Szukaj

Informacje o Volkswagen Polo II Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 1985 – 1994
Segment: Auta małe
Wprowadzona na rynek w roku 1981, druga generacja Volkswagena Polo stylistycznie nie różniła się znacząco od modelu poprzedniej generacji. Mimo że rozmiary samochodu nieco się zwiększyły, niemiecki producent, wciąż oferował go jako model segmentu A. Wariant sedan nie nazywał się już dłużej Derby, nazwa ta została zastąpiona szyldem Polo Classic. Volkswagen Polo II w roku 1990 doczekał się dogłębnej modernizacji, a zakończenie jego produkcji przypadło cztery lata później.
czytaj więcej
Powagosław

Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

~Luzacjusz

Volkswagen Polo II Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Długość 3970 mm
Szerokość 1580 mm
Wysokość 1350 mm
Rozstaw osi 2330 mm
Rozstaw kół - przód 1310 mm
Rozstaw kół - tył 1330 mm
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Darker
Volkswagen Polo II
Hatchback Facelifting 1.3 KAT 55KM 40kW
Katuję samochód w lesie, dość ciężki teren. Nie jest to pojazd terenowy, ale daje radę, gdy jeździ się z głową. Ogólna niezawodność i prosta konstrukcja to klucz do sukcesu. Samochód jest toporny i nadaje się idealnie do tłuczenia. Według wielu jest nieciekawy i mizerny, a tak naprawdę jest żwawy i mogę polegać na nim w każdych warunkach. Mimo wieku trzyma się super tylko wykańcza go korozja. Po zakupie jeździł od razu do lasu więc musiałem trochę go wyremontować. Wymieniłem prawie wszystko, ale części są śmiesznie tanie. Denerwowała mnie elektryka silnika, ale po wymianie przekaźników o podniesieniu kabli, żeby nie pływały jest naprawdę dobrze. Polecam. Minusem dla mnie jest duże spalanie. Nawet jak na las jest według mnie zbyt wysokie.
4,4
~leooon
Volkswagen Polo II
Hatchback Facelifting 1.0 45KM 33kW
Kupiłem to auto tak na rok może dwa, jako że wcześniejszego golfa rozbiłem, a już minął 7 rok tułaczki z VW POLO w GAZIE. Przejechałem całą Europę wzdłuż i w szerz, po ukosie w każdym kierunku. Od Rosji Ukrainy po Hiszpanię. Ktoś z was powie Wariat takim czymś turlać się.... Auto nigdy mnie nie zawiodło dojechałem wszędzie w zimę sprawuje się nieźle (na lodzie jestem jedyną osobą która wyprzedza innych), latem dokucza brak klimatyzacji i to jedyny mankament tego auta. Mam jeszcze Fiata Stilo (czytaj zemsta Mussoliniego) nie chcę pisać o mankamentach bo zabraknie miejsca na dyskach autocentrum od ilości usterek fiata. Ja nim przejechałem ponad 300 000 !!!! z jeden remont silnika spowodowany złą oceną polskiego mechanika o stanie silnika. Pilnuje dokładnie oleje etc.. Nie tankuje w psich budach... Wymieniam zużyte elementy na NOWE z Niemiec nie kupuje podróbek made in niewiadomo co. Całkowity serwis Niemcy. Kosztuje ale warto. Warto jechać do Hiszpani przez całą Europę i przyjechać do domu bez problemu.... odpalić auto i nie zastanawiać się czy dojadę...
4,1
~Darker
Volkswagen Polo II
Hatchback Facelifting 1.3 54KM 40kW
Jak na swoje lata samochód bardzo dobry. Wersja GT, ma potencjał na klasyka. Samochód według mnie produkowany po to, by jeździł długo i nie psuł się zbyt często. Trochę śmieszny jak na te czasy, ale sprawdza się na przejażdżki, a często jeżdżę nim do pracy. Nie raz musi jeździć po lesie i też daje radę.

Usterki Volkswagen Polo II

Liczba wpisów: 13
Krótkotrwałe przerwy w pracy silnika
  • Volkswagen Polo II Hatchback 1.0 KAT 45KM 33kW 1989-1994
  • instalacja elektryczna
Przy nagrzanym silniku w czasie jazdy na moment zapala sie kontrolka przegrzania silnika/temperatura płynu chłdzącego jest normalna/i w tym momęcie gaśnie silnik.Taki stan trwa około 1 sekundy i potem silnik pracuje normalnie.I taka sytuacja powtarza się raz na dwa,trzy dni.Po miesiącu takiego wyłączania się silnika pewnego dnia nie dał się ciepły uruchomić.Pompa elektryczna po przekręceniu stacyjki nie pracowała.Podłączyłem pompe bezpośrednio z akumulatora pompa zaczeła pracować i silnik uruchomiłem.Elektryk wymienił przekażnik pompy i na kilka dni usterka znikneła.A teraz znowu występuje i nie wiem co to jest za przyczyna.Czy przegrzanie silnika powoduje zadziałanie jakiegoś układu który wyłącza silnik?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Brak grzania.
  • Volkswagen Polo II Hatchback 1.0 KAT 45KM 33kW 1989-1994
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
Witam. Sytuacja wygląda następująco: 1. Zimny silnik, uzupełniam płyn chłodniczy do odpowiedniego poziomu (min/max), zakręcam korek, odpalam i w drogę. Gdy silnik się nagrzeje otwieram maskę, a w zbiorniczku nie ma śladu płynu. Odkręcam (ostrożnie) korek syczy niemiłosiernie i płyn buzuje do góry (rośnie w oczach). Gdy ciśnienie już ujdzie poziom płynu w zbiorniczku jest niemal "pod korek". Jednym zdaniem mówiąc poziom płynu chłodniczego w mojej polówce jest bardzo ruchomy. Czy taki stan rzeczy jest do zaakceptowania? Zaznaczę, że zaczęło się to dziać po załataniu małej dziurki w chłodnicy i po wymianie płynu na zimowy. 2. Standardowa temperatura płynu chłodniczego podczas normalnej jazdy (nawet teraz gdy chłodnicę zakryłem kartonem, a temperatura powietrza wynosi -15 stopni Celsjusza, w czasie jazdy jeszcze mniej) wynosi 70 stopni C, gdy stoję w korku temp. podskoczy do ok 92 stopni C wg wskazań zegarów) i wtedy włącza się wentylator, który skutecznie zbija temperaturę. Czy ta temp standardowa nie powinna wynosić 90 st. C a włączanie wentylatora przy powiedzmy 110 st. C. ? 3. Nawet gdy stoję w korku, temp płynu 90 st C, z ogrzewania leci zimne powietrze, pomimo ustawienia nawiewu na pozycję 3 i max ciepły nawiew. Co jest nie tak?? Mrozy teraz ścisnęły, -16 ostatnio, strasznie kiepsko się jeździ taką lodówką.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
4 komentarze
niechce odpalić
  • Volkswagen Polo II Hatchback 1.4 D 48KM 35kW 1990-1994
  • silnik
sprawia wrażenie jakby nie dochodziło paliwo do silnika. mam vw polo 1,4d z 1991r.chciałbym dowiedzieć się gdzie jest pompa paliwowa w tym modelu,pod tylną kanapą jest tylko pływak. podczas próby uruchomienia,silnik zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa.nowy filtr paliwa.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
Volkswagen Polo II Hatchback Facelifting