Szukaj

Informacje o Volvo V60 II Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW 2020-2023

Lata produkcji: 2020 – 2023
Segment: Wyższa klasa średnia

Oferta silnikowa nowego V60 powinna zadowolić każdego kierowcÄ™ poszukujÄ…cego auta w tym segmencie. Producent zaoferuje dwie hybrydy typu plug-in bazujÄ…ce na turbodoÅ‚adowanych jednostkach benzynowych. SÄ… to: T6 Twin Engine AWD 340 KM oraz T8 Twin Engine AWD 390 KM. W cenniku wciąż znajdziemy siÄ™ silniki wysokoprężne: D3 o mocy 150 KM oraz D4 o mocy 190 KM. WÅ›ród klasy7cznych jednostek benzynowych znajdziemy T5 o mocy 254 KM i T6 o mocy 310 KM.

 

 

czytaj więcej
Powagosław
Ja też kiedyś myślałem, że Volvo to jak kostka masła, zawsze będzie wyglądać tak samo. Sportowe coupe w ciele rodzinnego kombi? Świat się zmienia. Volvo też ma prawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Kiedyś to Bond twierdził, że świat to za mało. Teraz Volvo mówi, że bezpieczny i jakościowo nienaganny wóz to za mało. To więcej oznacza zadziorną stylistykę, na widok której zimny Szwed obleje się rumieńcem. Tak jak na widok Szwedki Izy Scorupco, która rozbierała się przed Bondem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2020 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 177 KM (130 kW)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Całokształt - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Adam_V
Volvo V60 II
Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW
Auto kupione z salonu jako wyprzedaż rocznika. Największe rozczarowanie to bagażnik, może dla tego, że wcześniej jeździłem Skodą Octavią II Kombi. Jak na takie auto bagażnik nie jest za duży. Wszystko przez płytę podłogową, która w tym miejscu przebiega bardzo wysoko. Taka konstrukcja, bo w opcji jest napęd na wszystkie koła. Przez to bagażnik pomimo przyzwoitej szerokości i długości nie ma najlepszej pojemności. W Skodzie był o wiele głębszy i nie miałem problemów z zapakowaniem czteroosobowej rodziny na wakacje. W V60 musiałem dokupić trumnę na dach. Drugi minus to kwestia "ergonomicznych bibelotów" - miejsce na butelki w drzwiach, "trzymacz" do kwitów parkingowych, dodatkowy schowek pod siedzeniem pasażera. To wszystko było w Skodzie, a w Volvo zabrakło, choć mój egzemplarz to nie wersja podstawowa. Na plus komfort jazdy: automatyczna skrzynia z 8 przełożeniami + 3 ustawienia jej pracy świetnie sprawdzają się w trasie i w mieście. Do tego dobrze wyciszone wnętrze - przy spokojnej jeździe słychać tylko świst powietrza. Silnik B3 to nie żaden demon mocy, do normalnej jazdy wystarczy. Nie polecam szaleńcom cisnącym do odcięcia zapłonu, nie do tego został stworzony. Najlepiej czuje się w długiej trasie przy rytmicznej jeździe. Miasto to nie jest jego naturalne środowisko. Mnie osobiście urzekła stylistyka i prostota deski. Nie każdemu się to spodoba. Prowadzenie i układ jezdny - cóż, jeździ jak na współczesne auto przystało, trzeba się przyzwyczaić do interwencji automatyki. Można ustawić chyba ze 3 poziomy reakcji, w zależności od stylu jazdy, ale i tak czasami komputer potrafi zaskoczyć. Mi raz dociągnął pasy i ostro skorygował tor jazdy, choć sam byłem pewien, że mam jeszcze czas i miejsce na manewr. Drugim razem uratował nas przed kolizją przy 140 km/h, gdy wariat jadący slalomem wciskał się z prawej strony na zjazd. Generalnie jestem zadowolony. Jak na razie jeżdżę, tankuję i wymieniam płyny ustrojowe bez żadnych usterek.
4,9
~ddominus
Volvo V60 II
Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW
Jest to kolejny model V60 którym jeżdżę. Silnik B3 wybrany celowo, do dojazdów do pracy, z uwagi na to, że główny jest przebieg na trasie z niewielką jazdą w mieście. Różnica między starym V60 D4 181 km a nowym jest znaczna. Przede wszystkim rozmiary auta. Nowe jest dłuższe, szersze i sprawa wrażenie jeszcze masywniejszego od poprzednika. auto jest duże, przestronne i miejsca jest wszędzie sporo, nawet na drugiej kanapie z tyłu. Auto typowo na trasę do spokojnej jazdy bez szaleństw. W jednej z wcześniejszych ocen auta jest wskazane, że jest to samochód do spokojnego przemieszczania się z punktu A do punktu B bez żadnych fajerwerków i szaleństw. Potwierdzam tę opinię. Samochód bardzo komfortowy, płynie po drodze niezależnie do prędkości czy jest to 50 km/h czy 140 km/h. Pozytywnie zaskakuje spalanie w miękkiej hybrydzie i opcja "żeglowania" gdy samochód jest rozpędzony i powoli wytraca prędkość np przy dojeździe do przejazdu kolejowego czy też jazdy w kolumnie pojazdów gdy nie ma możliwości wyprzedzania. Silnik się wyłącza i jedzie się na wspomaganiu elektrycznym co powoduje, że spalanie spada do 0 a samochód jedzie dalej i powoli wytraca prędkość. Skrzynia biegów jest 7 biegowa działa płynnie i nie szarpie. W tym zakresie mam odmienne odczucia od jednego z piszących tu opinię. Wynika to z tego, że jest to nowa skrzynia w tym modelu. Nowy interfejs 2023 jest genialny - czytelny, prosty i intuicyjny. Nie wiesza się i google daje radę. Ogólnie samochód zaskoczył komfortem jazdy, bezpieczeństwem systemów wspomagania jazdy i jakością wykonania.
3,1
~Robert
Volvo V60 II
Kombi 2.0 B3 Benzynowy Mild Hybrid 177KM 130kW
Auto mam 6mcy,po prostu SCHROT,odkleja się tapicerka, problem z ustawieniem zbieżnośći, wymieniany układ wydechowy, problem ze wzmacniaczem,auto jest 6sty raz w service Volvo

Usterki Volvo V60 II

Liczba wpisów: 9
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiÄ…zany
9 komentarzy
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Volvo V60 II  Kombi