Szukaj

Informacje o Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW od 2011

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Niższa klasa średnia

Benzynowej wersji 1.2 TSI 105KM trochę brakuje werwy ale już większy 1.4 TSi 125KM ma niezłą elastyczność i radzi sobie nawet z załadowanym autem. Z kolei wersja wzmocniona do 150KM dorzuca jeszcze garść emocji. Jeśli dużo podróżujesz poza miastem, to diesel będzie ciekawą ofertą. 2.0 TDI 110KM to raczej propozycja dla handlowców, ale wersja 150-konna jeździ świetnie, a przy delikatnym traktowaniu mało pali.

Powagosław
Większość z nas nie zdaje sobie sprawy, jak trudno jest zrobić zgrabny, proporcjonalny kompaktowy sedan. Ilu to zadanie przerosło, uświadamiamy sobie dopiero, gdy patrzymy na auta, takie jak Jetta. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto zrobione w stylu wyszczuplających majtek dla kobiet. Nie kole w oczy, na zewnątrz wszystko ok, ale w środku rozmiary jakby inne od spodziewanych. Ale nie krytykuję, rozumiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1390 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1500-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76,5 x 75,6 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Moras
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
Szybki, wygodny i komfortowy samochód. Bardzo dobrze się prowadzi, jest przewidywalny, silnik bardzo przyjemnie rozpędza auto - praktycznie z każdego biegu potrafi wcisnąć w fotel. Jest dość dobrze wyciszony, ma sporo schowków, duże kieszenie w drzwiach z przodu i tyłu, dwa wygodne podłokietniki, duży i pakowny bagażnik - sprawdza się zarówno w mieście jak i w trasie. Z wad - łańcuch rozrządu miał być niewymienny, a trzeba na niego uważać, ulega rozciągnięciu i potrafi przeskoczyć niszcząc motor. Po 100 tys km dla spokoju trzeba zmienić i łańcuch i wariator - dość droga sprawa. Generalnie jestem zadowolony i mogę spokojnie polecić.
4,6
~Norbert
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
Już blisko 350 tys przebiegu za nami i dalej trwamy. Jetta bardzo dobrze znosi trudy jazdy i jak na razie nie widać po niej przejechanych km. Wnętrze w bdb stanie, lakier się trzyma no i do tej pory nigdy nie zawiodła. Po około 150 tys km musiałem zmienić rozrząd (drogo bo wyniosło ponad 4 tys zł.) - serwis kazał jako profilaktyka przed poważną awarią. Reszta to tylko koszty eksploatacyjne. Silnik jak do tej pory nie pali oleju i podobno jest w niezłym stanie. Planuję dojeździć do pół miliona km - zobaczymy czy da radę :-)
4,9
~Marek
Volkswagen Jetta VI
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
To już 3 rok jak zwiedzamy Jettą Europę :-). Rodzina czteroosobowa, 3 rowery na haku i jeden na dachu, do tego box. Nigdy nas nie zwiodła i tak też było w tym roku. Z tym, że teraz odległość była naprawdę spora - blisko 5000 km w niecałe 3 tygodnie. Gaz mam założony od 3 lat, zrobione blisko 80 tys km i zaoszczędzone mnóstwo kasy. Na samych wakacjach tegorocznych w kosztach paliwa zostało ponad 1500 zł :-). Auto bezawaryjne, jeżeli tylko jest na czas serwisowane. Ważne - olej i filtry proponuję zmieniać max co 15 tys km - tak mi poradzili w serwisie po zakupie i do dziś nie mam żadnych problemów z motorem. Idealne do szybkiego przemieszczania się i bardzo wygodne. Duży bagażnik, pełne wyposażenie zarówno z zakresu bezpieczeństwa jak i komfortu czyni to pędzidło przyjacielem rodziny. Jetta jest z jednej strony oszczędna przy wyważonej jeździe i jak chcesz potrafi być zadziorna - możesz wcisnąć pedał w podłogę i większość aut zostanie w tyle ...:-). Jedziesz 130 - 140 km/h spala mało, jedziesz 210 km/h ... co chwila tankujesz :-). Wyciszenie mogłoby być lepsze, ale źle nie jest, szczególnie na tle konkurencji. Dla mnie to niepozorne autko ma swój urok, jest optymalne z punktu widzenia komfortu i oszczędności. Nie żal, że wozisz niepotrzebne powietrze przez 3/4 roku, a latem i zimą zabierze wygodnie 4 pasażerów w długą i bardzo długą podróż.
Volkswagen Jetta VI Sedan