Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc SUV

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 Volkswagen T-Roc to, mały miejski crossover SUV segmentu B (biorąc pod uwagę typ nadwozia – segment I). Jest najmniejszym crossoverem w ofercie Volkswagena, w gamie marki zajmując miejsce poniżej kompaktowego Tiguana. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2014, prototyp noszący nazwę T-Roc Concept (będący połączeniem SUV-a z kabrioletem). Volkswagen T-Roc został zaprojektowany przez Klausa Bischoffa. Model został zbudowany na skróconej modułowej platformie podłogowej VW Group MQB Platform, podobnie jak między innymi Volkswagen Golf siódmej generacji, Audi A3 trzeciej generacji, a także Skoda Karoq. Pod względem stylistycznym auto odwołuje się także do Audi Q2 (tył) oraz Volkswagena Polo (wnętrze).

 

czytaj więcej
Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz

Volkswagen T-Roc SUV – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11 m
Promień skrętu 5,5 m
Długość 4234 mm
Szerokość 1819 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1992 mm
Wysokość 1501 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1573 mm
Rozstaw osi 2603 mm
Prześwit 161 mm
Prześwit 4x4 180 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1005 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1290 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 445 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~grzegorz_g
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Volkswagen T-Roc r-line w pięknym błękitnym nadwoziu z czarnym dachem to była przez 5 lat duma mojej małzonki. Auto wykorzystywane na co dzień do dojazdów do pracy a także okazjonalnie na dłuższe wypady w Dolomity, do Albanii i w góry. Ten mały suv/crossover o długości 4,25m oferuje zaskakująco dużo przestrzeni dla czwórki rosłych pasażerów i naprawdę dużej ilości bagażu - T-Roc połyka dwie wielkie walizy, kabinówkę i dwa plecaki. To bardzo zgrabne auto, które zapewnia frajde z jazdy i całkiem niezły komfort, pomimo, że jego wykończenie jest rodem z tanszego polo. 150 km świetnie radzi sobie z jego masą a układ jezdny pozwala dynamicznie i pewnie pokonywać zakręty. Przez 5 lat użytkowania i 70k km nie miał żadnej awarii. Szczerze polecam tego zwrotnego miejskiego crossovera.
4,9
~Krzysztof
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Przed zakupem zapoznałem się z opiniami tu wystawionymi i zastanawiam się czym kierowali się ci, którzy dali bardzo negatywne oceny. Moje auto kosztowało 144 tys. Jest na pełnym wyposażeniu i muszę powiedzieć, ze bardzo jestem zadowolony. Właśnie powróciłem z trasy Gdynia - Świnoujście razem 359 km. Pod dojechaniu na miejsce wysiadłem i nie czułem zmęczenia. Na trasie nie szarżowałem jechałem ze średnią za cała trasę 80 km/h. Spalanie 7,6 l/100 km. Podróżowały zemną 2 dorosłe osoby i nikt nie narzekał na brak miejsca. Przy wyprzedzaniu naprawdę poprawnie. Ten silnik zbiera się tak jak powinien. W środku do 120 km/h cichutka, automat reaguje natychmiast. Po prostu nie mam się do czego przyczepić. Rozumiem, że jak ktoś kupił za małe pieniądze z silnikiem 1.0 to i pewnie narzeka, ale jak taką osobę nazwał bym malkontentem - chce dużo, ale zapłacić to już nie. Polecam to auto z tym silnikiem i automatem - radość z jazdy.
4,9
~WitLeg
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Mówią, że mały! Może nie jest długi i to jego zaleta ale przestrzeń dobrze wykorzystana. Dwie osoby z przodu mają super, z tyłu też wystarczy. Podłokietnik z tyłu od wersji Advance dopełnia szczęścia. Auto jest szerokie, ma duży bagażnik, możliwość domówienia składanego do przodu oparcia fotela przedniego pasażera baje potężne możliwości transportowe, od silnika 1.5 wzwyż jest dynamiczny, doskonałe prowadzenie, masa wspomagaczy elektronicznych, zawieszony sprężyście, wyżej co daje wygodę wsiadania, przyzwoicie wyciszony od silnika i kół - cóż więcej potrzeba!

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 25
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 12
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 10
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
19 komentarzy
pękające reflektory
  • Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • nadwozie
  • 20 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 2
Niestety na myjni zauważyłem wodę w lewym reflektorze. Podjechałem na serwis (auto na gwarancji) aby zgłosić usterkę. Oczywiście odrzucono w ramach gwarancji. Stwierdzili, że uszkodzenie, popękany lewy reflektor z winny użytkownika. Pytam się jak mogły powstać pęknięcia wzdłużne reflektora? Niestety musiałem zlecić wymianę z polisy AC. Dziś zauważyłem podobne pęknięcia na drugim, prawy reflektorze. Niestety to wada fabryczna, do której VW się nie przyzna. Porażka.
Volkswagen T-Roc SUV