Szukaj

Informacje o Volvo C70 II Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW 2007-2011

Lata produkcji: 2007 – 2011
Segment: Auta sportowe
Druga i obecnie produkowana generacja modelu została zaprezentowana w 2005 roku. C70 II został zbudowany na płycie podłogowej Volvo P1 opracowanej razem z konstruktorami Forda i Mazdy. Projektantem nowego nadwozia (dzięki twardemu dachowi, auto może być kabrioletem i coupe) był Fedde Talsma, a przy jego tworzeniu brało udział również biuro Pininfarina. C70 II został przyjęty na rynku nie gorzej niż jego udany poprzednik. W 2007 roku został wybrany najlepszym sportowym samochodem w plebiscycie magazynu „AutoExpress” i autem roku wg „Cars.com”.
czytaj więcej
Powagosław
Dobro luksusowe na naszych drogach. Piękny i komfortowy kabriolet z twardym składanym dachem. Szkoda tylko, że napędzany na przednią oś. ~Powagosław
Luzacjusz
Rodowód tego samochodu to wystarczająca rekomendacja (przed C70 Volvo produkowała legendarny model P1900). W Polsce sprzedaje się marnie, ale to tylko dodatkowy powód, żeby go mieć. ~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM (130 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2750 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 77 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla Volvo C70 II Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW 2007-2011
7,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW
Na przykładzie trasy okołoświątecznej - 1600 km w 3 dni - głównie trasy PL (spora część po autostradach). Samochód jeździł oszczędnie - przy prędkości 120 spalanie w okolicach 6,3 - 6,6 przy prędkości 140 - 150 spalanie niższe - 5,5 - 6,0 - czyli faktycznie GT :). Jazda dynamiczna ale bez przesady - ten model nie jest zaprojektowany z myślą o wyścigach. spalanie z komputera spadło mi z 7,6 do 6,9 :). (Silnik)
7,1
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW
180 koni musi wypić - ale nie jest źle - przy spokojnej jeździe można poruszać się w okolicach 7l na 100km - przy agresywnej prawej nodze górnej granicy nie ma - wynik rzędu 11 - 12l jest jak najbardziej realny. Ale tak jak wspominałem wcześniej auto ze względu na zestrojenie zawieszenia i masę własną nie zachęca do szaleństw a poczucie komfortu raczej wycisza niż pobudza :). (Silnik)
9,8
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW
Jesli chodzi o zuzycie diesla to bardzo duzo zalezy od tego jak jezdzisz. Jesli chcesz oszczedzac na paliwie to spokojnie zejdziesz do poziomu 7-8 litrow. Gornej granicy spalania nie jestem w stanie okreslic, ale spokojnie moze zrobic male spustoszenie w portfelu. Jesli chodzi o naprawy i serwisy to nie wiem jeszcze ile to bedzie kosztowalo. (Silnik)
Volvo C70 II Coupe Cabrio