Szukaj

Informacje o Volvo C70 II Coupe Cabrio

Lata produkcji: 2006 – 2011
Segment: Auta sportowe
Druga i obecnie produkowana generacja modelu została zaprezentowana w 2005 roku. C70 II został zbudowany na płycie podłogowej Volvo P1 opracowanej razem z konstruktorami Forda i Mazdy. Projektantem nowego nadwozia (dzięki twardemu dachowi, auto może być kabrioletem i coupe) był Fedde Talsma, a przy jego tworzeniu brało udział również biuro Pininfarina. C70 II został przyjęty na rynku nie gorzej niż jego udany poprzednik. W 2007 roku został wybrany najlepszym sportowym samochodem w plebiscycie magazynu „AutoExpress” i autem roku wg „Cars.com”.
czytaj więcej
Powagosław
Dobro luksusowe na naszych drogach. Piękny i komfortowy kabriolet z twardym składanym dachem. Szkoda tylko, że napędzany na przednią oś. ~Powagosław
Luzacjusz
Rodowód tego samochodu to wystarczająca rekomendacja (przed C70 Volvo produkowała legendarny model P1900). W Polsce sprzedaje się marnie, ale to tylko dodatkowy powód, żeby go mieć. ~Luzacjusz

Volvo C70 II Coupe Cabrio – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Średnica zawracania 23,8 m
Promień skrętu 11,9 m
Długość 4615 mm
Szerokość 1836 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2025 mm
Wysokość 1400 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Rozstaw kół - przód 1550 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1074 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 970 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 862 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 924 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1361 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1194 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 404 l
Szerokość bagażnika 1560 mm
Wysokość progu załadowczego 680 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Ergonomia + Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Volvo C70 II Coupe Cabrio
10,3
l/100 km
7,8 – 8,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,0
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.5 T5 230KM 169kW
Auto zdecydowanie nie do wyścigów, choć dźwięk 5 cylindrów nakłania do mocniejszego deptania gazu. Szkoda tylko, że silnik benzynowy jest ledwie akurat do takiej masy samochodu, słabszy byłby już strasznym mułem. Przy ostrej jeździe po mieście można dojść bez problemu do 20 litrów, najgorszy pomysł do codzienny dojazd do pracy 5-8 kilometrów, auto zdąży się akurat rozgrzać porządnie, kiedy już jest się na miejscu - do czasu rozgrzania pali najwięcej, chwilowo pojawia się nawet 30-40 litrów / 100. Przy oszczędnej jeździe udało się na krótkim odcinku zejść poniżej 7. Normalny przelot w trasie to 8-9. Jazda autostradą ciągle lewym pasem zakres 140-160 km/h to 11 litrów.
6,6
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW
Na przykładzie trasy okołoświątecznej - 1600 km w 3 dni - głównie trasy PL (spora część po autostradach). Samochód jeździł oszczędnie - przy prędkości 120 spalanie w okolicach 6,3 - 6,6 przy prędkości 140 - 150 spalanie niższe - 5,5 - 6,0 - czyli faktycznie GT :). Jazda dynamiczna ale bez przesady - ten model nie jest zaprojektowany z myślą o wyścigach. spalanie z komputera spadło mi z 7,6 do 6,9 :).
7,1
Volvo C70 II
Coupe Cabrio 2.0 D4 177KM 130kW
180 koni musi wypić - ale nie jest źle - przy spokojnej jeździe można poruszać się w okolicach 7l na 100km - przy agresywnej prawej nodze górnej granicy nie ma - wynik rzędu 11 - 12l jest jak najbardziej realny. Ale tak jak wspominałem wcześniej auto ze względu na zestrojenie zawieszenia i masę własną nie zachęca do szaleństw a poczucie komfortu raczej wycisza niż pobudza :).
Volvo C70 II Coupe Cabrio