Szukaj

Informacje o Volkswagen Touareg III SUV

Lata produkcji: 2018 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Samochód zewnÄ™trznie, jedynie nielicznymi elementami nawiÄ…zuje do rodziny Volkswagena. Z przodu zastosowano dużą atrapÄ™ chÅ‚odnicy, która dobrze wspóÅ‚gra z ogólnym zarysem auta, w szczególnoÅ›ci z reflektorami. Po bokach przedniego zderzaka umieszczono wloty powietrza. Klienci bÄ™dÄ… mieli do wyboru  chromowana albo caÅ‚kowicie czarna wersjÄ™ atrapy chÅ‚odnicy. Przednie reflektory pomimo zbliżonego zarysu jak w przypadku innych modeli oferujÄ… zupeÅ‚nie nowÄ… funkcjonalność. W nowym Touaregu producent oferuje o wiele bardziej skomplikowane i zaawansowane technologicznie LED Matrix HeadLights. JednÄ… z nowych funkcjonalnoÅ›ci oÅ›wietlenia zarezerwowanÄ… dotÄ…d tylko dla klasy premium jest ostrzeganie o przechodniach wykrytych przez ukÅ‚ad rozpoznawania ludzi, „migajÄ…cÄ…” wiÄ…zkÄ… Å›wiatÅ‚a. Jeden reflektor skÅ‚ada siÄ™ aż ze 128 diod, które dostosowujÄ… swojÄ… pracÄ™ do warunków jazdy. Tylne oÅ›wietlenie wzorowane jest na Arteonie, podobnie jest w przypadku nazwy modelu przeniesionej na Å›rodek tylnej klapy, w przeciwieÅ„stwie do ogólnego trendu w Touaregu zastosowano prawdziwe koncówki ukÅ‚adu wydechowego.
Nowy Touareg zbudowany zostaÅ‚ na tej samej picie podÅ‚ogowej co Audi Q7 czy Porsche Cayenne. W porównaniu do poprzedniej generacji, dÅ‚ugość pojazdu urosÅ‚a o 77 mm do 4878 mm, szerokość wzrosÅ‚a o 44 mm do 1984 mm, zaÅ› wysokość zmalaÅ‚a o 1 mm i wynosi 1702 mm. Rozstaw osi ulegÅ‚ minimalnej zmianie i wynosi teraz 2894 mm.
Najważniejszą nowością we wnętrzu Touarega jest tak zwany Innovision Cockpit, czyli system obsługi samochodu oparty o dotykowe ekrany o dużej przekątnej. Wyświetlacz Innovision Cockpitu ma 15 cali, a przed kierowcą może znaleźć się jeszcze drugi, 12-calowy, zastępujący tradycyjne zegary.

czytaj więcej
Powagosław
Bez zbędnych fajerwerków powstał samochód ładniejszy od swojego poprzednika i znacznie ładniejszy od wielu rynkowych konkurentów. Zachowawcza sylwetka? Jeśli dobrze skomponowane proporcje i eleganckie linie to synonim asekuranctwa, to niech tak asekurują się wszyscy projektanci. ~Powagosław
Luzacjusz
Może jest nudny i bez polotu. Może wygląda jak przerośnięty Golf skrzyżowany z Polo. Może udaje krewnego Porsche. Może jest jak cover znanej piosenki, a nie oryginał. Ale to cover, który śpiewa Joe Cocker, a robi to on często lepiej od pierwowzoru. Zresztą, zapytajcie Beatlesów. ~Luzacjusz

Volkswagen Touareg III SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 12,2 m
Promień skrętu 6,1 m
Długość 4878 mm
Szerokość 1984 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2193 mm
Wysokość 1717 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2131 mm
Rozstaw osi 2904 mm
Rozstaw kół - przód 1653 mm
Rozstaw kół - tył 1669 mm
Prześwit 190 mm
Prześwit 4x4 260 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1049 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 990 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1584 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1547 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1800 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 810 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1051 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1910 mm
KÄ…t natarcia 31 stopnie
KÄ…t rampowy 13,5 stopnie
Kąt zejścia 31 stopnie
Głębokość brodzenia 585 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~Maciej
Volkswagen Touareg III
SUV 3.0 V6 SCR TDI 286KM 210kW
Samochód po prostu genialny. Świetny silnik, cichutki, świetnie się prowadzi, dzięki pneumatyce bardzo komfortowy. Mam wersje r-line na kołach 21 cali, których wcale nie czuć. Wygląda bardzo sportowo. Świetne audi Dolby surround - Dyna audio. Wyświetlacz na szybie wyświetlę wskazówki z nawigacji, znaki, prędkość i inne. W korkach jeździ sam, przyspieszając i hamując. 500m przed terenem zabudowanym powiadamia wibracja pedału przyspieszenia żeby odpuścisz gaz bo zbliżamy się do tereny zabudowanego. Można go otworzyć i zamknąć przez internet. Przydaje się na wczasach jak zapomnisz kluczyka aby wyciągnąć rzeczy z samochodu. Duże okno dachowe rozświetla wnętrze. Fotele pompowane są i ustawiane we wszystkich możliwych kierunkach, bardzo wygodne z 7 trybami masaży. Światła to po prostu dzieło sztuki. W nocy na drodze krętej jedziesz na światłach drogowych cały czas, a komputer podczas jazdy wycina wiązkę światła aby nie oślepiać innych kierowców i robi to cały czas podczas jazdy. Widoczność jak w dzień, dlatego światła matrix to must have w takim pojeździe. Podświetlenie ambient wprowadza przyjemny klimat we wnętrzu pojazdu. Jesli ktoś może pozwolić sobie na taki samochód, to powinien potraktować touareqa naprawdę poważnie.
2,6
~Krzysztof
Volkswagen Touareg III
SUV 3.0 V6 SCR TDI 286KM 210kW
Przy zimnym silniku ciągłe problemy z obrotami oraz szarpanie podczas zmiany biegów. Przy minusowych temperaturach np.-8 ciągle zaparowane lampy ledowe przednie podczas jazdy oraz oślepianie innych kierowców-brak uznania gwarancji przez serwis. System infotainment, zawiesza się. Aktualizacja oprogramowania poprawia jedno, a zarazem psuje coś innego. Kamera assist notoryczne błędy. Na koniec zaznaczę, że samochód jest na oryginalnej gwarancji VW Polska. Samochód za 450tys i takie problemy. Czy warto? Zostawiam bez odpowiedzi.
1,4
~Signum
Volkswagen Touareg III
SUV 3.0 V6 SCR TDI 231KM 170kW
Nie nie i jeszcze raz nie. Za takie pieniądze spodziewałem się wygodnego, BEZAWARYJNEGO pojazdu. A otrzymałem samochód, który średnio 2 miesiące w roku stał w ASO, które nie bardzo potrafiło znaleźć przyczynę ciągłych awarii. 3 x nawaliło zawieszenie, 1 raz silnik, 1 raz awaria skrzyni biegów. NOWY SAMOCHÓD.
Volkswagen Touareg III SUV