Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat B8 Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Klasa średnia

Popularne są diesle, choć lepiej omijać motor 1.6 TDI. Nie dlatego, że jest nieudany, ale w tym aucie męczy się pod maską. Ma sens głównie we flotach – do użytku prywatnego lepiej wybrać żwawszy 2.0 TDI. Najsłabszy oferuje 150KM, a najmocniejszy bagatela 240. Już ta pierwsza propozycja jest wystarczająca. Wśród motorów benzynowych optymalny jest 1.4 TSI 150KM. Pracuje subtelnie, jest cichy, kulturalny, elastyczny i oszczędny pod warunkiem płynnego operowania prawą stopą.

czytaj więcej
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (poważne usterki)
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Passat B8 Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW 2015-2018
6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
passat z 2017 1,4-125 km wersja trendline z wieloma dodatkami kupione w rybniku kolejne auto z grupy wv kupione w salonie jako nowe poprzednio 10 innych aut też z salonu [nowe auto stanowi zawsze mniejszy problem ] auto jak auto zależy z czego na co się przesiadamy .Jak na swoją moc zbiera się nieźle przy wyprzedzaniu po redukcji na niższy bieg spokojnie wyprzedza nieważne czy górka czy po płaskim .przy spokojnej jeździe ostatnio odwoziłem córkę na lotnisko do W-wy 3 osoby i bagaże prędkość 110/120 i wyszło sam byłem zdziwiony 4,,8 [mam fotkę 280 km w obie strony].Auto garażowane na razie nic się nie dzieje ale olej wymieniam co 1 rok .Trzeba przyzwyczaić się do specyfiki jazdy z turbina aby max wykorzystać moc i zachować rozsądne spalanie .Dużo miejsca zarówno w środku jak i w bagażniku przydatne dodatkowe wyposażenie ,do ok 150/160 km/h w miarę cicho nie trzeba podnosić głosu ogólnie auto ok jak to mówią jakie pieniądze taki towar .Należy się ostro targować u kilku sprzedawców ja pojechałem z łodzi do rybnika bo było 5 tys taniej i dodatkowo zimówki
6,7
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Silnik 1,4 125KM TSI bluemotion. Używany jako firmowe auto na średnie i krótkie dystanse. Doskonale wyciszony, silnik dynamiczny i cichy jak na tą pojemność. Spalanie przy spokojnym dojeździe do pracy spokojnie 6.0 l/100, po mieście przy spokojnej jeździe około 6,5, ale jak się spieszę to nawet 7,4. W trasie pali bez wysiłku 5,5, przy jeździe zgodnie z przepisami. Komputer pokładowy świetnie podpowiada jakie obroty lubi silnik, kiedy zmieniać niego itd. Gorzej na autostradzie. Utrzymanie stałej prędkości 130km/h kosztuje go 6,2-6,5. Jazda z prędkością "przelotową" na autostradzie 150-170 to już spory koszt - chwilowe do 12/100. Auto dość czułe na wiatr, szybko robi się szum, mocno go znosi i czasami dziwnie świszczy.
7,1
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Wszystko było pięknie do momentu jak się nie zesrała skrzynia DSG. NIe polecam kombinacji zadnego silnika z tą skrzynią. Ta benzyna 1.4 tsi sama w sobie jest ok. Mało pali i jest zrywna. Do jazdy wystarczy. Ale ta cholerna skrzynia automatyczna to porażka.

Usterki Volkswagen Passat B8

Liczba wpisów: 26
awaria skrzyni DSG
  • Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 190KM 140kW 2015-2019
  • silnik
  • 109 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 6
podczas jazdy pojawia się komunikat "skrzynia biegów w trybie awaryjnym. brak biegu wstecznego", można kontynuować jazdę ale działają tylko biegi nieparzyste. Po zatrzymaniu silnika i wyłączeniu silnika po ponownym uruchomieniu komunikat znika, skrzynia działa prawidłowo ale po różnym upływie czasu - kilka minut, kilka godzin, kilka dni - pojawia się ponownie. W ASO stwierdzono uszkodzenie mechatroniki, koszt wymiany modułu ok 3 tys złotych. Przebieg auta 109 tys km, auto regularnie serwisowane w ASO
1 komentarz
Niepokojące odgłosy z okolicy kół.
  • Volkswagen Passat B8 Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW 2015-2019
  • ukÅ‚ad hamulcowy
  • 35 tys. km
Witam Podczas jazdy drogami typu kocie łby czy wyłożonymi płytami drogowymi słychać hałas z okolicy przednich kół. Hałas ustępuje w momencie lekkiego naciśnięcia na pedał hamulca. Myślę że hałasują zaciski hamulcowe, które wchodzą w drgania. Jest on na tyle głośny, że ludzie idący chodnikiem obracają się za mną. Jako że auto jest na gwarancji pojechałem z tym problemem do serwisu vw plichta Gdynia ( 2 razy). Po sprawdzeniu auta powiedziano mi, że owy hałas pochodzi z tulei wahacza, które należy przesmarować i będzie ok :)))) Fakt jest taki, że po wyjechaniu z serwisu miesiąc jest ok po czym problem powraca. Wg mnie panowie w serwisie dla niepoznaki posmarowali mi wahacze smarem tak bym się nie czepiał hamulców. A w rzeczywistości ponaginali blaszki przy klockach itp. Zrobili zaciski bardziej sztywne/napięte. Uważam, że nie tak powinna wyglądać naprawa w autoryzowanym serwisie volkswagena. Jeśli macie jakiś sposób co zrobić by problem już nie wracał to proszę o informację. Pozdrawiam Marcin
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Przy odpaleniu niskie obroty
  • Volkswagen Passat B8 Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW 2014-2018
  • silnik
  • 135 tys. km
Witam. Samochód przy odpalaniu przydusza go na 400/600 obrotów ( lekkie drgania ) po 3 sekundach wchodzi na normalne obroty. Brak jakichkolwiek błędów. Dzieje się tak raz na 5 rozruchów Proszę o pomoc bo nie wiem czego szukać
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
Volkswagen Passat B8 Limousine