Szukaj

Informacje o Volkswagen Touareg II SUV

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Volkswagen Touareg jest drugim w historii Volkswagena (po niegdysiejszym VW 181 „Kurierwagen”) autem terenowym. Samochód został opracowany w kooperacji z Porsche i jest powiązany z modelem Cayenne. Obydwa modele m.in. powstały na tej samej płycie podłogowej. Volkswagen Touareg został poddany faceliftingowi w roku 2006. Druga generacja auta została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model był niejednokrotnie nagradzany, m.in. w plebiscytach na najlepszy SUV magazynów „Motor Trend”, „Car and Driver” i „Four Wheeler”.
czytaj więcej
Powagosław
Bez zbędnych fajerwerków powstał samochód ładniejszy od swojego poprzednika i znacznie ładniejszy od wielu rynkowych konkurentów. Zachowawcza sylwetka? Jeśli dobrze skomponowane proporcje i eleganckie linie to synonim asekuranctwa, to niech tak asekurują się wszyscy projektanci. ~Powagosław
Luzacjusz
Może jest nudny i bez polotu. Może wygląda jak przerośnięty Golf skrzyżowany z Polo. Może udaje krewnego Porsche. Może jest jak cover znanej piosenki, a nie oryginał. Ale to cover, który śpiewa Joe Cocker, a robi to on często lepiej od pierwowzoru. Zresztą, zapytajcie Beatlesów. ~Luzacjusz

Volkswagen Touareg II SUV – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Długość 4795 mm
Długość z hakiem holowniczym 4893 mm
Szerokość 1940 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2208 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3881 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3708 mm
Wysokość 1709 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1732 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2096 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1923 mm
Rozstaw osi 2893 mm
Rozstaw kół - przód 1656 mm
Rozstaw kół - tył 1676 mm
Prześwit 201 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1052 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1005 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 931 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 989 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1549 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1511 mm
Przestrzeń wsiadania z przodu - szerokość 937 mm
Przestrzeń wsiadania z przodu - wysokość 1541 mm
Przestrzeń wsiadania z tyłu - szerokość 743 mm
Przestrzeń wsiadania z tyłu - wysokość 1561 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1642 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 580 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1158 mm
Wysokość bagażnika 522 mm
Szerokość bagażnika 1350 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 974 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1814 mm
Kąt natarcia 25,4 stopnie
Kąt rampowy 20,5 stopnie
Kąt zejścia 26 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,0
~Łukasz
Volkswagen Touareg II
SUV 3.0 V6 TDI BlueMotion 245KM 180kW
Luksusowe, duże, bardzo wygodne auto. Jak wszystko działało, to jeździło się super. Niestety trafił mi się paskudnie awaryjny egzemplarz. Auto częściej stało w warsztacie niż jeździło, a sypało się w sumie wszystko, od zawieszenia, po elektrykę do silnika. Wycieki oleju w 3.0 tdi to ponoć standard. Auto wyraźnie brało olej, po 3-4 tyś trzeba było dolewać. Dużą wadą auta jest 75% wspólnych części z Porsche Cayenne, co sprawia, że serwis Touarega jest kosmicznie drogi. Wymiana rozrządu kosztuje tu istny majątek. Generalnie jest to bardzo skomplikowane auto z wyższej półki i niestety jest tam co się psuć... Trzeba mieć bardzo duże zarobki by się nie martwić naprawami i czynnościami serwisowymi które idą w dziesiątki tysięcy zł...
4,8
~Marcin
Volkswagen Touareg II
SUV 4.2 V8 TDI 340KM 250kW
Najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem. Wystarczająco duże ale nie zbędnie przerośnięte jak np. audi q7. A osiągi bajka. Gdyby nie spalanie przy szybkiej jeździe byłby to samochód IDEALNY ale przy tej masie i tak jest nieźle. Ale prawdę mówiąc Touareg 4,2 tdi połączył funkcje dwóch pojazdów: sportowego i terenowego równocześnie. Jak ktoś ma wątpliwości co do sportowego charakteru proszę sprawdzić w katalogu przyspieszenie. A jeżeli chodzi o własności terenowe wystarczy podnieść zawieszenie i samochód wjedzie wszędzie.
4,5
~rys1024@wp.pl
Volkswagen Touareg II
SUV 3.0 V6 TDI BlueMotion 240KM 177kW
mimo kilku drobnych wad daję doskonale...gdyż autem jeździ się doskonale, limuzyna na szosę i w teren , cichutka, oszczędna i bezpieczna....Jeździłem wieloma autami klasy PREEMIUM min Mini cooper, Mercedes CLS, Lancia Thesis ale dopiero Volgswagen pokazał co znaczy doskonałe zawieszenie... Dziury, nie ma problemu nie trzeba omijać, zakręty nie trzeba zwalniać, teren (a jeżdżę często na ryby) po prostu wjedzie wszędzie... a teraz troszeczkę minusów... w środku niestety smutno i oszczędnie mimo świetnego wyposażenia w nowoczesne systemy wspomagania jazdy za bardzo plastykowo i troszeczkę nudno. Polecam dopłatę do systemu nagłośnienia (Dyna Audio) standardowy gra bardzo przeciętnie, kupcie także aktywny tempomat to jest po prosu odpał nie sądziłem że używając tempomatu można wywalić nogi na konsolę i tylko kręcić kierownicą , duży plus...i szkoda że jak zwykle menu bez języka polskiego.. być może koncern uważa iż w polsce rozmawia się po angielsku lub niemiecku... ? i szkoda że w aucie za ponad 300.000 firma oszczędza na wszystkim od tapicerki po dodatki imitujące aluminium....brakuje również schowków, standartowo tylko jeden i malutki pod fotelem pasażera...z tyłu nic niestety.. a przecież to auto terenowe, piknikowe... itd...proponuje również kilka lekcji stylistom od wnętrza auta.. np. u włochów.. w środku nie ma ani jednego detalu który by przykół uwagę choćby na chwilkę...Siedziałem ostatnia w nowym Jaguarze XJ po prostu nie chciało mi się wysiadać !W środku wszystko było po prostu dopieszczone i wymuskane, nowocześnie i awangardowo mimo że to klasyk ! Plastyk w Jaguarze chyba nie używają takich materiałów, wszędzie skórka i konfiturka, przeplatana drewnem i chromem :) a różnica w cenie tylko 100.000,- Niestety Jaguarem nie mógłym pojechac na ryby i to przesądziło że wybrałem Touarega..
Średnie spalanie dla Volkswagen Touareg II SUV
12,7
l/100 km
8,4 – 11,9
l/100 km
18,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,7
Volkswagen Touareg II
SUV 3.6 V6 FSI BlueMotion 280KM 206kW
Touareg 2 benzyna + LPG (Stag). Samochód spala jednocześnie benzynę i gaz tzn spalając gaz, co jakiś czas wstrzykuje benzynę. Komputer pokładowy odnosi się tylko do benzyny i w mieście pokazuje 13L średnią a na trasie przy spokojnej jeździe potrafi zejść do 10L. Czy tak jest tego nie wiem, bo nie sprawdzałem, ale tak pokazuje. Natomiast wiem, co się dzieje przy dystrybutorach, tzn przy tankowaniu i obliczaniu kalkulatorem wychodzi 10 litrów na 100km gazu i 5 litrów na 100km benzyny. Ciężko to odnieść do wskazań komputera. Przy obecnych cenach paliw, koszt 1km wynosi 0,48groszy.
26,8
Volkswagen Touareg II
SUV 3.6 V6 FSI BlueMotion 280KM 206kW
Instalacja LPG STAG z dotryskiem PB. Średnie minimalne zużycie paliwa przy płynnej jeździe mieszanej/miejskiej: 9,6 LPG + 5,6 PB (26,1 LPG po przeliczeniu kosztów LPG+PB). Średnie maksymalne zużycie paliwa przy dynamicznej jeździe mieszanej/miejskiej: 10,4 LPG + 6,8 PB (30,5 LPG po przeliczeniu kosztów LPG+PB). Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe na długiej trasie przy płynnej i oszczędnej jeździe: 8,8 LPG + 5,1 PB (23,8 LPG po przeliczeniu kosztów LPG+PB). Minimalne zużycie paliwa na trasie z prędkościami 70-100 km/h wyniosło 8,8 LPG + 5,1 PB, a po autostradzie 140km/h (tempomat) 9,3 LPG + 4,1 PB. Maksymalne po mieście 10,7 LPG + 7,8 PB. Jazda średnio dynamiczna.
10,8
Volkswagen Touareg II
SUV 3.6 V6 FSI BlueMotion 280KM 206kW
Instalacja STAG 400 DPI pali jednocześnie LPG i Pb. Wartości wyrażone w litrach Pb po przeliczeniu LPG na benzynę wg różnicy w cenie. Na trasie (autostrada ok 140km/h) można powiedzieć, że jest nawet oszczędny (w sumie wychodzi jak koszt 8 litrów Pb na 100km: 3l Pb i 11.5l LPG na 100km ). W miejskich korkach proporcja dochodzi do 9l Pb i 10l LPG na 100km.
Volkswagen Touareg II SUV