Szukaj

Informacje o Volvo V40 II Hatchback 2.0 T5 DRIVE-E 245KM 180kW od 2014

Lata produkcji: 2014 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Kompaktowy, piÄ™ciodrzwiowy hatchback (pierwszy w historii Volvo) klasyfikowany w segmencie C (niższa klasa Å›rednia), produkowany od 2012 roku. V40 zostaÅ‚ wprowadzony do oferty szwedzkiej marki w miejsce modeli S40/V50. Choć nosi ten sam symbol, co model kombi, wersja Volvo S40 (produkowany w latach 1995-2004), nie ma z nim nic wspólnego. Wraz z debiutem auta, marka zerwaÅ‚a bowiem z tradycyjnym nazewnictwem, wedÅ‚ug którego model oznaczony literÄ… „V” oznaczaÅ‚ nadwozie typu kombi. V40 powstaÅ‚ na zmodyfikowanej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej Ford C1, którÄ… dzieli m.in. z Volvo C30. Jego projektantem byÅ‚ Peter Horbury.

czytaj więcej
Powagosław

Wszystko to, czego można byÅ‚o siÄ™ spodziewać bo Volvo plus coÅ› jeszcze. Co takiego? Dynamizm, rewelacyjne proporcje i lekkość linii, czyli cechy, które nie zawsze byÅ‚y domenÄ… samochodów szwedzkiej marki.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak. Tak, podoba siÄ™, bo patrzÄ™ i widzÄ™, że to Volvo, choć widzÄ™ też, że projektantów korciÅ‚o, by kombinować. Oprócz tego, że samochód powinien być atrakcyjny (a ten jest), miÅ‚o, gdy zachowuje jakiÅ› element tożsamoÅ›ci marki. Ile można patrzeć na auta, które sÄ… jak szafki w basenowej szatni: różniÄ… siÄ™ tylko zamkami?

~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM (180 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1500-4800 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Ergonomia

Usterki Volvo V40 II

Liczba wpisów: 14
Pękające tuleje
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 6
Dajcie sobie spokój z zakupem tego modelu a przynajmniej z silnikami D3 i D4. Ja miałem D4 190 koni popękały mi tuleje musiałem wymienić silnik (koszt 20tyś) bo zwykły tokarz nie jest w stanie zrobić tulei. Jak wystawiłem części sprawne ze starego silnika na olx (sprawne) to ciągle mam telefony o wał korbowy bo ludziom poobracało panewki, sprzedałem nawet tłok bo kupującemu wypaliło w nim dziurę ogólnie pękające bloki i inne cuda jeśli chcecie mieć problem polecam zakup tego samochodu. I możecie myśleć aa co on wypisuje mnie to nie spotka, jeśli tak myślisz to może być różnie.
4 komentarze
awaria czujników
  • Volvo V40 II Cross Country Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW 2016-2019
  • inne
  • 130 tys. km
Awarii uległy 3 czujniki: czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, czujnik serwa hamulcowego i czujnik sterownika skrzyni automatycznej. Samochód prowadzi się w 99% bez żadnego wpływu na komfort jazdy. Czasem szarpnie, czasem dłużej odpali. Nie pokazuje usterek na wskaźnikach, dowiedziałem się o nich w trakcie cyklicznego serwisu, po podpięciu komputera diagnostycznego, który zrobiłem tylko na własne życzenie.
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Problem z zamykaniem drzwi
  • Volvo V40 II
  • instalacja elektryczna
  • 86 tys. km
Gdy temperatura spadła poniżej zera zwariowały zamki . Tylne lewe drzwi zamknęły się całkowicie , drzwi od kierowcy mozna zamknąć tylko kluczykiem . Gdy temperatura wzrosła do plus 4 przednie drzwi zaczęly reagować na pilota ale tylne lewe zamknięte i nie reagują na nic .
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Volvo V40 II Hatchback