Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc SUV R

Lata produkcji: 2019 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 Volkswagen T-Roc to, mały miejski crossover SUV segmentu B (biorąc pod uwagę typ nadwozia – segment I). Jest najmniejszym crossoverem w ofercie Volkswagena, w gamie marki zajmując miejsce poniżej kompaktowego Tiguana. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2014, prototyp noszący nazwę T-Roc Concept (będący połączeniem SUV-a z kabrioletem). Volkswagen T-Roc został zaprojektowany przez Klausa Bischoffa. Model został zbudowany na skróconej modułowej platformie podłogowej VW Group MQB Platform, podobnie jak między innymi Volkswagen Golf siódmej generacji, Audi A3 trzeciej generacji, a także Skoda Karoq. Pod względem stylistycznym auto odwołuje się także do Audi Q2 (tył) oraz Volkswagena Polo (wnętrze).

 

czytaj więcej
Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz

Volkswagen T-Roc SUV R – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,1 m
Promień skrętu 5,55 m
Długość 4348 mm
Szerokość 1819 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1992 mm
Wysokość 1573 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2089 mm
Rozstaw osi 2593 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1539 mm
Prześwit 161 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1043 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 982 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1471 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1474 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1237 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 392 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 801 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1551 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~paweł
Volkswagen T-Roc
SUV R 2.0 TSI 300KM 221kW
„Uśmiech, Moc, Fitness, Sport” cyt. klasyka. Auto potrafi zaskoczyć, trzeba uważać, bo można w "ułamku" sek. przekroczyć dozwoloną prędkość. Zaskoczyło mnie zużycie paliwa, jakkolwiek przez pierwsze 10 tyś. km palił mi w mieście 10-11 litrów tak teraz w trybie eco potrafię zejść do poziomu 7,5 litra, to fantastyczny wynik, biorąc pod uwagę 2 litrową jednostkę o mocy 300 koni. Wszechobecny plastik dla mnie osobiście jest zaletą, nie wadą. Utrzymanie tego w czystości jest zdecydowanie łatwiejsze, ale pomijając czystość, mi te "tony" plastiku nie przeszkadzają. Napęd na 4 buty jest dla mnie błogosławieństwem, nie raz, nie dwa, wyciągnął mnie 4motion z opresji, gdy miałem chwilkę słabości. Choć te "chwilki" w moim przypadku są nader częste. Nie da się"normalnie" jechać tym małym potworkiem, nic na to nie poradzę, no nie da się. Natomiast jest w tym aucie pierwiastek auta które pretenduje do miana sleep'era, niby nic szczególnego, niby nie zwraca na siebie uwagi, ale potrafi zdziwić praktycznie każdego na drodze. Ci którzy stają obok na światłach i są świadomi, odpuszczają, Ci którzy mają blade pojęcie, prowokują, aby następnie i tak odpuścić :) Profil, czy przód auta, nie zwraca specjalnie uwagi, jedynie tył z którego wystają 4 lufy, potrafią skutecznie zniechęcić rycerzy szos, aby stawać w szranki i konkury. Gdy moja druga osobowość zamienia się w statecznego Pana, bezwiednie przełączam się w tryb eco i wlokę się delikatnie, muskając przepustnicę, ciesząc oko umiarkowanym zużyciem paliwa. Na tą chwilę z autem nic się nie dzieje, silnik pracuje bezproblemowo, skrzynia podobnie, haldex również. Gdzie tkwi tajemnica bezawaryjności wymienionych podzespołów ? No oczywiście! W nieregularnej wymianie oleju :) Tylko biały bogaty człowiek może pozwolić sobie na wymianę oleju i filtrów, jak zaleca producent co 30 tyś. km. Biedny, będzie wymieniał olej i filtry co 10 tyś. w silniku i co 25 tyś. w skrzyni i haldex'ie. Stosując tę prostą prawidłowość, zapewniam sobie spokój na lata. W sumie tyle chciałem napisać - dobranoc mordeczki
4,4
~Krzychu
Volkswagen T-Roc
SUV R 2.0 TSI 300KM 221kW
Typowy funcar który sprawi że odkryjesz na nowo dwa aspekty jazdy: po 1-wsze niewyobrażalna przyjemność z jazdy oraz po 2-gie totalne zniechęcenie na stacji paliw oraz w serwisie. Auto trzyma się jak przyklejone, gotowe do wystrzału w każdym momencie, narwiste w trybie "race", potulne w trybie "eco", więc masz tu do wyboru dwa oblicza tego pojazdu, choć jazda eco jest dla ... Uśmiech uśmiech uśmiech, przez cały czas podczas jazdy i takie jest przeznaczenie tego auta, masz czerpać radość z jazdy i to masz zapewnione. Biada jeśli Ci odwali podczas jazdy (co oczywiście nie jest takie trudne), utrata prawa jazdy gwarantowana w 100%, klocki hamulcowe i opony zdzierają się "w oczach", koszty serwisowania auta w ASO gwarantuje, załamią Cię momentalnie i pluć będziesz w każdą stronę, (klocki przód 1000 zł. tarcza hamulcowa 1700 zł.) na dodatek każde tankowanie paliwa to przypomnienie sobie poprzedniego auta gdy mogłeś sobie pozwolić na jednym tankowaniu jeździć prawie cały miesiąc do roboty tam i z powrotem. Tu ledwie starczy na tydzień i tylko wtedy gdy będziesz jeździł po dziadkowemu. Na dobicie dochodzi ubezpieczenie auta, w przypadku wersji "R" OC/AC obowiązkowe, nie będę kusił losu, więc licz 5 tyś zł. rocznie. Dla kogo auto ? Dla każdego !!! kto ma wolne 200 tyś. zł. stać go na OGROMNE koszty serwisowania, jeszcze większe na paliwo i wolne co roku 5 tysi na OC/AC Czy kupiłbym go ponownie ? na tą chwilę tak, póki mnie na to stać, ale jeśli tylko powinie mi się noga finansowo, to, żegnaj kotku, było super ale ...
4,6
~M
Volkswagen T-Roc
SUV R 2.0 TSI 300KM 221kW
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Samochód sprawuje się rewelacyjnie. Na co dzień wystarczająco praktyczne, ale daje też frajdę z jazdy. Plastikowe wnętrze nie miało dla nas znaczenia. Zdecydowanie bardziej interesowały nas zastosowane technologie. I przede wszystkim niska cena jak na osiągi.

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 24
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 10
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 7
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
18 komentarzy
pękające reflektory
  • Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • nadwozie
  • 20 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Niestety na myjni zauważyłem wodę w lewym reflektorze. Podjechałem na serwis (auto na gwarancji) aby zgłosić usterkę. Oczywiście odrzucono w ramach gwarancji. Stwierdzili, że uszkodzenie, popękany lewy reflektor z winny użytkownika. Pytam się jak mogły powstać pęknięcia wzdłużne reflektora? Niestety musiałem zlecić wymianę z polisy AC. Dziś zauważyłem podobne pęknięcia na drugim, prawy reflektorze. Niestety to wada fabryczna, do której VW się nie przyzna. Porażka.
Volkswagen T-Roc SUV R