Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 3200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Ergonomia + Karoseria + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Guzus
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Bardzo udane i niezawodne auto. Przez prawie cztery lata eksploatacji żadnych problemów. Auto zaskakująco dynamiczne jak na swoją moc, ekonomiczne - niskie spalanie, wnętrze wystarczające ( jeśli ktoś jeździł autami klasę wyższymi to będzie wrażenie, że ciaśniej, ale ogólnie ok) , pojemny bagażnik - choć u mnie z 4os. rodziną bez dachboxa się nie obyło. Zawsze odpalał "od kopa", żadnych przepalonych żarówek, bezpieczników, stuków itp.. Trzeba pamiętać, że to diesel z euro6. Jak będziemy tym codziennie stać półgodziny w korku do pracy na odcinku 10km to nie polecam, coś się pewnie będzie psuć - takie auta sprawdzają się przy większej ilości kilometrów, jak już mamy 20-30km do pracy, trochę trasy - wtedy nic tylko lać paliwo i jeździć...
4,0
~Jacek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Użytkuję ten samochód od 1,5 roku (służbowy) więc co nieco mogę napisać. Silnik 110KM ,wersja Comfort, zatem nie mam podgrzewanych siedzeń, składanych lusterek, klimatyzacja manualna. Bardzo funkcjonalne, pakowne kombi, niczym się nie wyróżnia. Na plus podwójna podłoga w bagażniku, bardzo użyteczne rozwiązanie. Można tam upchnąć wszelkie akcesoria itp. i nic nie jest widoczne, a jak potrzeba wyjmujemy stelaż, obniżamy podłogę o jakieś 10cm i bagażnik robi się naprawdę potężny. Dodatkowo malutka szufladka pod siedzeniem pasażera, mogła by być większa. Gniazdo zapalniczki w bagażniku, kilka funkcjonalnych schowków. Brak niestety świateł LED do jazdy dziennej, światła mijania tradycyjne, takie sobie. Zaskoczył mnie silnik, spodziewałem się muła, a tu te 110 koni, naprawdę potrafi zaskoczyć. W mieście spokojnie daje radę na światłach, w trasie no cóż czasem brakuje mocy, ale spokojnie można wyprzedzić, elastyczny. Spalanie mój rekord to 3,8 litra jadąc do Płocka bardzo spokojnie. W mieście ok. 7-7,5 litra a w trasie ok. 5, jadąc z normalnymi prędkościami. Wkurzający system start-stop, który trzeba za każdym odpaleniem samochodu wyłączać. Samochód prowadzi się nieźle o ile można to powiedzieć o kombi. Widoczność dobra, parkuje się fajnie (czujniki parkowania i info na wyświetlaczu). Audio ujdzie, bez szaleństw ale jakoś gra. Wykończenie wnętrza bez wodotrysków, funkcjonalne, plastiki porządne, jedynie widzę, że fotel kierowcy się wyciera przy wsiadaniu po boku. Deska i kierownica bardzo ergonomiczne. Fotel kierowcy w miarę wygodny, regulowane manualnie podparcie lędźwi. Największy minus tego samochodu to brak szóstego biegu. Naprawdę bardzo go brakuje a jadasz szybciej robi się naprawdę głośno. Dziwne, że każda z wersji benzynowych ma skrzynie sześciobiegowe. To taki samochód dla ludu, który nie ma się podobać, ale jeździć i być funkcjonalnym dla właściciela, jest dopracowany i przemyślany. W sumie polecam, ale może z nieco wyższym wyposażeniem i koniecznie skrzynią 6
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
2 komentarze
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII Variant