volvo V70 II
Kombi 2.4 T 200KM 147kW
Silnik mocny, dynamiczny, 5 cylindrów, ale spalanie bardzo przyzwoite - z powodu awarii instalacji gazowej przez jakiś czas jeździłem na benzynie i wg moich obserwacji spalanie było od 8–10 litrów w trasie (zależnie od stylu jazdy i szybkości - można zejść w okolice 7 litrów), do ok 10–12 litrów w mieście, przy czym 12 litrów to już dynamiczna jazda, korki, pierwszy ze świateł, itp. Spalanie gazu ok 1-1,5 litra więcej niż benzyny. Średnio, przy obecnych cenach LPG czyli 2,4zł koszt przejechania 100km to ok 30zł. Butla na 50 litrów, więc ok 400km da się zrobić bez problemu, mój rekord to ok 440km (pewnie trochę zależy od jakości gazu). Jak dla mnie rewelacja, więc przestałem już patrzeć na licznik paliwa - po prostu tankuję i jeżdżę!

Usterki Volvo V70 II

Liczba wpisów: 17
skrzynia automatyczna zrywa
  • Volvo V70 II 2.4 140KM 103kW 2000-2007
  • układ napędowy
kupilem volvo z wada skrzyni,wiec kupilem druga skrzynie jezdzaca przed wyjeciem i zamontowalem wlacznie z konwerterem po 2m-cach lezenia w garazu.co jest dziwne mam dalej ten sam problem jak w poprzedniej czyli po wlaczeniu biegu D bum lekko i przy R klik lekko.poza tym przy chamowaniu z 50km/h lub wiecej do okolo 30-35km/h brak biegu i bum mocne na redukcji(obrotomierz na 3000rpm i zaraz bum na bieg i okolo 2000rpm) test skrzyni wykazal solenoid S-3,jednak sprobowalem na wlasna reke i testowalem dalej czujniki predkosci konwertera i dyferencjalu(byly dobre).nastepnie z tylu w gornej czesci skrzyni jest tlok cisnienia zwrotnego (tzw. B-4)ktory wyjalem i wymienilem(dojscie od zewnatrz skrzyni)co dalo lekko poprawe lecz dalej jeszcze nie to,wiec teraz kieruje na nowy update w servisie(cena kosmiczna i brak gwarancji na poprawe),wiec rezygnuje z powodu braku finansow i prosze o podpowiedz na mail:davidmonic@op.pl.szkoda sprzedac za bezcen a moje finanse napraw wyniosly 35%wartosci auta i brak rezultatu.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
wyłączająca się klimatyzacja..
  • Volvo V70 II 2.4 D5 163KM 120kW 2005-2007
  • inne
witam , mam pytanie; czy ktoś miał juz taki problem i wie jak się zabrać za temat; mam nabitą szczelną klimatyzację , chłodzi idealnie ale po mniej więcej 10 minutach wyłącza się zupełnie . po wyłączeniu auta mniej więcej po 15 minutach postoju przy ponownym odpaleniu znowu się załącza , ale z takim samym skutkiem - czyli kilka min pracuje i znowu się wyłącza... czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi pomóc ? dzieki
Problem rozwiązany
4 komentarze
brak mocy
  • Volvo V70 II 2.4 D5 163KM 120kW 2005-2007
  • silnik
witam, mój "wiking" podczas przyspieszania pokazuje komunikat: "usługa w silniku". podczas jazdy dochodzi do 2500 obr. i traci moc, na postoju, jak mu wcisnę gaz dochodzi do 3000 obr. i ani grama więcej.co to może być? ? ?
Problem rozwiązany
3 komentarze
Volvo V70 II