Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc SUV R 2.0 TSI 300KM 221kW 2019-2021

Lata produkcji: 2019 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pod maską znajdziemy dobrze znane silniki z Golfa i Polo. Możemy poruszać się samochodem napędzanym trzycylindrowym silnikiem 1.0 oraz czterocylindrowym 1.5. Oprócz tego pod maską znajdziemy popularne w Europie silniki wysokoprężne ze znaczkiem TDI – 1.6 i 2.0. W połączeniu z tymi jednostkami dostępna jest 6-biegowa skrzynia ręczna oraz 7-biegowa skrzynia DSG. Napęd może być przekazywany na przednią oś lub wszystkie koła.

Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 300 KM (221 kW)
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000-5200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4 Motion
Liczba stopni 7
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~paweł
Volkswagen T-Roc
SUV R 2.0 TSI 300KM 221kW
„Uśmiech, Moc, Fitness, Sport” cyt. klasyka. Auto potrafi zaskoczyć, trzeba uważać, bo można w "ułamku" sek. przekroczyć dozwoloną prędkość. Zaskoczyło mnie zużycie paliwa, jakkolwiek przez pierwsze 10 tyś. km palił mi w mieście 10-11 litrów tak teraz w trybie eco potrafię zejść do poziomu 7,5 litra, to fantastyczny wynik, biorąc pod uwagę 2 litrową jednostkę o mocy 300 koni. Wszechobecny plastik dla mnie osobiście jest zaletą, nie wadą. Utrzymanie tego w czystości jest zdecydowanie łatwiejsze, ale pomijając czystość, mi te "tony" plastiku nie przeszkadzają. Napęd na 4 buty jest dla mnie błogosławieństwem, nie raz, nie dwa, wyciągnął mnie 4motion z opresji, gdy miałem chwilkę słabości. Choć te "chwilki" w moim przypadku są nader częste. Nie da się"normalnie" jechać tym małym potworkiem, nic na to nie poradzę, no nie da się. Natomiast jest w tym aucie pierwiastek auta które pretenduje do miana sleep'era, niby nic szczególnego, niby nie zwraca na siebie uwagi, ale potrafi zdziwić praktycznie każdego na drodze. Ci którzy stają obok na światłach i są świadomi, odpuszczają, Ci którzy mają blade pojęcie, prowokują, aby następnie i tak odpuścić :) Profil, czy przód auta, nie zwraca specjalnie uwagi, jedynie tył z którego wystają 4 lufy, potrafią skutecznie zniechęcić rycerzy szos, aby stawać w szranki i konkury. Gdy moja druga osobowość zamienia się w statecznego Pana, bezwiednie przełączam się w tryb eco i wlokę się delikatnie, muskając przepustnicę, ciesząc oko umiarkowanym zużyciem paliwa. Na tą chwilę z autem nic się nie dzieje, silnik pracuje bezproblemowo, skrzynia podobnie, haldex również. Gdzie tkwi tajemnica bezawaryjności wymienionych podzespołów ? No oczywiście! W nieregularnej wymianie oleju :) Tylko biały bogaty człowiek może pozwolić sobie na wymianę oleju i filtrów, jak zaleca producent co 30 tyś. km. Biedny, będzie wymieniał olej i filtry co 10 tyś. w silniku i co 25 tyś. w skrzyni i haldex'ie. Stosując tę prostą prawidłowość, zapewniam sobie spokój na lata. W sumie tyle chciałem napisać - dobranoc mordeczki
4,4
~Krzychu
Volkswagen T-Roc
SUV R 2.0 TSI 300KM 221kW
Typowy funcar który sprawi że odkryjesz na nowo dwa aspekty jazdy: po 1-wsze niewyobrażalna przyjemność z jazdy oraz po 2-gie totalne zniechęcenie na stacji paliw oraz w serwisie. Auto trzyma się jak przyklejone, gotowe do wystrzału w każdym momencie, narwiste w trybie "race", potulne w trybie "eco", więc masz tu do wyboru dwa oblicza tego pojazdu, choć jazda eco jest dla ... Uśmiech uśmiech uśmiech, przez cały czas podczas jazdy i takie jest przeznaczenie tego auta, masz czerpać radość z jazdy i to masz zapewnione. Biada jeśli Ci odwali podczas jazdy (co oczywiście nie jest takie trudne), utrata prawa jazdy gwarantowana w 100%, klocki hamulcowe i opony zdzierają się "w oczach", koszty serwisowania auta w ASO gwarantuje, załamią Cię momentalnie i pluć będziesz w każdą stronę, (klocki przód 1000 zł. tarcza hamulcowa 1700 zł.) na dodatek każde tankowanie paliwa to przypomnienie sobie poprzedniego auta gdy mogłeś sobie pozwolić na jednym tankowaniu jeździć prawie cały miesiąc do roboty tam i z powrotem. Tu ledwie starczy na tydzień i tylko wtedy gdy będziesz jeździł po dziadkowemu. Na dobicie dochodzi ubezpieczenie auta, w przypadku wersji "R" OC/AC obowiązkowe, nie będę kusił losu, więc licz 5 tyś zł. rocznie. Dla kogo auto ? Dla każdego !!! kto ma wolne 200 tyś. zł. stać go na OGROMNE koszty serwisowania, jeszcze większe na paliwo i wolne co roku 5 tysi na OC/AC Czy kupiłbym go ponownie ? na tą chwilę tak, póki mnie na to stać, ale jeśli tylko powinie mi się noga finansowo, to, żegnaj kotku, było super ale ...
4,6
~M
Volkswagen T-Roc
SUV R 2.0 TSI 300KM 221kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Samochód sprawuje się rewelacyjnie. Na co dzień wystarczająco praktyczne, ale daje też frajdę z jazdy. Plastikowe wnętrze nie miało dla nas znaczenia. Zdecydowanie bardziej interesowały nas zastosowane technologie. I przede wszystkim niska cena jak na osiągi.

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 23
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 10
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 7
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
18 komentarzy
Coś rozładowuje akumulator
  • Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
Nowy samochód, po 3 dniach postoju nie odpalił, z powodu rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu i 3 dniach postoju ponownie nie odpalil, mimo naładowania do 100%. Coś kradnie prąd. Czeka na badanie w serwisie.
Oczekuje na rozwiązanie
Volkswagen T-Roc SUV R