Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc SUV

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 Volkswagen T-Roc to, mały miejski crossover SUV segmentu B (biorąc pod uwagę typ nadwozia – segment I). Jest najmniejszym crossoverem w ofercie Volkswagena, w gamie marki zajmując miejsce poniżej kompaktowego Tiguana. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2014, prototyp noszący nazwę T-Roc Concept (będący połączeniem SUV-a z kabrioletem). Volkswagen T-Roc został zaprojektowany przez Klausa Bischoffa. Model został zbudowany na skróconej modułowej platformie podłogowej VW Group MQB Platform, podobnie jak między innymi Volkswagen Golf siódmej generacji, Audi A3 trzeciej generacji, a także Skoda Karoq. Pod względem stylistycznym auto odwołuje się także do Audi Q2 (tył) oraz Volkswagena Polo (wnętrze).

 

czytaj więcej
Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz

Volkswagen T-Roc SUV – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11 m
Promień skrętu 5,5 m
Długość 4234 mm
Szerokość 1819 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1992 mm
Wysokość 1501 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1573 mm
Rozstaw osi 2603 mm
Prześwit 161 mm
Prześwit 4x4 180 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1005 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1290 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 445 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Krzysztof
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Przed zakupem zapoznałem się z opiniami tu wystawionymi i zastanawiam się czym kierowali się ci, którzy dali bardzo negatywne oceny. Moje auto kosztowało 144 tys. Jest na pełnym wyposażeniu i muszę powiedzieć, ze bardzo jestem zadowolony. Właśnie powróciłem z trasy Gdynia - Świnoujście razem 359 km. Pod dojechaniu na miejsce wysiadłem i nie czułem zmęczenia. Na trasie nie szarżowałem jechałem ze średnią za cała trasę 80 km/h. Spalanie 7,6 l/100 km. Podróżowały zemną 2 dorosłe osoby i nikt nie narzekał na brak miejsca. Przy wyprzedzaniu naprawdę poprawnie. Ten silnik zbiera się tak jak powinien. W środku do 120 km/h cichutka, automat reaguje natychmiast. Po prostu nie mam się do czego przyczepić. Rozumiem, że jak ktoś kupił za małe pieniądze z silnikiem 1.0 to i pewnie narzeka, ale jak taką osobę nazwał bym malkontentem - chce dużo, ale zapłacić to już nie. Polecam to auto z tym silnikiem i automatem - radość z jazdy.
4,9
~WitLeg
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Mówią, że mały! Może nie jest długi i to jego zaleta ale przestrzeń dobrze wykorzystana. Dwie osoby z przodu mają super, z tyłu też wystarczy. Podłokietnik z tyłu od wersji Advance dopełnia szczęścia. Auto jest szerokie, ma duży bagażnik, możliwość domówienia składanego do przodu oparcia fotela przedniego pasażera baje potężne możliwości transportowe, od silnika 1.5 wzwyż jest dynamiczny, doskonałe prowadzenie, masa wspomagaczy elektronicznych, zawieszony sprężyście, wyżej co daje wygodę wsiadania, przyzwoicie wyciszony od silnika i kół - cóż więcej potrzeba!
3,8
~mocomus
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Całkiem przyzwoite auto. Świetny do miasta. Zwrotny, wszędzie się zmieści. Dobra widoczność. Dobry na krótkie trasy w tym autostradowe. DSG + 1,5 TSI świetnie współpracuje. W środku trochę ciasny. Kompletny brak schowków. Wszędobylskie plastiki. Słabe fotele bez praktycznie żadnego trzymania bocznego. Typowe fotele do miasta. Ma się łatwo wsiadać i wysiadać. Szkoda, ponieważ auto prowadzi się świetnie. Znacznie lepiej niż Golf 8. Bezpośredni układ kierowniczy daje świetne wyczucie w zakrętach. Tyle tyko, że fotele nie trzymają.
Średnie spalanie dla Volkswagen T-Roc SUV
6,1 – 8,3
l/100 km
4,9 – 5,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Auto nowe, zrobiłem nim ponad 400km, po miescie w niedziele bez korków spalanie w trybie eco 9litrów na 100, w trybie sport 12litrów, trasa przy "szaleństwie" ponad 13, takze z całego weekendowego wypadu srednie wyszło ponad 11litrów PB na 100km !!! takze przy mojej jezdzie wyszło prawie 2x tyle co w moim aktualnym dieslu przy podobnej dostepnej mocy. Dobrze ze mogłem sobie pojezdzić, NIE KUPIE ! nie przy takim eco spalaniu.. Wykonanie ładne, duzo potrzebnych/nie potrzebnych bajerów, ile razy bede zmieniac moc swiatełek na drzwiach, albo ile razy zmienie wyglad zegarów.. Fajny bo nowy..
8,0
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
jadac ponizej 100 spali ponizej 6, ale na autostradzie powyzej 140 - a da sie bez problemów tyle jechac, spalanie drastycznie wzrasta, pewnie przez gabaryty auta... w miescie i w trasie na autostradach gdzie "nie żałowałem" spokojnie przekracza 10 litrów
7,4
Volkswagen T-Roc
SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Samochód przy umiejętnej jeździe potrafi palić mało - płynna jazda w mieście nawet poniżej 6 litrów, przy średnim i dużym natężeniu ruchu w mieście około 7 litrów, w trasie przy średniej prędkości około 80-90km/h średnie spalanie około 7 L (załadowane auto), na autostradzie przy prędkościach około 150km/h z boxem na dachu, 4 osobami w aucie 9-10L.

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 23
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 10
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 7
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
18 komentarzy
Coś rozładowuje akumulator
  • Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
Nowy samochód, po 3 dniach postoju nie odpalił, z powodu rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu i 3 dniach postoju ponownie nie odpalil, mimo naładowania do 100%. Coś kradnie prąd. Czeka na badanie w serwisie.
Oczekuje na rozwiązanie
Volkswagen T-Roc SUV