Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pod maską znajdziemy dobrze znane silniki z Golfa i Polo. Możemy poruszać się samochodem napędzanym trzycylindrowym silnikiem 1.0 oraz czterocylindrowym 1.5. Oprócz tego pod maską znajdziemy popularne w Europie silniki wysokoprężne ze znaczkiem TDI – 1.6 i 2.0. W połączeniu z tymi jednostkami dostępna jest 6-biegowa skrzynia ręczna oraz 7-biegowa skrzynia DSG. Napęd może być przekazywany na przednią oś lub wszystkie koła.

Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 74,5 x 85,9 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4 Motion
Liczba stopni 7
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Silnik

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Krzysztof
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Przed zakupem zapoznałem się z opiniami tu wystawionymi i zastanawiam się czym kierowali się ci, którzy dali bardzo negatywne oceny. Moje auto kosztowało 144 tys. Jest na pełnym wyposażeniu i muszę powiedzieć, ze bardzo jestem zadowolony. Właśnie powróciłem z trasy Gdynia - Świnoujście razem 359 km. Pod dojechaniu na miejsce wysiadłem i nie czułem zmęczenia. Na trasie nie szarżowałem jechałem ze średnią za cała trasę 80 km/h. Spalanie 7,6 l/100 km. Podróżowały zemną 2 dorosłe osoby i nikt nie narzekał na brak miejsca. Przy wyprzedzaniu naprawdę poprawnie. Ten silnik zbiera się tak jak powinien. W środku do 120 km/h cichutka, automat reaguje natychmiast. Po prostu nie mam się do czego przyczepić. Rozumiem, że jak ktoś kupił za małe pieniądze z silnikiem 1.0 to i pewnie narzeka, ale jak taką osobę nazwał bym malkontentem - chce dużo, ale zapłacić to już nie. Polecam to auto z tym silnikiem i automatem - radość z jazdy.
4,9
~WitLeg
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Mówią, że mały! Może nie jest długi i to jego zaleta ale przestrzeń dobrze wykorzystana. Dwie osoby z przodu mają super, z tyłu też wystarczy. Podłokietnik z tyłu od wersji Advance dopełnia szczęścia. Auto jest szerokie, ma duży bagażnik, możliwość domówienia składanego do przodu oparcia fotela przedniego pasażera baje potężne możliwości transportowe, od silnika 1.5 wzwyż jest dynamiczny, doskonałe prowadzenie, masa wspomagaczy elektronicznych, zawieszony sprężyście, wyżej co daje wygodę wsiadania, przyzwoicie wyciszony od silnika i kół - cóż więcej potrzeba!
3,8
~mocomus
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Całkiem przyzwoite auto. Świetny do miasta. Zwrotny, wszędzie się zmieści. Dobra widoczność. Dobry na krótkie trasy w tym autostradowe. DSG + 1,5 TSI świetnie współpracuje. W środku trochę ciasny. Kompletny brak schowków. Wszędobylskie plastiki. Słabe fotele bez praktycznie żadnego trzymania bocznego. Typowe fotele do miasta. Ma się łatwo wsiadać i wysiadać. Szkoda, ponieważ auto prowadzi się świetnie. Znacznie lepiej niż Golf 8. Bezpośredni układ kierowniczy daje świetne wyczucie w zakrętach. Tyle tyko, że fotele nie trzymają.
Średnie spalanie dla Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Auto nowe, zrobiłem nim ponad 400km, po miescie w niedziele bez korków spalanie w trybie eco 9litrów na 100, w trybie sport 12litrów, trasa przy "szaleństwie" ponad 13, takze z całego weekendowego wypadu srednie wyszło ponad 11litrów PB na 100km !!! takze przy mojej jezdzie wyszło prawie 2x tyle co w moim aktualnym dieslu przy podobnej dostepnej mocy. Dobrze ze mogłem sobie pojezdzić, NIE KUPIE ! nie przy takim eco spalaniu.. Wykonanie ładne, duzo potrzebnych/nie potrzebnych bajerów, ile razy bede zmieniac moc swiatełek na drzwiach, albo ile razy zmienie wyglad zegarów.. Fajny bo nowy..
8,0
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
jadac ponizej 100 spali ponizej 6, ale na autostradzie powyzej 140 - a da sie bez problemów tyle jechac, spalanie drastycznie wzrasta, pewnie przez gabaryty auta... w miescie i w trasie na autostradach gdzie "nie żałowałem" spokojnie przekracza 10 litrów
7,4
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Samochód przy umiejętnej jeździe potrafi palić mało - płynna jazda w mieście nawet poniżej 6 litrów, przy średnim i dużym natężeniu ruchu w mieście około 7 litrów, w trasie przy średniej prędkości około 80-90km/h średnie spalanie około 7 L (załadowane auto), na autostradzie przy prędkościach około 150km/h z boxem na dachu, 4 osobami w aucie 9-10L.

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 24
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 10
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 7
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
18 komentarzy
pękające reflektory
  • Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • nadwozie
  • 20 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Niestety na myjni zauważyłem wodę w lewym reflektorze. Podjechałem na serwis (auto na gwarancji) aby zgłosić usterkę. Oczywiście odrzucono w ramach gwarancji. Stwierdzili, że uszkodzenie, popękany lewy reflektor z winny użytkownika. Pytam się jak mogły powstać pęknięcia wzdłużne reflektora? Niestety musiałem zlecić wymianę z polisy AC. Dziś zauważyłem podobne pęknięcia na drugim, prawy reflektorze. Niestety to wada fabryczna, do której VW się nie przyzna. Porażka.
Volkswagen T-Roc SUV