Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW 2013-2017

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Moc max w zakresie 3500-4000
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,7
~mike
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Samochód poleasingowy, 3 letni, przechulane 170000 km. Myślę, że przebieg oryginalny, realny. Silnik 2.0 + dsg tworzą zgrany duet. Wystarczająco dynamiczny do codziennej jazdy, jak trzeba potrafi być bardzo oszczędny (jak prowadzi moja dziewczyna to spalanie na trasie mamy 4,6l/100). Dbać i jeździć. Zdecydowanie polecam auto.
4,7
~Bartłomiej
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Auto solidnie zmontowane, materiały użyte dobrej jakości, spasowanie na bardzo satysfakcjonującym poziomie, nic nie trzeszczy i nie skrzypi. Do 120-130km/h całkiem dobrze wyciszone, później zaczynają być już słyszalne odgłosy wiatru. Jazda dosyć przyjemna, fotele w wersji COMFORTLINE mimo braku profilowania są całkiem wygodne ( zdecydowanie dużo bardziej niż w Toyocie Avensis - 2013r - tam był koszmar ) Miła w dotyku kierownica. Całokształt 8/10
3,5
~bidżej
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Golfem VII Varinat 2.0TDI (150KM) z DSG w wersji wyposazenia Highline jezdzilem 2 lata, w ciegu ktorych przejechalem ponad 70000 km. Generalnie daleki jestem od zachwytu, ktory z jakiegos powodu jest dosc powchechny auto jest w porzadku - i nic ponadto, z drobnymi wyjatkami w jedna i w druga strone. Gdyby nie fakt, ze to samochod sluzbowy, szukalbym czegos innego.
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW 2013-2017
5,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Posiadam auto od ponad roku, zrobiłem nim już 15 tys km ( 2014r / 65 tys km ) Do tej pory nie mialem nigdy na dłużej auta z grupy VW/AUDI. Generalnie auto oceniam bardzo poprawnie. Wyciszone, materiały całkiem dobrej jakości + za spasowanie, nic nie trzeszczy, nie skrzypi... Ale o spalaniu ma tu być mowa. DLA MNIE REWELACJA! Opiszę warunki : ZIMA ( auto na krótkich dystansach na ssaniu, prędkość do 100km 5,1l ok. 5km + 5km teren miejski sporo stania w korku wzrastało do 6,6l/100 ) Sama jazda po mieście, zimny silnik, korki ok 7,2 przez pierwszych kilka km zanim nie nabrał odpowiedniej temperatury później spadało do ok. 6,5l ) Lato : ten sam tryb ( 4,5l/100 ok. 5km + 5km miasta, korki = 5,5 ) Trasa : do 80km/h - płynna jazda : 3,3l do 100km/h - płynna jazda : 3,8 do 120km/h - płynna jazda : 4,2 do 140km/h - normalna jazda, z wyprzedzaniami, przyspieszaniem itp. sytuacjami 5,5l Auto jest dynamiczne ( 8,5 sek /100km/h ) i potrafi spalić jeżeli jeździmy dynamicznie. Rekord jaki udało mi się wygenerować, jazda w maju ( trasa Bydgoszcz-Wrocław-Karpacz-Czechy/Adrspach-Karpacz-Legnica-Bydgoszcz-Olsztyn - trasa ok 1160km - na jednym zbiorniku 210zł ( 90% trasa / 10% miasto ) średnia prędkość miedzy 90-120km/h !! 4,1l Trasa dynamiczna, sporo wyprzedzeń, śr. prędkość 110-140km/h - 5,4l ! Dla mnie wyniki bardzo satysfakcjonujące.
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zejście poniżej 6L to nie lada wyczyn. 700km z przewagą tras szybkiego ruch bez większych szaleństw (130-150km/h) 6.2L/100 na pokładzie 2 dorosłych + 2 dzieci (+bagaż). Jadąc jednostanie po krajówce w okolicach 90-100km/h pojawi się 5.5L ale każde mniej przemyślane naciśnięcie gazu to momentalny wzrost spalania nawet po dłuższej trasie. Zaskakuje trochę że latanie wokół komina po małym mieście i okolicach to u mnie zawsze 6.5, max 6.8L. Ogólnie DSG robi robotę i zachęca do kickdownów.
5,2
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Do golfa przesiadłem się z octavii, pierwsze co się rzuca w oczy to lepsze wykończenia wnętrz i dużo lepsze wyciszenie, spalanie przy silniku 150km jest bardzo zadowalające, przy prędkościach do 130km/h auto w trasie nie spali więcej niż 5,5 litra, do 150 km/h spalanie poskakuje na 6-6,3 l/ha co uważam nadal jest akceptowalne, dla amatorów jazdy do 100 km/h auto potrafi zejść poniżej 5 litrów.

Usterki Volkswagen Golf VII

Liczba wpisów: 18
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • ukÅ‚ad wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant