Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc SUV Facelifting

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 Volkswagen T-Roc to, mały miejski crossover SUV segmentu B (biorąc pod uwagę typ nadwozia – segment I). Jest najmniejszym crossoverem w ofercie Volkswagena, w gamie marki zajmując miejsce poniżej kompaktowego Tiguana. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2014, prototyp noszący nazwę T-Roc Concept (będący połączeniem SUV-a z kabrioletem). Volkswagen T-Roc został zaprojektowany przez Klausa Bischoffa. Model został zbudowany na skróconej modułowej platformie podłogowej VW Group MQB Platform, podobnie jak między innymi Volkswagen Golf siódmej generacji, Audi A3 trzeciej generacji, a także Skoda Karoq. Pod względem stylistycznym auto odwołuje się także do Audi Q2 (tył) oraz Volkswagena Polo (wnętrze).

 

czytaj więcej
Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz

Volkswagen T-Roc SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Długość 4236 mm
Szerokość 1819 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2012 mm
Wysokość 1584 mm
Rozstaw osi 2590 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1531 mm
Prześwit 161 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1290 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 445 l
Szerokość bagażnika 1011 mm
Kąt natarcia 17,4 stopnie
Kąt rampowy 13,8 stopnie
Kąt zejścia 19,4 stopnie
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Danielathor
Volkswagen T-Roc
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Na razie przejechałem niecały 1000 km. Długo analizowałem jakie auto zakupić jako nowe z salonu dla rodziny 2 + 1. Z uwagi na benefity przy zakupie, zniżki dla grup zawodowych i ogólne wrażenie wizualne (klasyczny wygląd z zewnątrz i w środku) padło na wv t roc. Wziąłem wersję special edition tudzież life plus, dużo bajerów w cenie. Komfort jazdy oceniam wysoko. Silnik rozgrzany pracuje pięknie, zimny hałasuje przy uruchamianiu trochę jak diesel. Biegi wchodzą pięknie. Układ kierowniczy bajka. Dużo miejsca w bagażniku. Z tyłu akceptowalnie. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenie. Do 90 - 100 km regularnie włącza się system pracy na dwóch cylindrach i wtedy jest ekonomicznie, powyżej pracuje na ,4 garach. Przy 3000 obrotów na 6 biegu prędkość 150-180. Przy dynamicznej jeździe spalanie 7.1 przy dziadkowej poniżej 6. Ogólnie jestem zadowolony, ale przejechałem dopiero 1000 km.
4,7
~Łata
Volkswagen T-Roc
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Auto wybrane po próbnej jeździe kią X ceed, oplem mokka, dacią duster, nissanem Juke. T-Roc wygrał bezapelacyjnie. Po roku jazdy nadal cieszę się, gdy na niego patrzę i oczywiście prowadzę. Design jest klasyczny, ale mam nadzieję, że ponadczasowy, podobny do audi Q2. Co wg mnie na duży plus. Ale wygląd japońskich samochodów wyglądających jak kosmiczne pojazdy mnie jakoś nie rajcuje i dlatego klasyka wygrała. T-roc jak typowe auta Volkswagena nie mami świecidełkami i bajerami, ale po prostu solidnie jeździ i ma wszystko dopracowane co jest niezbędne do jazdy. Das Auto w pełnym wydaniu. Czuć moc (mimo, że 150 KM to nie jest wiele), ale gdy musnę gaz zawsze jest reakcja. A w środku cicho, silnika w ogóle nie słychać. Przy przyspieszeniu nie wyje jak trzy cylindrowe auta. Ma mega fajny pomruk silnika przy redukcji mocy, taki basowy. Kocham to. Z minusów - oczywiście materiały wykończenia mogły by być lepsze. Kolorystycznie trochę monotonnie. reszta to jest kwestia pieniędzy i doposażenia. Volkswageny niestety drogie. Ale możne kiedyś przy sprzedażny wróci się nadwyżka cenowa za markę :)
4,6
~Krzysztof
Volkswagen T-Roc
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Długo zastanawiałem się, jaki samochód wybrać, jeździłem na testach m.in. i Mazdą cx 30 Renault Captur, Toyota Yaris Cross KIA i innymi a ostatecznie zdecydowałem się na T - Roc i teraz, po kilku miesiącach użytkowania uważam, że był to rzeczywiście dobry wybór. Auto jest szybkie ( jak na 150 KM ) oszczędne, wygodne, ciche ( no poza nadkolami ), bardzo funkcjonalne i dobrze się prowadzi. Wszyscy na YT śmieją kpią z VW a jak się sprzedaje to się ustawiają w kolejce dziwny ten naród . Ogólnie wersja wersja po liftowa zmieniła wiele wyciszenie fotele , wyciszenie i kilka innych spraw . Spalanie w trasie bez kłopotów 5 litrów ( da się nawet 4,2 ale to jazda powolna i to bardzo ) dzięki 1,5 mam większy bagażnik ( 2,0 ma mniejszy bo są 4x4 ) fotel pasażera kładzie się na płasko wiec przewozy długich rzeczy nie są kłopotliwe . WADY tylnie drzwi wykonane słabo taki plastik fantastik , wyciszenie nadkoli średnie i to one odpowiadają za 90 % szumów ( wydałem 160 zł na maty i cisza )

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 24
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 10
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 7
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
18 komentarzy
pękające reflektory
  • Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • nadwozie
  • 20 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Niestety na myjni zauważyłem wodę w lewym reflektorze. Podjechałem na serwis (auto na gwarancji) aby zgłosić usterkę. Oczywiście odrzucono w ramach gwarancji. Stwierdzili, że uszkodzenie, popękany lewy reflektor z winny użytkownika. Pytam się jak mogły powstać pęknięcia wzdłużne reflektora? Niestety musiałem zlecić wymianę z polisy AC. Dziś zauważyłem podobne pęknięcia na drugim, prawy reflektorze. Niestety to wada fabryczna, do której VW się nie przyzna. Porażka.
Volkswagen T-Roc SUV Facelifting