AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Volvo
940
Kombi
2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Informacje
o Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Lata produkcji:
1990 – 1998
(1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998)
Segment:
Wyższa klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Dane techniczne
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Produkowany
od
1990
do
1998
roku
Pojemność skokowa
2316
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
165
KM
(121
kW
)
przy
5500
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
264
Nm przy
3450
obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
SOHC (OHC)
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
8
Stopień sprężania
9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd na tylną oś
Dostępny
Liczba biegów
5
Zobacz dane techniczne
Oceny
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Liczba ocen:
7
Ogólna ocena
4,7
/5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Całokształt
+ Widoczność
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wady
- Stosunek jakość/cena
- Bezawaryjność (drobiazgi)
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wybrane
oceny
4,8
~Łoś
Volvo 940
Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW
Rewelacyjne auto! Bardzo dużo miejsca wewnątrz. Dobrze się prowadzi. Niesamowicie zwrotne - średnica skrętu 9,8m. Silnik dynamiczny i cichy. Ogólnie auto dobrze wygłuszone. Kańciaste kształty sprawiają że dużo się mieści we wnętrzu auta a parkując i manewrując łatwo wyczuć samochód. Jakość plastików mogła by byś trochę lepsza, było by wtedy mniej \"świerszczy\" w aucie. Minusem jest również brak regulacji kolumny kierowniczej. Przy podniesieniu fotela robi się trochę mało miejsca na nogi pod kierownicą wchodząc i wychodząc z auta. Co do części to są ogólnie dostępne w dosyć niskich cenach (może nie tak tanie jak do opla, ale przestępne). Sama konstrukcja samochodu prosta i trwała. Jeden z ostatnich trwałych szwedów.
4,5
~wojtek (VOOYTAS)
Volvo 940
Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW
Prawdziwy samochód. Jeszcze z czasów gdy trwałe nie było wrogiem gospodarki. Wersja kombi jest samochodem niezwykle uniwersalnym. Mój samochód woził skutery ( wewnątrz dwa naraz) ciągnął lawety, jak była potrzeba był kamperem.
4,7
~kris68
Volvo 940
Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW
Volvo 940 – samochód dla prawdziwych facetów(logo na grilu), mocny pociągnie prawie dwu tonową przyczepę i przede wszystkim bezpieczny a to się liczy bardzo !
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Liczba raportów:
9
Średnie spalanie dla
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
pb
10,7
l/100 km
lpg
11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
10,0
Volvo 940
Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW
mam 2.0T Benzyne (114kW,155KM). przy 5 osobach i duzym bagazu, jazda to z wyprzedzanie to przyjemnosc (tylko lekko nacisniesz pedal gazu,a moc juz czeka), jazda bez obciazenia to juz rewelacja.auto niezawodne, tylko jezdzic.
LPG
11,3
Volvo 940
Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW
Po zainstalowaniu LPG - jest przyzwoicie. Na samej benzynie byłoby kiepsko. Jednak pojemności 2.3 + 1400kg masy - tego się nie oszuka.
Pb
9,8
Volvo 940
Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW
Przeciętnie dla tej klasy. U mnie średnio 9-10L na 100 Km w mieszanej jeździe. Jest OK.
Zobacz wszystkie raporty spalania
Opinie o
instalacjach LPG
Liczba wpisów:
1
4,3
Volvo 940
Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW
homologacja:
AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja:
KOLTEC NECAM
przebieg:
75 tys. km
użytkowana przez:
300 tys. km
Archaiczny dziś Koltec III generacji ongiś był instalacją topową, z górnej półki, także cenowej. Z perspektywy 20 lat i 300 tysięcy km mogę powiedzieć, że były to dobrze wydane pieniądze, instalacja doskonale spełniła oczekiwania. Potwierdziła się wysoka jakość, bezawaryjność i prostota obsługi. Dziś tylko stosunkowo wysoki koszt ratowania zużytej instalacji jest powodem,...
Zobacz wszystkie opinie LPG
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
4,7 (7 ocen)
Wybierz inny silnik
2.0 i 112 KM
2.0 i 16V Turbo 190 KM
2.3 i 131 KM
2.3 i 16V 155 KM
2.3 i Turbo 165 KM
2.4 TD 109 KM
2.4 TD 122 KM
Wybierz inny silnik
Volvo 940 w pigułce
Volvo 940
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volvo 940
Dane techniczne
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Raporty zużycia paliwa
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Opinie
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Usterki
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Publikacje
Volvo 940
Newsy
Volvo 940
Galerie
Volvo 940
Nasze pomiary
Volvo 940
Filmy
Volvo 940
Ogłoszenia
Volvo 940
Ceny aut używanych
Volvo 940
Dziennik kosztów
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Opinie o instalacjach LPG
Volvo 940 Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW 1990-1998
Testy zderzeniowe
Volvo
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Volvo 940 Kombi
Dane techniczne
73 raporty
zużycia paliwa
55 opinii
użytkowników
1 zgłoszona
usterka
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy