Szukaj

Informacje o Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (opatrzona przydomkiem NCS – New Compact Sedan) produkowana od 2011 roku. Nowa Jetta zostaÅ‚a wystylizowana zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cÄ… koncepcjÄ… VW i szczególnie wyglÄ…dem pasa przedniego upodobniÅ‚a siÄ™ do innych aut marki. Choć model wciąż dzieli platformÄ™ podÅ‚ogowÄ… z VW Golfem (VW A5, symbol PQ35), oba samochody nie sÄ… tak blisko spokrewnione ze sobÄ…, jak w przypadku poprzednich generacji. W części krajów Ameryki PÅ‚d. Jetta VI oferowana jest pod nazwÄ… Vento.

czytaj więcej
Powagosław
Większość z nas nie zdaje sobie sprawy, jak trudno jest zrobić zgrabny, proporcjonalny kompaktowy sedan. Ilu to zadanie przerosło, uświadamiamy sobie dopiero, gdy patrzymy na auta, takie jak Jetta. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto zrobione w stylu wyszczuplających majtek dla kobiet. Nie kole w oczy, na zewnątrz wszystko ok, ale w środku rozmiary jakby inne od spodziewanych. Ale nie krytykuję, rozumiem. ~Luzacjusz

Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 11,1 m
Promień skrętu 5,55 m
Długość 4659 mm
Długość z hakiem holowniczym 4755 mm
Szerokość 1778 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2020 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3689 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3573 mm
Wysokość 1482 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1759 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1763 mm
Rozstaw osi 2651 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1538 mm
Prześwit 138 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1046 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 970 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 968 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 943 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1447 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1434 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 510 l
Wysokość bagażnika 498 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1092 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1858 mm
KÄ…t natarcia 14,1 stopnie
KÄ…t rampowy 10,5 stopnie
Kąt zejścia 11,5 stopnie
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,8
~RD
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Opinia po 4 latach i przejechaniu 55tys km. średnie spalanie 5,7 l /100km. Trasa/miasto 50/50. Na rogach krajowych (80-100km/h) spalanie poniżej 5l a nawet kilkukrotnie w okolicach 4,2 l/100km. Autostrada 140-150km/h spalanie 7l/100km drogi ekspresowe 5,5 l/100km. Super oszczędne auto. Zero problemów. Autem podróżuję z rodziną (4 osoby) + zawsze bagaż. Serwis w ASO (dość drogi). Olej wymieniam co roku a nie jak wskazuje komputer co 2 lata lub 30tys km. Silnik pomimo małej pojemności bardzo żwawy (o wiele lepiej się zbiera niż w Astrze 150KM). Polecam. Auto bardzo niedoceniane.
4,8
~Daro999
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Rozumiem dlaczego amerykanie tak kochają Jette. Bo to Passat i Golf w jednym. Do zakupu Jetty, skłoniła mnie poprzednia generacja Jetty którą miałem 10 lat i nigdy mnie nie zawiodła. Szósta generacja po liftingu oferuje jednak o wiele więcej niż poprzednia. Jest większa, przez co mamy więcej miejsca w środku i wygląda bardziej dostojnie. Teraz większość ludzi myli ją z Passatem a nie z Golfem. Plastiki w środku są przyjemne, kierownica ma elegancką skórę, a fotele są bardzo wygodne (dużo punktów ustawień) i dobrze trzymają w zakrętach. Mam silnik 1.4 TSI 150 km ze skrzynią DSG, co sprawia że autem można jeździć bardzo dynamicznie i z umiarkowanym a nawet niskim spalaniem. Normalnie na co dzień pali ok 6 l ale da się zejść nawet poniżej 5l. Przez 10 tyś km auto nie wzięło setki oleju. Zawieszenie jest twarde, powiedziałbym że nawet półsportowe ale dobrze trzyma w zakrętach i prowadzi się pewnie nawet na dziurawej/krzywej drodze czy przy dużych podmuchach wiatru na autostradzie. Zapewnia jakiś tam minimalny komfort który dla przeciętniaków wystarcza w zupełności.
3,2
~Bart
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW
Na wstępie powiem tylko, że nie kupił bym to ponownie, bo wybrałbym Golfa 7 Variant. Nie znaczy to jednak że jestem z niego niezadowolony. Auto budzi mieszane uczucia. Z jednej strony duże i przestronne wnętrze (Jak na kompakt), z drugiej strony bardzo przestarzały, fatalne, twarde i skrzypiące materiały wykończeniowe, brzydka tapicerka. Widać gołym okiem, że auto produkowane w Mexyku. Golf 7 jest epokę nowocześniejszy, choć sprzedawane były równolegle. Nie dziwi więc fakt wycofania samochodu że sprzedaży z końcem 2017 roku. Plusem jest ilość miejsca w środku, minusem pałąki klapy bagażnika wchodzące do środka. Na plus ekonomiczny silnik, a na minus - skrzynia manualną 5-cio biegowa
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting
5,7 – 6,3
l/100 km
5,3 – 6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Spalanie w mieście Kraków z Start-Stop: 6,4 l/100km (dystans 48km, srednia z 5 pomiarów). Spalanie w mieście Kraków bez Start-Stop: 6,8 l/100km (dystans 48km, średnia z 6 pomiarów). Spalanie na trasie przy: 70 km/h - 5,1 l/100km 90 km/h - 5,4 l/100km 120 km/h - 6,2 l/100km 140 km/h - 6,9 l/100km 160 km/h - 7,6 l/100km Samochód z DSG bardzo oszczędny i jestem zadowolony. 150 KM wystarczająco nawet dla osób preferujących dynamiczną jazdę, turbo załącza się płynnie i szybko na niskich obrotach. Wadą Jetty jest stosunkowo twarde zawieszenie i nie za tani serwis ASO. Pozdrawiam
6,0
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Dobry silnik do Jetty. To zupełnie inna konstrukcja niż poprzednie 1.4 TSI. Tym razem rozrząd mamy na pasku. Jak na razie auto przejechało 85 tys. km i żadnych problemów. Spalanie oceniam na doskonałe biorąc pod uwagę gabaryty auta. Zapewne dużo pomaga tu dobra aerodynamika. Ale na trasie z Warszawy do Mikołajek w obie strony - jadąc po części drogami ekspresowymi i drogami krajowymi udało mi się osiągnąć średnie spalanie 4,6 l (z włączoną klimatyzacją). Na prawdę ciężko jest przekroczyć 8 litrów. Moment obrotowy jest dostępny w szerokim zakresie i nisko jak w silniku diesla, więc nie ma potrzeby nadmiernego kręcenia silnika na obroty.
5,6
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Moje przebiegi: 75% trasa i 25% miasto (Warszawa). 5.3 uzyskałem na trasie+wyjazd z Warszawy 150 km ze średnią prędkością 70 km/h. 4,8 - to tylko trasa, prędkość średnia 65 km/h. 6.7 - po mieście, poza godzinami szczytu. Jeżdżę jak "emeryt", hamując silnikiem i stosując się do wskazań komputera. Spalanie wg komputera to -0.2 l/100km wg tego co jest przy dystrybutorze. Pomiary wg komutera: przy 80-100 km/h - 4.7l, 100-120 km/h 5,5 l, 140 km/h - 6,5l. Na ogół robię 900 km na 50l paliwa Pb98. Może latem będzie jeszcze lepiej. Jazda na oponach zimowych (205mm), na pokładzie 2+2 + lekki bagaż. Auto super oszczędne i dość żwawe.

Usterki Volkswagen Jetta VI

Liczba wpisów: 6
Wadliwy łańcuch rozrządu
  • Volkswagen Jetta VI Sedan 1.2 TSI 105KM 77kW od 2011
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 85 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 2
Podczas uruchamiania zimnego silnika przy przebiegu poniżej 100 tys.km. słychać było klekot łańcucha rozrządu. Po wymianie kompletu rozrządu przez mechanika terkotanie łańcucha nie ustąpiło. Coś źle ustawił, bo ewidentnie napinacz sobie nie radził. Pojechałem z reklamacją, gość rozłożył ręce. Problem rozwiązało ASO. Zapłaciłem dwa razy za rozrząd ale działa bez zarzutu. Prawdopodobnie istnieje wada łańcucha rozrządu, który się wyciąga a napinacz słabej jakości nie radzi sobie, więc trzeba wymieniać rozrząd jak w przypadku paska.
1 komentarz
Cykanie w podwoziu na wolnych obrotach
  • Volkswagen Jetta VI Sedan 1.2 TSI 105KM 77kW od 2011
  • inne
  • 10 tys. km
Na tzw. "luzie" słychać było cykanie, jakby coś wprowadzone w drgania. W ASO rozłożyli ręce i powiedzieli, że to typowa praca tego silnika. Okazało się, że to luźne przewody paliwowe przechodzące w pustym kanale.
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Tylne drzwi
  • Volkswagen Jetta VI Sedan 2.0 TSI 200KM 147kW 2011-2013
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Tylne drzwi za kierowcą nie zamykają się, wymieniałem zamek, ale po kilku miesięcy problem wrócił
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting