Szukaj

Informacje o Volvo V60 II Kombi 2.0 D4 190KM 140kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Wyższa klasa średnia

Oferta silnikowa nowego V60 powinna zadowolić każdego kierowcę poszukującego auta w tym segmencie. Producent zaoferuje dwie hybrydy typu plug-in bazujące na turbodoładowanych jednostkach benzynowych. Są to: T6 Twin Engine AWD 340 KM oraz T8 Twin Engine AWD 390 KM. W cenniku wciąż znajdziemy się silniki wysokoprężne: D3 o mocy 150 KM oraz D4 o mocy 190 KM. Wśród klasy7cznych jednostek benzynowych znajdziemy T5 o mocy 254 KM i T6 o mocy 310 KM.

 

 

czytaj więcej
Powagosław
Ja też kiedyś myślałem, że Volvo to jak kostka masła, zawsze będzie wyglądać tak samo. Sportowe coupe w ciele rodzinnego kombi? Świat się zmienia. Volvo też ma prawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Kiedyś to Bond twierdził, że świat to za mało. Teraz Volvo mówi, że bezpieczny i jakościowo nienaganny wóz to za mało. To więcej oznacza zadziorną stylistykę, na widok której zimny Szwed obleje się rumieńcem. Tak jak na widok Szwedki Izy Scorupco, która rozbierała się przed Bondem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 15,8 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 93,2 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,9
~Łukasz
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D4 190KM 140kW
Nie wiem czemu, nie mogę dodać opinii z rzeczywistym przebiegiem na dzień dzisiejszy (31726km), strona wymusza max 1000km,a le moja poniższa opinnia jest po przejechaniu już ponad 30tyś km. Auto spełnia oczekiwania, niesamowicie wygodne fotele, można jechać tysiące kilometrów bez zmęczenia, czego nie doświadczyłem w poprzedniej Maździe czy Audi. Może nie jest najszybsze w porównaniu z niemiecką konkurencją, ale nie oczekiwałem, że będzie to auto zawsze pierwsze ze świateł. Myślę już o zmianie na takie samo, tylko z napędem 4x4. Polecam adaptacyjny tempomat i aktywne ledy, jedynie do widoku kamer 360 musiałem się przyzwyczaić odrobinę dłużej, gdyż wydawało mi się, że trochę zniekształca widok, ale po czasie było ok. Fajnie też, że roleta bagażnika ma dwie pozycje i można się zapakować prawie pod dach a bagaż ciągle jest ukryty pod roletą. Za pół roku wymiana na nowy! Polecam
4,4
~Karol
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D4 190KM 140kW
Od auta klasy uchodzącej za Premium wymaga się perfekcji i tego będę się trzymał. Drobne awarie od pierwszego dnia. Nie dojechał z salonu do domu 9 kilometrów. Auto hold, czujniki parkowania, AdBlue to takie przypadłości 5 awarii w ciągu 2 lat. To mnie trochę denerwuje. Jakość materiałów siedzenia kierowcy do poprawy. Tak to wygodnie i komfortowo.
3,4
~Marcin
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D4 190KM 140kW
totalny bubel. Jakość wykonania poniżej jakichkolwiek standardów. W ciągu kilku tygodni padł głośni, przemakają reflektory, ładowarka indukcyjna. Od czasu do czasu system wyświetlacza centralnego się zawiesza. Podczas odbioru z salony zauważyłem, że tylni błotnik był krzywo skręcony, zostało poprawione. Samochód klasy niby premium za około 200 tyś PLN a totalny chińczyk. Odradzam wszystkim.
Średnie spalanie dla Volvo V60 II Kombi 2.0 D4 190KM 140kW 2018-2020
7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D4 190KM 140kW
Silnik po dotarciu, około 1500km. Generalnie na auto ważące 1730kg plus ja spalanie jest do przyjęcia. 6.8 spaliło po przejechaniu 30km autostradą 140-150 km/h i 50 km drogą krajową około 80-90 km/h. Samą krajówką obstawiam 6.2 do 6.5 co na tą masę jest bardzo ok. Po mieście spalanie to 7.8 do 8.5 zależy jak się staram, i czy działa start/stop. Dynamicznie miasto to pod 10l. Jeszcze nie butowałem po górach, ale czas pokaże. Auto fajne, ale za słabe jak na tą masę. Jak kupowałem nie wiedzialem ze waży ponad 1700kg, i chyba chip go czeka... powinni sprzedawać wersję D5.
7,0
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D4 190KM 140kW
po przejechaniu 30tys. mogę podzielić spalanie na: Lato -trasa do 90 km/h - 5.0 jako wyzwanie wyszło mi raz 4.7 :) w trybie eko -mieszany( dojazd do pracy 10km 50/50 miasto/trasa) 6.8-7.2 tryb komfort -miasto 8.2-8.5 tryb komfort zimą -trasa do 90km/h Eko 5.3-5.5 -mieszany 7.8-8.2 -miasto 8.5-9.0
7,3
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D4 190KM 140kW
Jazda mieszana, 1.2 tyś km, sporo w ruchu miejskim w Krakowie i pod miastem - średnie spalanie ok 7 litrów, na trasie 100km drogi krajowe spokojna jazda średnia z trasy 5.8, auto ciężkie a spalanie przyzwoite, podobnie palił mi 6 letni passat b7 kombi 1.6 diesel 105 km. A tutaj automat i większa moc no i wrażenia z jazdy jak i komfort na wyższym poziomie.

Usterki Volvo V60 II

Liczba wpisów: 9
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiązany
1 komentarz
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Problem rozwiązany
2 komentarze
Volvo V60 II  Kombi