Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat B8 Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Klasa średnia

Popularne są diesle, choć lepiej omijać motor 1.6 TDI. Nie dlatego, że jest nieudany, ale w tym aucie męczy się pod maską. Ma sens głównie we flotach – do użytku prywatnego lepiej wybrać żwawszy 2.0 TDI. Najsłabszy oferuje 150KM, a najmocniejszy bagatela 240. Już ta pierwsza propozycja jest wystarczająca. Wśród motorów benzynowych optymalny jest 1.4 TSI 150KM. Pracuje subtelnie, jest cichy, kulturalny, elastyczny i oszczędny pod warunkiem płynnego operowania prawą stopą.

czytaj więcej
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Karoseria - Układ jezdny - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~Mariusz Olsztyn
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Fajne, pakowne auto, dużo miejsca nawet dla cztero osobowej rodziny. Totalnie bezproblemowe auto. Mimo ze mialem juz w zyciu 12 aut, w tym rownież 4 nowe, ten z pewnoscią był najlepszym autem jakie miałem. Kupujac go balem się tego silnika 1.4, że bedzie za słaby, a ten system ACT bedzie źródłem problemow. Jak sie okazało zupelnie niepotrzebnie. Oddajac go po leasingu na prawde mialem smuteczek. Zajebiste auto.
4,7
~Mariusz Olsztyn
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Fajne, pakowne auto, dużo miejsca nawet dla cztero osobowej rodziny. Totalnie bezproblemowe auto. Mimo ze mialem juz w zyciu 12 aut, w tym rownież 4 nowe, ten z pewnoscią był najlepszym autem jakie miałem. Kupujac go balem się tego silnika 1.4, że bedzie za słaby, a ten system ACT bedzie źródłem problemow. Jak sie okazało zupelnie niepotrzebnie. Oddajac go po leasingu na prawde mialem smuteczek. Zajebiste auto.
4,8
~Michał
Volkswagen Passat B8
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 150KM 110kW
Fajne autko szczególnie z automatem DSG. Super sprawa automatyczne wycinające światła drogowe i aktywny tempomat. Bardzo wygodny dla kierowcy ( dużo bardziej niż np. mondeo), dobrze wykończony przy użyciu przyjemnych materiałów. Stosunek cena/jakość na + wobec konkurencji ( rozważałem też superb ale po doposażeniu cena min wyższa os passata)

Usterki Volkswagen Passat B8

Liczba wpisów: 26
awaria skrzyni DSG
  • Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW 2015-2019
  • silnik
  • 109 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 5
podczas jazdy pojawia się komunikat "skrzynia biegów w trybie awaryjnym. brak biegu wstecznego", można kontynuować jazdę ale działają tylko biegi nieparzyste. Po zatrzymaniu silnika i wyłączeniu silnika po ponownym uruchomieniu komunikat znika, skrzynia działa prawidłowo ale po różnym upływie czasu - kilka minut, kilka godzin, kilka dni - pojawia się ponownie. W ASO stwierdzono uszkodzenie mechatroniki, koszt wymiany modułu ok 3 tys złotych. Przebieg auta 109 tys km, auto regularnie serwisowane w ASO
1 komentarz
Niepokojące odgłosy z okolicy kół.
  • Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW 2015-2019
  • ukÅ‚ad hamulcowy
  • 35 tys. km
Witam Podczas jazdy drogami typu kocie łby czy wyłożonymi płytami drogowymi słychać hałas z okolicy przednich kół. Hałas ustępuje w momencie lekkiego naciśnięcia na pedał hamulca. Myślę że hałasują zaciski hamulcowe, które wchodzą w drgania. Jest on na tyle głośny, że ludzie idący chodnikiem obracają się za mną. Jako że auto jest na gwarancji pojechałem z tym problemem do serwisu vw plichta Gdynia ( 2 razy). Po sprawdzeniu auta powiedziano mi, że owy hałas pochodzi z tulei wahacza, które należy przesmarować i będzie ok :)))) Fakt jest taki, że po wyjechaniu z serwisu miesiąc jest ok po czym problem powraca. Wg mnie panowie w serwisie dla niepoznaki posmarowali mi wahacze smarem tak bym się nie czepiał hamulców. A w rzeczywistości ponaginali blaszki przy klockach itp. Zrobili zaciski bardziej sztywne/napięte. Uważam, że nie tak powinna wyglądać naprawa w autoryzowanym serwisie volkswagena. Jeśli macie jakiś sposób co zrobić by problem już nie wracał to proszę o informację. Pozdrawiam Marcin
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Przy odpaleniu niskie obroty
  • Volkswagen Passat B8 Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW 2014-2018
  • silnik
  • 135 tys. km
Witam. Samochód przy odpalaniu przydusza go na 400/600 obrotów ( lekkie drgania ) po 3 sekundach wchodzi na normalne obroty. Brak jakichkolwiek błędów. Dzieje się tak raz na 5 rozruchów Proszę o pomoc bo nie wiem czego szukać
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
Volkswagen Passat B8 Variant