Szukaj

Informacje o Volvo V60 I Kombi Facelifting

Lata produkcji: 2013 – 2018
Segment: Wyższa klasa średnia
Rodzinny model o nadwoziu typu kombi klasyfikowany w klasie średniej (segment D), zaliczany do prestiżowej grupy premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. V60 nie jest bezpośrednim następcą żadnego innego modelu w gamie Volvo, choć wypełnia lukę po modelu V70 II generacji, poprzedniego kombi segmentu D (obecnie segment E). Pod względem stylistycznym ma V60 ma stanowić połączenie auta rodzinnego ze sportowym coupe. Samochód powstał na płycie podłogowej Forda (symbol EUCD), którą dzieli m.in. Fordem Mondeo i Volvo S80, V70, XC60 i S60.
czytaj więcej
Powagosław
Ja też kiedyś myślałem, że Volvo to jak kostka masła, zawsze będzie wyglądać tak samo. Sportowe coupe w ciele rodzinnego kombi? Świat się zmienia. Volvo też ma prawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Kiedyś to Bond twierdził, że świat to za mało. Teraz Volvo mówi, że bezpieczny i jakościowo nienaganny wóz to za mało. To więcej oznacza zadziorną stylistykę, na widok której zimny Szwed obleje się rumieńcem. Tak jak na widok Szwedki Izy Scorupco, która rozbierała się przed Bondem. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Promień skrętu 5,75 m
Długość 4635 mm
Szerokość 1865 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2097 mm
Wysokość 1484 mm
Rozstaw osi 2776 mm
Rozstaw kół - przód 1588 mm
Rozstaw kół - tył 1585 mm
Zwis przedni 943 mm
Zwis tylny 916 mm
Prześwit 140 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1064 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 999 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 850 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 954 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1447 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1402 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 430 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 978 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1749 mm
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi) + Całokształt

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,2
~Lukasz
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.4 D5 215KM 158kW
Samochod naprawde komfortowy. Wnetrze jego nie zachwyca pojemnoscia mimo sporych rozmiarow nadwozia, za to nadrabia praktycznoscia. Idealny dla pary lub malej rodziny 2+1. Silnik D5 to bardzo dobry wybor dla tego auta. Odznacza sie ciekawym brzmieniem i bardzo dobrze radzi sobie z ciezkim autem (1740kg) w polaczeniu z 6biegowym automatem. . Jakosc wykonczenia na calkiem przyzwoitym poziomie. Skorzana tapicerka i elektrycznie regulowany fotel kierowcy oraz duzo dodatkow poprawiajacych bezpieczenstwo jazdy tj. adaptacyjne biksenony, tempomat itd pozwalaja poczuc sie jak w aucie o klase wyzszym.
4,9
~Domin
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Samochód dokładnie taki jaki chciałem. Osiągi i komfort. Potrzebny było kombi i zdecydowałem że przesiadam się z V50 2.0D na większe. Niby tylko 8 lat różnicy w dacie produkcji obu samochodów ale to są dwa różne światy. Wcześniejsze, to samochody analogowe (z resztą bardzo dobre), a ten obecny to już świat cyfrowy. Oglądałem też podobne jeżeli chodzi o rozmiary - VW Passat, Mercedes, Mondeo. Do Volvo wsiadłem pojechałem na trasę i na chwilę do miasta i po problemie, zdecydowałem że biorę właśnie ten. Samochód jak na razie sprawuje się bardzo dobrze. Oby tak dalej.
4,9
~andz76
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Dwa lata i ponad 60 tyś. km pozwala już na małe podsumowanie. Pojazd wygodny, bardzo dynamiczny i oszczędny. Wnętrze pojazdu(posiadam wersję Ocean Reace w jasnych skórach) robi duże wrażenie. Brak zaskakujących awarii i nawet drobiazgów cieszy. No i bardzo dobra praca automatycznej skrzyni biegów - super. Ale to wszystko na pewno związane z zasadą: jak dbasz tak masz.
Średnie spalanie dla Volvo V60 I Kombi Facelifting
6,9 – 8,8
l/100 km
5,1 – 7,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 T5 DRIVE-E 245KM 180kW
Mam silnik 177kW z E-drive. Ciężko jest podawać te średnie bo w tym aucie dużo zależy od stylu jazdy. Jak chce się dynamicznie pojeździć to 20l/100km nie schodzi, ale to można tak pojechać kilka no może kilkadziesiąt km. Tak spokojnie się jedzie po miasto/trasa (w trasie z E-Drive) z kilkakrotnym (z częstotliwością 5-6 razy na baku) wyprzedzaniem pedał wciśnięty na MAX to trzeba liczyć około 9.5 l/100km. Na autostradzie z prędkością 140-160 km/h z przewagą E-Drive można zmieścić się w 8l/100km. Co daje bardzo dobry wynik. Mój minimalny wynik jeżeli chodzi o spalanie z trasy około 50 km to 6.5l/100 (prędkości 80-100 km/h, bez świateł i korków, droga miejscami kręta, bez E-Drive, gdyż przy takich prędkościach staram się nie używać, szczególnie kiedy dość często prędkość spada poniżej 50-60 km/h). Byłem miło zaskoczony i jednocześnie zdziwiony, że można tak ekonomicznie tym samochodem pojechać. Komfort jazdy super, ale nie nadaje się do agresywnej jazdy na zakrętach, gdyż posiada miękkie zawieszenie (na forach piszą że te z USA mają bardziej miękkie, może faktycznie są inne sprężyny). Sumując auto godne polecenia.
5,7
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Srednie spalanie przy 50% miasta to okolo 5.5 - 6.0l / 100km - przy normalnej jezdzie tzn bez szalenstwa na swiatlach i bez zamulania. Wynik ten jest bardzo milym zaskoczeniem szczegolnie ze 181 koni pod maska czeka. Moc bardzo przydatna przy wyprzedzaniu i w "potrzebie" (7.6 do 100km). Silnik bardzo elastyczny i wdzieczny dla ucha takze (nie jest to typowy bocian kle kle kle). Biezacy przebieg okolo 90tys km i jak narazie bez zadnych problemow. Mialem okazje ujezdzac wersje 1.6 RDesign (totalny mul dla tesciowej) i 2.0 136KM (dla zony bylo OK ale teraz docenia ze kupilismy mocniejszy) oraz 2.4 w XC60 (nie moge porownac bo jest to inny samochod).
7,0
Volvo V60 I
Kombi Facelifting 2.0 D3 DRIVE-E 150KM 110kW
Nie jest tak kolorowo jak czytałem inne raporty spalania. Generalnie auto po mieście pali 8-9l przy naprawdę oszczędnej jeżdżę. Po tarsie przy 140 na liczniku cos w granicach 7l przy 120 6-6.5l. UWAGA! Te silniki maja duży problem ponieważ biorą olej! U mnie musze dolewać 0.5l na 1000-1300km a znam przypadki ze ludzie nawet 1l dolewaja.. podobno chodzi o wadliwe pierścienie:// volvo dalo dupy.. marka premium..
Volvo V60 I Kombi Facelifting