Szukaj

Informacje o Volvo C70 II Coupe Cabrio

Lata produkcji: 2006 – 2011
Segment: Auta sportowe
Druga i obecnie produkowana generacja modelu została zaprezentowana w 2005 roku. C70 II został zbudowany na płycie podłogowej Volvo P1 opracowanej razem z konstruktorami Forda i Mazdy. Projektantem nowego nadwozia (dzięki twardemu dachowi, auto może być kabrioletem i coupe) był Fedde Talsma, a przy jego tworzeniu brało udział również biuro Pininfarina. C70 II został przyjęty na rynku nie gorzej niż jego udany poprzednik. W 2007 roku został wybrany najlepszym sportowym samochodem w plebiscycie magazynu „AutoExpress” i autem roku wg „Cars.com”.
czytaj więcej
Powagosław
Dobro luksusowe na naszych drogach. Piękny i komfortowy kabriolet z twardym składanym dachem. Szkoda tylko, że napędzany na przednią oś. ~Powagosław
Luzacjusz
Rodowód tego samochodu to wystarczająca rekomendacja (przed C70 Volvo produkowała legendarny model P1900). W Polsce sprzedaje się marnie, ale to tylko dodatkowy powód, żeby go mieć. ~Luzacjusz

Volvo C70 II Coupe Cabrio – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Średnica zawracania 23,8 m
Promień skrętu 11,9 m
Długość 4615 mm
Szerokość 1836 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2025 mm
Wysokość 1400 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Rozstaw kół - przód 1550 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1074 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 970 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 862 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 924 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1361 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1194 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 404 l
Szerokość bagażnika 1560 mm
Wysokość progu załadowczego 680 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Ergonomia + Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~PetrolShakyor
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.4 D5 180KM 132kW
Auto mam od roku, zrobiłem nim sumarycznie 30.000km, z powodzeniem służy mi na daily. Ma dużo zalet, jak i wad. Zacznę od wad: - Półosie: nie wiem z czego są zrobione, ale są newralgicznym punktem auta, często wymagają wymiany i wielu użytkowników się na to skarżyło - Promień skrętu: o tyle układ kierowniczy jest całkiem poprawny i responsywny, tak kąt skrętu przy parkowaniu jest tragiczny. Jeździłem limuzynami typu Audi A8 D3 czy VW Phaetonem - nieironicznie, łatwiej nimi wykonywać manewry niż w Volvo C70. Trzeba mieć duży zapas miejsca - Komponenty w silnikach diesla: jednostka 2.4 D5 180hp jest pancerna, ma świetną kulturę pracy i przyzwoite spalanie. NATOMIAST trzeba się liczyć z tym, że diesle w tych rocznikach bywały awaryjne. Ja na start musiałem wymienić: koło pasowe, klapy wirowe, zawór EGR oraz rozrząd. Robiąc w profesjonalnym warsztacie specjalizującym się w Volvo i na oryginalnych częściach wyszło mnie to dużo. - Skórzane siedzenia: co tu dużo mówić - łatwo ulegają przebarwieniom oraz zniszczeniom. Moja kremowa skóra wymaga solidnej regeneracji, ale oglądając różne inne egzemplarze przed zakupem widziałem te skóry w agonalnym stanie. - Biedne multimedia: ja mam wersję Summun (najwyższa, którą można było mieć, niższe to Kinetic oraz Momentum) i niestety na tle na przykład BMW e92 mojego kolegi, ja mam strasznie ubogi system multimedialny. Żadnego panelu z wyświetlaczem (istniał taki, ale tylko w topowych i często poliftowych egzemplarzach). Konkurencja niemiecka była tutaj znacznie do przodu - Skrzynie automatyczne Aisin - u mnie odpukać bezproblemowo, ale słyszałem, że te japońskie skrzynie nie lubią dużych momentów obrotowych, a w świetle tego, że 2.4 D5 ma 400nm fabrycznie, to nie zalecam tuningu bez wcześniejszego wzmocnienia skrzyni. Na obronę powiem, że choć nie jest to żadne DSG, to skrzynia nie jest bardzo mułowata, serio daje radę płynnie zmieniać biegi i być responsywną na żądanie kierowcy Czas na zalety: - Genialna ergonomia: wszystkie pokrętła i przyciski są łatwo dostępne dla kierowcy, ich użycie jest intuicyjne i nie musze odrywać wzroku od kierownicy. Do tego, muszę przyznać że auto ma super widoczność: począwszy od lusterek, skończywszy na szybach - Dobre wyposażenie: jojczyłem na brak multimediów, ale poza tym? Bajka. Fotele elektrycznie ustawiane w kilku płaszczyznach i z pamięcią do 3 ustawień, klimatyzacja dwustrefowa automatyczna, podgrzewane siedzenia, tempomat, nagłośnienie klasy premium, dobrze skrojona kierownica z funkcją multimediów - nie mam absolutnie do czego się przyczepić - Genialna 5 cylindrowa jednostka Volvo: mam 2.4 D5 180hp - odpycha sie bardzo sensownie, wiele razy zapewnił mi dynamiczne wyprzedzanie w którym czułem się pewnie. Świetna kultura pracy, słychać że diesel, ale pracuje naprawdę ładnie. Do tego genialne spalanie: w cyklu mieszanym 15km miasto 25km trasa S2 mam spalanie na poziomie 7,7 litrów na 100km (to się waha, maksymalnie spadłem do 7,2l, jak jeździłem więcej po mieście to wzrosło do 8,5). Generalnie jeżdżę dość dynamicznie, więc uważam to za dobry wynik. - Cabrio z twardym dachem: w tej klasie i pieniądzach wybór może chyba tylko jeszcze paść na BMW e93, bo większość coupe/cabrio z twardym dachem to małe auta klasy miejskiej / średniej-niższej. Volvo C70? Duża kobyła, przeznaczona dla dwóch osób, ale z powodzeniem mieszcząca nawet 4 osoby, gdzie każda miała minimum 1,80m wzrostu - Wygoda: auto ma dobrze wyprofilowane siedzenia, dłuższe trasy nie męczą. Szyby są oczywiście bezramkowe, ale z zamkniętym dachem zaczyna się robić głośno dopiero przy 140km/h w górę. Auto jak na tę klasę jest genialnie wyciszone Czy polecam? Raczej tak. Auto zdecydowanie dla pasjonata, bardzo rzadkie i niełatwe do wychwycenia na naszych drogach. Robiąc 30.000km w rok, nie licząc zlotów, na trasie może takich Volvo minąłem 6, może realnie 8. Auto będzie w stanie zależnym od tego jak dbał poprzedni właściciel. Na oględzinach często widziałem awarię pompy wody i pompy paliwa, zdarzały się nawet pognite pasy! W ogólnym rozrachunku ja w swojego włożyłem 25.000zł w rok, a kupiłem za 30.000zł, więc blisko drugą równowartość. Ale ja nie oszczędzam, auto ma świeże tarcze i klocki, cały osprzęt w silniku zrobiony, a także ogarnięte zawieszenie, ogumienie czy blacharkę (auto jest też dość wytrzymałe i odporne na korozję, ale sól sypana zimą, jak również zaniedbania poprzednich właścicieli mogą wyjść po latach). Nieszablonowe auto którym się wyróżnicie, mi się podoba, choć miał swoje fochy i bywał kapryśny. Ale jednocześnie odwdzięczył się tym, że zawsze dowiózł na miejsce w komfortowych warunkach.
1,7
~yasian
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.4 D5 180KM 132kW
Samochód mam prawie 2 lata. W tym czasie przejechał 8 tys km ponieważ jest użytkowany tylko przy ładnej pogodzie. Padło łożysko w kole, półosie zaczęły stukać, wybiły się gumy na wahaczu a jak zapragnąłem pojechać z dziećmi w góry 30 km po wyjeździe auto poprosiło o serwis silnika. To wszystko przy przebiegu udokumentowanym 160 tys kmn ponieważ poprzedni pierwszy właściciel też jeździł rzadko a auto do końca serwisował w aso Volvo. Jest to typ samochodu specjalnej troski. Zazwyczaj jeździłem starymi hondami tzn dwudziestokilkuletnimi i zapomniałem co to są usterki w trasie ale dzięki dużo nowszemu volvo łatwo sobie przypomnieć.
3,8
~Pawel
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D3 150KM 110kW
Auto wizualnie piękne, opiera się upływowi czasu. Sporo drobnych lecz denerwujących usterek. Typowa bulwarówka na weekend. Pali sporo bo jest ciężkie, promień skrętu nie istnieje, potrzebna masa wolnej przestrzeni aby zawrócić.
Średnie spalanie dla Volvo C70 II Coupe Cabrio
10,3
l/100 km
7,8 – 8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,0
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.5 T5 230KM 169kW
Auto zdecydowanie nie do wyścigów, choć dźwięk 5 cylindrów nakłania do mocniejszego deptania gazu. Szkoda tylko, że silnik benzynowy jest ledwie akurat do takiej masy samochodu, słabszy byłby już strasznym mułem. Przy ostrej jeździe po mieście można dojść bez problemu do 20 litrów, najgorszy pomysł do codzienny dojazd do pracy 5-8 kilometrów, auto zdąży się akurat rozgrzać porządnie, kiedy już jest się na miejscu - do czasu rozgrzania pali najwięcej, chwilowo pojawia się nawet 30-40 litrów / 100. Przy oszczędnej jeździe udało się na krótkim odcinku zejść poniżej 7. Normalny przelot w trasie to 8-9. Jazda autostradą ciągle lewym pasem zakres 140-160 km/h to 11 litrów.
6,6
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW
Na przykładzie trasy okołoświątecznej - 1600 km w 3 dni - głównie trasy PL (spora część po autostradach). Samochód jeździł oszczędnie - przy prędkości 120 spalanie w okolicach 6,3 - 6,6 przy prędkości 140 - 150 spalanie niższe - 5,5 - 6,0 - czyli faktycznie GT :). Jazda dynamiczna ale bez przesady - ten model nie jest zaprojektowany z myślą o wyścigach. spalanie z komputera spadło mi z 7,6 do 6,9 :).
7,1
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW
180 koni musi wypić - ale nie jest źle - przy spokojnej jeździe można poruszać się w okolicach 7l na 100km - przy agresywnej prawej nodze górnej granicy nie ma - wynik rzędu 11 - 12l jest jak najbardziej realny. Ale tak jak wspominałem wcześniej auto ze względu na zestrojenie zawieszenia i masę własną nie zachęca do szaleństw a poczucie komfortu raczej wycisza niż pobudza :).
Volvo C70 II Coupe Cabrio