Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Cross SUV

Lata produkcji: 2018 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

T-Cross to piÄ…ty SUV Volkswagena w Polsce obok T-Roca, Tiguana, Tiguana Allspace i Touarega.
DÅ‚ugość nadwozia  wynosi 411 cm, auto jest wiÄ™c krótsze od T-Roca o 12 cm. Rozstaw osi wynoszÄ…cy 256 cm sprawia, że we wnÄ™trzu jest sporo miejsca nawet dla piÄ™ciu pasażerów. Bagażnik oferuje pojemność od 385 do 455 litrów.

Volkswagen T-Cross SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4108 mm
Szerokość 1760 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1977 mm
Wysokość 1584 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2041 mm
Rozstaw osi 2551 mm
Rozstaw kół - przód 1526 mm
Rozstaw kół - tył 1504 mm
Prześwit 175 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1034 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 966 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1460 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1429 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1281 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 455 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 748 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1465 mm
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Krzysiek124
Volkswagen T-Cross
SUV 1.0 TSI 110KM 81kW
Bardzo udane auto, przy zakupie byłem na jeździe próbnej w wielu salonach, ale dopiero auta z koncernu VW przekonały mnie że to jest to! Samochód przemyślany, pakowny i pomimo silnika 1.0 - sprawny i szybki. Duży moment obrotowy pozwala sprawnie przyspieszać na 6 biegu od 120km/h w górę tak aby spokojnie wjechać na lewy pas autostrady i wyprzedzać ciężarówki. Auto 150 km/h ma na "już" potem trzeba już "czekać", ale spokojnie to nie wyścigówka. Sprawny kierowca potrafi wykorzystać potencjał auta i sprawnie nim jeździć, także oszczędnie - 4,7l na długiej trasie jadąc zgodnie z przepisami albo ciut szybciej spokojnie do uzyskania, niestety nie wiele osób potrafi jeżdzić :-p Jedyny minus to lekkie kangurki przy ruszaniu...
4,8
~Piotr
Volkswagen T-Cross
SUV 1.0 TSI 110KM 81kW
Pakowne miejskie auto z potencjałem na krótkie trasy. Na wakacje 2+1 - wozkiem też sie zmieściliśmy. Silnik 110km daje radę, również wyprzedzic TIRa na krajówce. Skrzynia DSG wrzuca za wysokie biegi jednak to już przypadłość oprogramowania i proekologi. Warto wyłączyć start-stop bo zamula na światłach. Przy kazdej jezdzie tym autem utwierdzam sie że to był dobry wybór. Porównując z japończykiem w tej samej klasie, VW ma o wiele lepszą kulturę pracy silnika i skrzyni, systemy asystujące są mniej natrętne. Jedyny minus w porównaniu z hybrydą to spalanie.
4,8
~Rob
Volkswagen T-Cross
SUV 1.0 TSI 115KM 85kW
Autko kupione jako typowe miejskie wozidło. Na duży plus mnogość w standardzie już w wersji LIFE różnych systemów bezpieczeństwa od Lane Assist czyli asystenta pasa ruchu po Blind Spot czyli monitorowanie martwego pola wraz z asystentem wyjazdu z miejsca parkingowego lub Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście. Generalnie VW T-Cross zaskakuje pewnym prowadzeniem,zwinnością i dynamiką oraz bardzo dobrym zawieszeniem. Silnik 1.0 TSI 115KM to po prostu dynamit na kołach. Całości dopełnia skrzynia DSG7 ,która sprawia ,że jazda w miejskich korkach to prawdziwa przyjemność a spalanie takiej wersji jest po prostu rewelacyjne. Dokładnie tak jak w teście AC. https://www.youtube.com/watch?v=cAmEOmCKXjc Światła LED z przodu to po prostu bajka bo dzięki nim polubiłem wreszcie nocną jazdę. Jak to stwierdziła Żona po pierwszej nocnej jezdzie. cyt... "i stała się jasność" Parkowanie tym niedużym crossoverem to prawdziwa przyjemność bo siedzimy w nim naprawdę wysoko a pozycja za kierownicą jest wzorcowa. Kamera cofania bardzo przydatna. Bardzo dobre fotele w wersji Life z regulacją pod lędzwie. W wakacje jednego dnia przejechałem tym autkiem 1200km i zero bólu pleców czy innych dolegliwości. Po prostu nie chce się z T-Cross wysiadać. Na pochwałę zasługuje także bardzo dobre wyciszenie bo nawet przy 140km/h w samochodzie jest dalej cicho i można rozmawiać bez podnoszenia głosu. Zasługa w tym z pewnością 7 biegu i tylko 3100obr/min. przy tej prędkości. Z rzeczy na minus... -wnętrze jest zdecydowanie za twarde i plastikowe chociaż po kilku miesiącach użytkowania przestałem na to zwracać uwagę. -3 cylindrowy silnik przy wkręcaniu się na wysokie obroty powyżej 4 tys.obr/min mocno chrobocze i wtedy w kabinie robi się zdecydowanie za głośno.Wiadomo przypadłość wszystkich R3. -Skrzynia DSG 7 przy energicznym ruszaniu z miejsca potrafi trochę szarpać i ma niestety tendencję do tzw. kangurowania Pomaga przełączenie skrzyni z D na tryb Sport. -Brak lampek przy lusterkach w osłonkach przeciwsłonecznych z przodu nawet za dopłatą.Ja nie korzystam ale Żona mocno zawiedziona.Tutaj VW się nie popisał bo T-Cross nie jest przecież tanim autem.
Volkswagen T-Cross SUV