Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Pod maską znajdziemy dobrze znane silniki z Golfa i Polo. Możemy poruszać się samochodem napędzanym trzycylindrowym silnikiem 1.0 oraz czterocylindrowym 1.5. Oprócz tego pod maską znajdziemy popularne w Europie silniki wysokoprężne ze znaczkiem TDI – 1.6 i 2.0. W połączeniu z tymi jednostkami dostępna jest 6-biegowa skrzynia ręczna oraz 7-biegowa skrzynia DSG. Napęd może być przekazywany na przednią oś lub wszystkie koła.

Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz
Produkowany od 2022 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 74,5 x 85,9 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~Stello
Volkswagen T-Roc
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Auto ogólnie bardzo fajne ,wymiary do miasta super ,wyższe super ,dynamika również ,skrzynia DSG wiadomo,bezpieczeństwo full,aktywny tempomat ,ale są też może nie minusy słabsze strony plastyki,zawieszenie fajnie sie prowadzi ale dla mnie starego Focusowca twarde sztywne (subiektywna ocena) z zawiasem szczególnie tylnym to przepaść i przy gwałtownym starcie stuki w podwoziu ,sewis mówi tak ma być hi hi,jedziemy dalej ,17 tys i naprawdę nic się dzieję ,co do ceny zawsze można polemizować,gdyby do 1.5 dali z tyłu wielowahacz?
4,6
~Danielathor
Volkswagen T-Roc
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Na razie przejechałem niecały 1000 km. Długo analizowałem jakie auto zakupić jako nowe z salonu dla rodziny 2 + 1. Z uwagi na benefity przy zakupie, zniżki dla grup zawodowych i ogólne wrażenie wizualne (klasyczny wygląd z zewnątrz i w środku) padło na wv t roc. Wziąłem wersję special edition tudzież life plus, dużo bajerów w cenie. Komfort jazdy oceniam wysoko. Silnik rozgrzany pracuje pięknie, zimny hałasuje przy uruchamianiu trochę jak diesel. Biegi wchodzą pięknie. Układ kierowniczy bajka. Dużo miejsca w bagażniku. Z tyłu akceptowalnie. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie. Do 90 - 100 km regularnie włącza się system pracy na dwóch cylindrach i wtedy jest ekonomicznie, powyżej pracuje na ,4 garach. Przy 3000 obrotów na 6 biegu prędkość 150-180. Przy dynamicznej jeździe spalanie 7.1 przy dziadkowej poniżej 6. Ogólnie jestem zadowolony, ale przejechałem dopiero 1000 km.
4,7
~Łata
Volkswagen T-Roc
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Auto wybrane po próbnej jeździe kią X ceed, oplem mokka, dacią duster, nissanem Juke. T-Roc wygrał bezapelacyjnie. Po roku jazdy nadal cieszę się, gdy na niego patrzę i oczywiście prowadzę. Design jest klasyczny, ale mam nadzieję, że ponadczasowy, podobny do audi Q2. Co wg mnie na duży plus. Ale wygląd japońskich samochodów wyglądających jak kosmiczne pojazdy mnie jakoś nie rajcuje i dlatego klasyka wygrała. T-roc jak typowe auta Volkswagena nie mami świecidełkami i bajerami, ale po prostu solidnie jeździ i ma wszystko dopracowane co jest niezbędne do jazdy. Das Auto w pełnym wydaniu. Czuć moc (mimo, że 150 KM to nie jest wiele), ale gdy musnę gaz zawsze jest reakcja. A w środku cicho, silnika w ogóle nie słychać. Przy przyspieszeniu nie wyje jak trzy cylindrowe auta. Ma mega fajny pomruk silnika przy redukcji mocy, taki basowy. Kocham to. Z minusów - oczywiście materiały wykończenia mogły by być lepsze. Kolorystycznie trochę monotonnie. reszta to jest kwestia pieniędzy i doposażenia. Volkswageny niestety drogie. Ale możne kiedyś przy sprzedażny wróci się nadwyżka cenowa za markę :)

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 25
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 12
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 10
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
19 komentarzy
pękające reflektory
  • Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • nadwozie
  • 20 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 2
Niestety na myjni zauważyłem wodę w lewym reflektorze. Podjechałem na serwis (auto na gwarancji) aby zgłosić usterkę. Oczywiście odrzucono w ramach gwarancji. Stwierdzili, że uszkodzenie, popękany lewy reflektor z winny użytkownika. Pytam się jak mogły powstać pęknięcia wzdłużne reflektora? Niestety musiałem zlecić wymianę z polisy AC. Dziś zauważyłem podobne pęknięcia na drugim, prawy reflektorze. Niestety to wada fabryczna, do której VW się nie przyzna. Porażka.
Volkswagen T-Roc SUV Facelifting