Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TSI 210KM 154kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Klasa średnia
Nie da się ukryć, że w Passacie rządzą diesle. O ile 1.6 TDI lepiej sobie odpuścić, bo w tym aucie ta jednostka cierpi, to 2.0 TDI jest całkiem niezłą propozycją. Wysoka kultura pracy, elastyczność, niezła dynamika i moc 140-177KM - szybko można go pokochać. Jednak w ofercie są równie ciekawe motory benzynowe. Spokojnym kierowcom spodoba się 1.4 TSI 122KM - na drodze nie pozwala na szaleństwa, ale dzięki doładowaniu jest elastyczny. Wariant 160-konny to juz świetna propozycja w tym aucie, podobnie jak 1.8 TSI o tej samej mocy. Na szczycie są za to motory, które dosłownie powalają. 2.0 TSI 210KM i 3.6 300KM wgniatają w fotel i pozwalają czerpać mnóstwo radości z jazdy.
czytaj więcej
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 210 KM (154 kW) przy 5300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 1700-5200 obr/min
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni elektroniczny wtrysk wielopunktowy
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1 błąd: 10087 - Czujnik neutralnego położenia skrzyni biegów P15A1 00 [044] - niewiarygodny sygnał, 2 błąd: 4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 00 [175] - usterka MIL
  • Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 2
Święci się kontrolka CHECK ENGINE + mruga kontrolka PODGRZEWANIA ŚWIEC ŻAROWYCH, silnik w Passat B7 pracuje w trybie awaryjnym czyli kręci tylko do 3000 obrotów oraz ograniczona moc. EGR już od roku zgłaszał co jakiś czas blokadę przepustnicy aż wreszcie padł. Odnośnie Czujnika neutralnego położenia skrzyni biegów - w skrzyniach manualnych jest to powiązane z systemem Start-Stop,chociaż jest osiągnięta temperatura oleju, płynu chłodniczego i powietrza wewnątrz samochodu to nie gaśnie silnik na postoju przed światłami, czasami wyskakuje na wyświetlaczu komunikat BŁĄD SYSTEMU START-STOP. Do wymiany EGR (1200zł. OEM)+ Czujnik Neutralnego Położenia Skrzyni Biegów (150zł. OEM) + koszty robocizny (5-6 godzin na wymianę EGR - trzeba ściągać belkę).
1 komentarz
Odpala na 3 sekundy i gasnie
  • Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • instalacja elektryczna
  • 290 tys. km
Problem jest taki że pasek odpala i po 3 sekundach gaśnie i potem jest głuchy jak pień. Diagnozowałem go na wiele sposobów i stały błąd to P160300 (sporadyczny zanik napięcia sterownika silnika). Już dałem się wkręcić w wymianę pompki paliwa w zbiorniku(600 pln lezy se teraz na półce). Błąd wydaje mi się prosty ale może ktoś miał podobny i poradził sobie z nim. Dodam że rano samochód odpala i działa bez zarzutu , ale jak się już rozgrzeje to łapie takie zawiechy po zatrzymaniu. Wysiadam odpinam mase na kilka sekund i jadę dalej ale to nie lekarstwo. Miałem już rady żeby zrobić soft oprogramowania lub wysłać sterownik silnika do naprawy. póki co dałem dodatkową mase do silnika i pójdę w kierunku czujnika temperatury. Jeżeli nie będzie poprawy niestety wysyłam sterownik.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Kontrolka świateł
  • Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • instalacja elektryczna
  • 280 tys. km
Podczas jazdy zapala się kontrolka świateł czasem się wyłącza czasem włącza i tak na okrągło. Czujnik poziomowania świateł został dwukrotnie wymieniony jednak na nic się to zdało. Po podłączeniu tester diagnostyczny v-scan pojawia się błąd nr 5279761. Usuwam ten błąd lecz po chwili wyskakuje on ponownie. Co może być przyczyną?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Volkswagen Passat B7 Limousine