Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc SUV 2.0 TSI 190KM 140kW 2017-2021

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pod maską znajdziemy dobrze znane silniki z Golfa i Polo. Możemy poruszać się samochodem napędzanym trzycylindrowym silnikiem 1.0 oraz czterocylindrowym 1.5. Oprócz tego pod maską znajdziemy popularne w Europie silniki wysokoprężne ze znaczkiem TDI – 1.6 i 2.0. W połączeniu z tymi jednostkami dostępna jest 6-biegowa skrzynia ręczna oraz 7-biegowa skrzynia DSG. Napęd może być przekazywany na przednią oś lub wszystkie koła.

Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1500-4400 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,2 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4 Motion
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,8
~Dominik
Volkswagen T-Roc
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
To moja pierwsza ocena, po kilku tysiącach kilometrów. Samochód ma ładne nadwozie które zrywa nieco utarty schemat projektów VW. Silnik dynamiczny i pięknie się kręci (choć na razie to robię delikatnie), drogi trzyma się znakomicie i jest przy tym dość komfortowo. Wewnątrz z przodu miejsca jest pod dostatkiem, z tyłu jest gorzej ale uważam że też całkiem nieźle. Auto jest dobrze wyciszone i wszystko na swoim miejscu, solidnie wykonane, nic nie trzeszczy lub skrzypi, ale ma twarde plastiki!! Zestaw nagłośnieniowy Beats z wooferem w kole zapasowym, jak dla mnie bardzo ładnie gra. Ma bardzo bogate wyposażenie : asystenci jazdy, tempomat adaptacyjny, kamera i czujniki cofania, lampy Led z przodu i tyłu, radio DAB, napęd 4Motion, automat i całą masę różnych dodatków - choć Niemcy każą sobie słono za nie płacić. Ze względu że jest to VW nie obawiam się dostępności i cen części zamiennych w przyszłości, jest tego pełno no i nie są drogie (to mój 6-ty z koncernu VAG).
4,7
~Kocur
Volkswagen T-Roc
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
Auto było mi potrzebne na 15 -20 minutowe dojazdy do pracy dlatego wybór padł na benzyne a ponieważ często jeżdzę nocą gdy ulice nie odśnieżone potrzebne mi było na cztery łapy. Jazda tym autem cieszy człowieka ma takie kopyto że aż chce się wyprzedzać.Wnętrze jak dla mnie mogłoby być większe i to jedyny minus jak dla mnie tego samochodu.
4,9
~Andrzej
Volkswagen T-Roc
SUV 2.0 TSI 190KM 140kW
Fajny samochód, nie za mały i nie za duży, nie ma problemu z parkowaniem. Dobrze trzyma się drogi i ma mocny napęd. W środku wygodnie i wszystko pod ręką, choć tak trochę smutno. Ale ogólnie bardzo przyjemne auto, mnie od razu się spodobał, choć jakoś nie specjalnie przepadałem za SUV-ami.

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 23
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 10
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 7
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
18 komentarzy
Coś rozładowuje akumulator
  • Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
Nowy samochód, po 3 dniach postoju nie odpalił, z powodu rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu i 3 dniach postoju ponownie nie odpalil, mimo naładowania do 100%. Coś kradnie prąd. Czeka na badanie w serwisie.
Oczekuje na rozwiązanie
Volkswagen T-Roc SUV