Szukaj

Informacje o Volkswagen Multivan T7 Van L2 2.0 TSI 204KM 150kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Dostawcze

 

 

Produkowany od 2021 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1600-4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

3,6
~Justyn
Volkswagen Multivan T7
Van L2 2.0 TSI 204KM 150kW
To Mój 4 Bus w ciągu 10 Lat. Pod maską całkiem dobry silnik 2.0 TSI o mocy 204 KM i najwyższym z możliwych (w t7) momentów obrotowych. Zbiera się świetnie, prowadzi się jeszcze lepiej. W porównaniu do innych manewrowanie nim to przyjemność i czujesz się jak w osobówce. Wnętrze ok, wygląda jak na limuzynę VW przystało, nie jest plastikowe i to jest super. Tyle dobrego. Bak jak w motorowerze 55l. Zasięg ma zbliżony do aut elektrycznych ok. 550 km. To ma być Bus? Nie można nim przejechać trasy w całości, nie mówiąc już o tym, że w moich poprzednich busach nie było konieczności tankowania za granicą. Jeżeli się rozpędzisz (oczywiście w niemczech) i utrzymywałbyś 160 - 170 km/h to pali jak samolot. NIE WCHODZI PŁYN DO SPRYSKIWACZY!! Pojemność zbiornika 2l.... Naprawdę? Nie miałem jeszcze samochodu do którego wchodzi mniej niż 5l. Wycieraczki to dramat, w moim firmowym Caddy z 2008 r o przebiegu 500 000 km chodzą lepiej (swoją drogą nie wiem czy je ktoś wymieniał). W T7 są plastikowe trzeszczące i zamarzają razem z płynem zimowym. Po sezonie Bierze Przednie Opony. To samo miałem w V-klasie. Drzwi pasażera fabrycznie nie wyregulowane, w serwisie regulowali i nie wyregulowali. Może mam awersję do tego samochodu bo jak na to że kosztował prawie 400 000 po zakupie nie dojechałem nim do domu. Wyświetlacze zgasły ale silnik chodził, biegi zmieniał. W Autocasco powiedzieli mi że skoro samochód jeździ nie wezmą go lawetą. W serwisie gwarancyjnym nie należał mi się nawet zastępczy. Na szczęście dali mi jakieś demówki. W serwisie był łącznie przez 2 msce. Po wymianie elektroniki na którą czekaliśmy było to samo za 2 tygodnie. Po jakimś czasie weszła Aktualizacja i problem z wyłączaniem się komputera i zegarów zniknął. (takie rzeczy w aucie za 400 000 pln? ) Czy w tą stronę mają iść busy? Mały zasięg brak możliwości wyboru napędu na 4 koła. Wszystko w imię odchudzania, a spalanie wieksze niż w dieslach.
Volkswagen Multivan T7 VAN L2