Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat CC 2.0 TSI 200KM 147kW 2008-2011

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Klasa średnia
Czterodrzwiowe coupe klasyfikowane do grupy premium klasy średniej (segment D), produkowane w latach 2008-2011. Passat CC został zbudowany na płycie podłogowej VW PQ46. Stylistycznie i konstrukcyjnie był spokrewniony z Passatem, ale był od niego większy i rozmiarowo pozycjonowano go między nim oraz flagowym modelem Phaeton. Passat CC był odpowiedzią VW na Mercedesa CLS i dobrze wywiązał się ze swojej roli – w 4 lata sprzedano go w liczbie ponad 320 tys. egzemplarzy. W 2012 roku model został zmodernizowany, a jego nazwę zmieniono na CC. Skrót CC oznacza Comfort Coupe.
czytaj więcej
Powagosław
Niezwykła przemiana. Po dodaniu podwójnego C, stateczny Passat przeobraził się w piękną, elegancką i sportowo wyglądającą limuzynę. Niemiecką poprawność zastąpił polot i odwaga. ~Powagosław
Luzacjusz
Passatowi urosły skrzydła jak ludziom-ptakom w balladzie Gałczyńskiego. Słyszałem jeno, że CC zarzucają, że za bardzo przypomina Merca CLS. Hmm… To tak, jakby wyrzucać swojej dziewczynie, że jest podobna do Angeliny Jolie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 5100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 1700-5000 obr/min
Liczba cylindrów 4
Zapłon elektroniczny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Passat CC
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TSI 200KM 147kW
Dlugo zastanawialem sie nad ta decyzja gdyz nie jestem fanem niemieckiej motoryzacji. Zawsze cenilem japonczykow za solidnosci i niezawodnosc. Zaryzykowalem i na razie jestem pod wielkim wrazeniem. Jest to chyba jedyny samochod z grupy Audi/VW/Skoda, ktory mi sie podoba stylistycznie i wywoluje baaardzo pozytywne emocje. Swietne prowadzenie w polaczeniu z doskonala niemal skrzynia DSG daje temu autu powazna przewage nad innymi w tej klasie. Design odbiega od nudnego niemieckiego stylu i zacheca do wsiadania do srodka. Mam nadzieje, ze po dluzszym czasie uzytkowania bede mogl zamknac swoja opinie jeszcze jednym stwierdzeniem-niezawodny.
2,5
~artur
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TSI 200KM 147kW
jakoś mam zastrzezenia do auta , silnik nie dopracowany , na niskich obrotach falują obroty a auto ma 2 lata dopiero:/ , pali dużo jak na 2.0 . W serwisie już byłe 3 razy z silnikiem i cos niby naprawiali a dalej to samo było , serwis też olewa sprawe widać równo , ludzie nie kompetentni totalnie . W srodku niby skóra a fotele już mam przetarte to samo na kierownicy. Jak dalej tak będzie to sprzedan no poprostu bo wiecej oczekiwałem po tym aucie , a każdy tak chwali i wogóle i chyba to są brednie wyssane z palca że bez awaryjne. Już nie kupie napewno vw.
5,0
~Nie zamienię
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TSI 200KM 147kW
411tys na liczniku! Serwisowany na bieżąco! Olej w skrzyni wymieniany co 15tys km. Szczerze nic dodać nic ująć. Każdy narzeka na dsg (jak nie dbasz to nie kupuj) każda wizyta na serwisie kończy się nie dowierzaniem że auto przejechalo tyle km. Jednostka pracuje bez zarzutów Zero wyciekow zero hałasu jeździsz jak autem z salonu! Jedyny minus to wersja zawieszenia adaptacyjnego dostępna tylko w Volkswagen na zamówienie i kosztuje nie mało. Polecam z czystym sercem!!
Średnie spalanie dla Volkswagen Passat CC 2.0 TSI 200KM 147kW 2008-2011
10,3
l/100 km
8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,9
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TSI 200KM 147kW
Znakomite spalanie przy skrzyni automatycznej. Byłem w szoku ale jadąc z Niemiec do Polski do momentu wjechania do PL przy oszczędnej jeździe 110-140km/h pokazywało 6,0 l a dystans był spory do granicy prawie 700 km i zdarzał się stau jak to w Niemczech. Po dojechaniu do miejsca zamieszkania w PL średnia się podniosła do 6,5 wiadomo czemu heh. Jadąc do miasteczka 10 km w jedną stronę bez korków i oszczędnie średnia to 9,5 l ale jest to trasa przez wioskę no i wiadomo trochę świateł. Jadąc dynamicznie plus w korku no to do 11 litrów ale to już naprawdę max. Inna trasa w Niemczech 50 km wyszła około 7,0 l oszczędnie jadąc do 120-130 km/h max. Auto kupione drogo w Niemczech w stanie ŚWIETNYM bez problemów z popijaniem oleju silnikowego. Wszystko działa i zaprzecza opiniom Passatów zresztą CC odziwo mają opinie zgoła odmienne pewnie dlatego, że jeździ ich 100x mniej w PL i są wciąż zbyt drogie na export w dużych ilościach przez co nie trafia do Polski szrot jak zwykłe Passaty po cofniętych przebiegach (stąd opinie).
8,5
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TSI 200KM 147kW
Samochód na trasie spala rewelacyjnie mało, wpadając na autostradę ustawiając tempomat na 120km/h na prostej drodze spalanie ok 6,5l przy 140/h nie całe 8l. Jeżdżę głównie trasę do pracy która wygląda następująco start wiadomo zimny silnik 2km dojazdu do autostrady przez miasto,następnie ok 10km autostradą (tempomat 120km) i znowu 2 km miasto. Na tych 15km przy delikatnej jeździe średnie spalanie na 100km wynosi 8L. Dodam, że odcinki miejskie bez większych korków. Jazda po zakorkowanym mieście pochłania spokojnie 11L, ponieważ przy delikatnym ruszaniu chwilowe spalanie to ok 20L/100km najwięcej co udało mi się zauważyć w chwilowym spalaniu to było chyba 56L/100km Tak więc nie wskazane jest częste zatrzymywanie i ruszanie. Przy delikatnej jeździe muszę liczyć przy moim charakterze jazdy 9L/100km bo czasami nie mogę się powstrzymać pokusie zdeptania pedału gazu, ponieważ lubię to uczucie jak zatrzymuje się czas. Mając 2 bieg i ok 2,5tyś obrotów jak zdeptam gaz to w momencie wszystko zatrzymuje się w miejscu a my z ułamku sekundy znajdujemy się kilkaset metrów z przodu, prawie jak teleportacja :) Ta dynamika samochodu i jego wygląd powoduje że na stacji paliw złotówki mają mniejszą wartość. Gorąco polecam ten wózek
8,7
Volkswagen Passat CC
Coupe 2.0 TSI 200KM 147kW
Swietne auto, wygodne i w miare oszczedne ;) widomo przy szalenczej jezdzie potrafi wiecej spalic ale nie jest to smok. Przy 200 km/h spalanie na poziomie 12-13 l. A minimum jakie mi sie udalo osiagnac to 6.7 l gazu na 6 biegu 70 km/h i sa na to swiadkowie ;)
Hamulec ręczny ELEKTRYCZNY
  • Volkswagen Passat CC 3.6 V6 300KM 221kW 2008-2011
  • układ hamulcowy
  • 160 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Rok temu (styczeń/luty 2022 śnieżna zima) 25km bezproblemowo do pracy. Wracąjac z pracy na sklepowym parkingu blisko domu zablokował się lewy "ręczny" hamulec elektryczny, nie do ruszenia mimo 300km i napędu na 4 koła. Nie odblowało się samoczynnie więc laweta zabrała auto. I nie pisałbym o tym bo to może się zdążyć ALE w marcu tego roku 2023 padł prawy hamec i tak samo laweta do warsztatu. I pewnie miałbym mniejszy ból dupy gdyby stało się to w Polsce ale ponieważ na co dzień żyje w kraju skandynawskim łączny koszt napraw za te dwa hamulce z lawetą to. 10tyś zł
1 komentarz
Awaria przepustnicy
  • Volkswagen Passat CC 2.0 TSI 200KM 147kW 2008-2011
  • instalacja elektryczna
  • 148 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
z początku pojawiła się kontrolka EPC po jakimś czasie także check engine, komputer wskazuje błąd P0222 co oznacza "Zbyt niskie napięcie z czujnika położenia przepustnicy" początkowo błąd był do skasowania, później już był staly. Pomogła wymiana przepustnicy (uwaga! konieczna adaptacja najlepiej z kompa ale sama też się zaadoptuje jeśli na niskich obrotach wykonamy krótką przejażdzkę), przy okazji warto wymienić kostkę przy przepustnicy kosztuje groszę a stara zazwyczaj bywa nadpalona.
Problem z przyśpieszaniem
  • Volkswagen Passat CC 1.8 TSI 160KM 118kW 2008-2011
  • silnik
  • 185 tys. km
W momencie przyspieszenia auto nie przyspiesza a obroty rosną w górę. Problem co jakiś czas nie za każdym momentem przyspieszania.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Volkswagen Passat CC